S Paytonom sme na seba pozreli a len sa uchechtli. ,,Toto nemôžeš myslieť naozaj."Suzi sa zamračila.,,Prečo?kde chceš za 2 týždne zohnať šaty na ples a kaderníčku?" Sadla som si do tureckého sedu. ,,Suz,to sme vždy robili samé."uchechtla som sa.Suzi skoro prehodilo,,Ty mi chceš spôsobiť mŕtvicu?" Zaklipkala očami ,,Toto je ples a nie balenie chlapcov v bare!"
***
Keď sme po 2hodinach dopohadovali všetko "podstatné" vyprevadili sme Suzi a vyšli rovno do izby k paytonovi. ,,Hmm kde že sme len skončili malička?" Počula som ako hovorí keď zatvára dvere od izby. ,,Ummm podľa mňaaaa v spánku."
Mrkla som na neho keď som si ľahla do postele. ,,Ak sa pri spánku bozkáva tak vlastne áno"uškrnul sa ,na čo som hned podrypla. ,,Vo sne áno " namiesto uškrnu prevrátil očami. Uchechtla som sa a prisala sa mu na pery.,,Už snívam?to bolo rýchle zaspávanie" vyceril na mňa tie jeho biele ihličky. ,,Sklapni Moormeier" prevalila som ho tak že teraz ležal on podo mnou. To sa mu asi často nestávalo,lebo zostal ako obarený. ,,Ale si stuhol" teraz bol uškrn na mojom mieste.znova sme pokračovali v bozkoch ,keď sa posadil a vyzliekol si tričko. ,,Je tu celkom teplo " nenechal ma nič povedať a vrátil sa späť k jeho práci.
***
Keď som sa zobudila,spali sme u paytona v posteli. On bol ešte hlboko v sne ,tak som ho nebudila.Vyšla som z jeho izby vzala si župan a išla som do kúpeľne. Nechala som mierne pootvorené dvere,osprchovala som sa a začala si umývať zuby. Trocha som si odkašlala a vyplula pastu....aj s krvou...s krvou?! Zhrozene som hľadela,nebola to troška krvy. V zrkadle som skúmala ktorý zub mi krváca no nenašla som nič.Ďalej som to neriešila,dala som si jemný make-up a vlasy zaplietla do boxerských vrkočov. Keď som bola hotová ,vyšla som z kúpeľne potichu okolo paytonovej izby do svojej a začala si vyberať oblečenie.vyhrali čierne džínsy s preparkami na kolenách a krátky biely top. Zišla som dolu a začala robiť omeletu.
Keď som dávala na tanier mne aj Paytonovi začula som ako otvára dvere na kúpeľni. Naliala som obom pohár džúsu a podala ich k tanierom. Znova prišiel ten dusivý pocit kašľu. Ústa sa mi naplnili krvou. Zmeravela som a dobehla ku drezu kam som kalúžku krvy vypľula.
Počula som kroky Paytona schádzajúceho zo schodov.rychlo som pustila vodu a krv zmyla,vyplachla si ústa a len tak tak sa stihla postaviť. ,, Dobré ráno princezná." Usmiala som sa a odzdravila ,,Dobre ráno." Obaja sme si sadli k stolu a začali jesť.
,,Ja to spravím." Povedal keď som odnášala taniere do kuchyne . Teatrálne som naňho vyvalila oči. ,,Ty Payton Moormeier....ty chceš umyť riad?" Payton prevrátil očami a otvoril nevinne vyzerajúci "šuplík". ,,Nie....chcem ho poukladať do umývačky." Zasmial sa keď som sa zamračila. ,,Ani tie dva taniere si nemohol umyť však?-" znovu prišiel dusivý pocit a odkašľanie ,počas ktorého už som bežala hore do kúpeľne. Krv som vypľula do umývadla a zmyla. Oprela som sa o okraj umývadla a hľadela do zrkadla.
Oči sa mi zaplnili slzami strachu. Vedela som že to nemusí byť vážne ale aj tak som sa bála...rozhodla som sa že to poviem otcovi keď pre mňa príde
Payton's pov:
Keď som riad naložil do umývačky šiel som sa pozrieť kam ušla Sam. Keď som prišiel k nej do kúpeľne ,pozerala do zrkadla. Keď si ma všimla,pousmiala sa. ,,Všetko v poriadku?" Spýtal som sa v rozpakoch. Neodpovedala slovne len kývla. ,,Fajn tak...ideme do kina." Zahlásil som a počul jej jasot ,,kedy?" Pozrel som na hodinky.,,o 15:30 nástup pred dverami"mrkol som a vyšiel von ,ona hneď ku mne. Zašli sme k nej do izby.
,,Čo by si chcel na obed ?" Spýtala sa keď sme ležali obaja na telefóne vedľa seba.,,teba,asi určite" uškrnul som sa a dostal sa nad ňu. Keď odložila mobil a ruky obopla kol môjho krku ,prisal som sa jej na pery. Bozkávala výborne. Nemal som jej pery len od večera a už mi chýbali. S ňou to nieje ako s inými....s ňou to je celé iné.
Keď sme sa odtiahli objala ma a ja ju tiež. ,, Milujem ťa"vypadlo zo mňa až som sa zahanbil...toto slovné spojenie som nikdy nepoužil. ,,Aj ja teba" usmiala sa a pobozkala ma na líce. Ľahla si a natisla sa na mňa. ,,Objednám Pizzu"zdvihol som telefón zo zeme a vytacal číslo.
,,Kedy najbližšie príde Chase a Jaden?"uchechtol som sa ,,o 2 týždne prídu aj s rodičmi takže tu budú aj dlhšie...písali mi že sa tešia" zdvihla pizza a ja som objednal.Ospravedlňujem sa že som skoro rok nenapísala žiadnu časť xdd mohla by som sa do toho dostať znovu keď by ste chceli <3 čo sa podľa vás deje so Sam?
Pardon za chyby<3
Papa🦋~
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte