~Na začiatok sa chcem poďakovať už len za tých 20 prečítaní ❤️😟minulá časť bola dosť krátka a nudná a za to sa chcem ospravedlniť :/ sľubujem že táto časť bude stáť aspoň trochu za to (píšem to v tú istú noc tak dúfam že si to užijete ) takže sa vidíme na konci tejto kapitoly ,papa❤️~
Tento týždeň ubehol dosť rýchlo ,pár krát som volala s otcom, pár krát som zasa znášala posmešky v škole ale inak to bol normálny školský týždeň,taktiež aj z Paytona sa zasa stal ten povýšenecky kráľ školy ktorého chce každá baba vyhrať v lotérii. pani Moormeierová bola doma , najviac nás potešilo že si našla prácu a dokonca aj ona sama s ňou bola spokojná.
Zobudila som sa v krásnej upršanej sobote.trošku nezvyčajné no aj tak,dážď milujem. Vstala som z postele ,vlasy si vypla do nedokonaleho drdolu ako vždy a vyšla som z izby ,išla som rovno do kúpeľne. Umyla som si tvár ,zuby a učesala si vlasy.
Zišla som dolu ,Payton ešte spal a pani Moormeierová už je v novej práci. Začala som variť lievance.
PAYTON'S POV
Pomaly som sa prebúdzal na vôňu lievancov. Voňalo to neuveriteľne výborne. Ihneď som vyskočil na nohy ,vybehol do kúpeľne a hneď ako som všetko dokončil zbehol dolu k Sam. ,,Lievance?" Spýtal som sa už zo schodov. ,,Áno áno....lievance"odvrkla bez akej koľkvek emócie. ,,noták ,mačička....zlá noc?" Otočila sa na mňa a hodila nenávistný pohľad ,,mačička?"znechutene sa vrátila k svojej práci.
,,Moc ma nepokúšaj inak ich naschvál spálim...."na panvicu dala ďalšie lievance a oprela sa o linku, podišiel som bližšie a svojou rukou prešiel po tej jej. Spýtavo na mňa pozrela a ja som sa postavil oproti nej,mal som neskutočnú chuť flirtovať.
Až teraz ako tu stojím pred ňou si vlastné uvedomujem aká je krásna ...malá bruneta s nezábudkovo modrými očami. Natiahol som ruku k jej lícu a prešiel jej po ňom končekmi prstov. Následne som sa začal prikláňať, vo vnútri som túžil ochutnať chuť jej ružových pier.
SAM'S POV
Začal sa ku mne prikláňať ,moje srdce a pery sa zhodovali na tom aby som spolupracovala a priklonila sa k nemu no môj mozog prevýšil oboje a tak som sa otočila a prehodila lievance na druhú stranu. ,,Mačička ....my sme neskončili" ozval sa stále stojaci Payton za mňou a už ma chytal za pás a otáčal k sebe .
Dúmala som nad tým čo mám spraviť,bol naklonený tesne k mojim perám a hľadel mi na ne ,neodolala som a spojila naše pery...bozkával dobre....čo to meliem... Bozkával vyborne...prestala som vnímať okolie a chcela som len navždy cítiť tú chuť. Po chvíli vášnivých bozkov sa mi snažil dostať jazykom do úst.
Poď chvíľkovym nátlakom som povolila,nechala som ho nech chvíľu spoznáva moje usta ,no keď som zacítila zhoreninu okamžite som sa odtiahla. Otočila som sa mu chrbtom ,v hlave som si to vyčítala ,som len ďalšia z jeho trofejí ale menšia než tie ostatné. Na panvicu som nalievala ďalšie cesto.
,,Schválne ma nechávaš čakať Sam?" Z jeho hlasu som cítila že sa uškrňa. Otočila som sa na neho ,,Payton....toto...."prstom som ho odsunula ,,sa nikdy nemalo stať chápeš? Nepotrebujem byť na tvojej poličke trofejí ...." V tej chvíli mu úškrn z tváre zmizol. ,,toto si myslíš Sam?trofej na poličke?!" Ani som sa nenazdala a už som počula buchnutie dvier jeho izby. Z jeho hlasu sršal hnev no bol tam silný náznak smútku.
Dorobila som lievance ,myšlienkami odbiehala k Paytonovi ,bozku a mala som z toho naozaj zvláštny pocit. Pri pomyslení na jeho chuť pier som si kusla do svojej spodnej pery.
Pár lievancov som dala na tanier a išla smerom k Paytonovej izbe. Zaklopala som no jediná odozva bola... ,,Zmizni!" Nič som však nepovedala a len zaklopala znova. O chvíľu sa predomnou odomkli dvere a v nich stál Payton ,,čo chceš?" Pozeral mi hlboko do očí. Chvíľu som neodpovedala pretože som sa začínala topiť ale po chvíli hľadenia na seba som mu podala tanier s lievancami. Vzal si tanier a hneď na to zavrel . Rozbehla som sa do kuchyne ,najedla sa a umývala riad.
PAYTON'S POV
Dojedol som ,naozaj boli výborné ,chvíľu som váhal či mám tanier odniesť no nakoniec som tak urobil. Vyšiel som z izby a išiel smerom ku kuchyni ,bola prepojená s obývačkou . Sam sedela na gauči a sledovala nejaku televíznu šou. Umyl som tanier a išiel k nej. ,,Sam ? Potrebujem sa s tebou porozprávať ..."
Ignorovala ma ... Nenávidím keď to niekto spraví. Vypol som televíziu a ovládač s treskotom položil na stôl . ,,Budeš ma už počúvať?!" Videl som na nej mierne vystrašený výraz....povzdychol som si. ,,prepáč Sám" pozrel som smerom ku kuchyni ,,nemal som ťa pobozkať" v tej chvíli som si celý ten bozk prehral znova ....niečo mi na tom nesedelo,jasné....veď ona bola tá ktorá má pobozkala .,,ale ...vlastne ty si bola tá ktorá má pobozkala" pohmýrila sa na posteli a sadla si oproti mne.
,,To myslíš vážne?! " Prehltol som ,,ty myslíš vážne tu poličku s trofejami?" Naštvane si ma premeriavala pohľadom ,,....áno ! " Po chvíli mlčania zo seba vydala . ,,Veď ty si sa bozkával snáď s každým dievčaťom na našej škole! Nechcela som pribudnúť medzi nimi"
,,Neviem kto sa mi tak vášnivo vrhol po perách " uškrnul som sa podpichovačne. ,,ale....ale..." Uchechtol som sa až z nej nakoniec vypadlo-,,začal si si ,kto by odolal." Už som len videl ako zrúžovela
SAM'S POV
Cítila som ako ma pália líca ,vzala som si ovládač do rúk a pustila televízor. Zostalo ticho...to hnusné trápne ticho ,zostal sedieť pri mne a sledoval somnou tú šou. Po asi hodine vstal a išiel do kuchyne pripravovať obed.
Otočila som sa na gauči a oprela o operadlo. ,,ak snívam .... zobuďte ma ,Payton Moormeier varí obed?" Pri tom ako krájal cibuľu sa na mňa otočil a prepálil ma pobavenym pohľadom.
***
,,Vôní to celkom dobre" prehovorila som keď mi položil tanier so špagetami pred tvár. ,,ono to aj chuti dobre" uškrnul sa vzal si svoj tanier,sadol si oproti mne a sledoval ma ako si vkladám prvé sústo do úst. Videla som na ňom nervózny pohľad,bolo to výborné.,,Vydarilo sa ti to ." Usmiala som sa a dojedla tak isto ako on ,umyli sme riad a sadli si na gauč. Pozrel na mňa,,chceš si pozrieť film?" Pozrela som na stôl a hneď na to ,na neho. Nič som nepovedala len kyvla. Pustil nejaký film ,dosť ma to zaujalo. Payton nás prikryl dekou. Bola som trochu unavená a zívla som si.
PAYTON'S POV
Videl som že si zívla ,nastavil som rameno keby si chcela po chvíli položiť hlavu. Do pár minút tak aj spravila a asi v polovici filmu zaspala. Pohľadil som ju po tvári a dopozeral film keby sa náhodou pýtala čo tam bolo. Keď film skončil opatrne som ju vzal na ruky a odniesol som ju do mojej postele ,položil som ju a ľahol si k nej. Trochu sa pohmýrila a pritúlila sa ku mne.
Pousmial som sa a obopol ju rukou. Chvíľu na to som zavrel oči a zaspal.Tadaaaa 😂 dúfam že sa vám táto časť páčila bola zasa o čosi dlhšia a dúfam že aj zaujímavejšia, ak by ste videli že som na niečo zabudla bola by som rada ak by ste mi to napísali ,zároveň by som sa chcela spýtať či mám pokračovať v písaní tohto pribehu ❤️budem rada za každe prečítanie,vote či komentár 🎀vidíme sa zasa nabudúce ,papa🦋
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte