6

1K 33 4
                                    

(NEDEĽA RÁNO)

Zobudila som sa v Paytonovej posteli. Hneď ako som si to uvedomila sadla som si a skontrolovala som či som oblečená...som totiž presvedčená že Payton Jay Moormeier by bol schopný dievča nadrogovať len aby sa s ním mohol vyspať. Moje obavy sa nenaplnili a tak som si vydýchla a v tej chvíli som započula Paytona šepkať.

,,Neboj sa neomráčil som ťa,neodniesol do svojej postele a následne neznásilnil...len som ti nechcel ísť do izby." Nevedela som čo povedať ,tak som len vstala a vybehla z jeho izby. Na lícach som mala jemnú červeň. Vbehla som do kúpeľne a oprela sa o umývadlo...pozrela som do zrkadla. Vyzerala som hrozne...fialové kruhy pod očami,vlasy ako mop a pleť bledá ako stena.

TAKTO MÁM ISŤ VEČER S JACOBOM NA VEČERU?!Odomkla som ,išla k svojej izbe ,pobrala si veci a urobila zo seba aspoň trochu človeka. Osprchovaná a jemne namaľovaná ,len s uterákom okolo seba som vyšla z kúpeľne. Nič ma netrápilo ,všetko bolo skvelé ...voda zo mňa smola všetok stres. V tej chvíli z izby vychadzal Payton. Zostal na mňa hľadieť ako skamenený.

,,Neslintaj. " Zopakovala som po ňom slovo ktoré vyslovil v deň keď som k nim prišla. Potriasol hlavou a pár krát zaklipkal očami. Bez slova sa vydal do kúpeľne. Vošla som do izby a obliekla si biely crop-top so strapcami na leme a čierne rifľové kraťasy. Vyšla som z izby a namierila si to do kuchyňe spravila som si toasty a do poháru si naliala džús.

Sadla som si za stôl a začala jesť. O pár minút do kuchyne vbehol Payton v čiernych roztrhaných džínsoch a čiernom tričku. Svedčilo mu to ako vždy. Rýchlo sa napil z krabičky džúsu a bežal si obuť tenisky. ,,Kam ideš?" Spýtala som sa ho keď si začal obúvať aj druhú .,,Na letisko,príde Chase a Jaden ." Nevedela som kto to je ale moc ma to netrápilo.

Bolo 10 hodín a o 18 má pre mňa prísť Jacob.Keď som dojedla umyla som riad a začala som variť obed.

PAYTON'S POV

Zaparkoval som pred letiskom. Vyšiel som z auta a vošiel dnu. Čakal som tam asi 10 minút keď v tom som uvidel 2 vysoke postavy kračajúce ku mne. Keď som ich rozpoznal ,pozdravili sme sa a chvíľu rozprávali. Vzali si kufre a išli sme späť k nám. Vošli sme dnu ,bolo asi 12 hodín.

Sam už nakladala obed na tanier. Keď nás uvidela zostala ako obarená. ,,Sam toto je Jaden a toto Chase." Nervózne sa usmiala ,,som Sam....ste hladní?" Obaja kyvli. ,,aj áno ,po ceste nám vyhládlo."prehovoril Chase a spoločne sa uchechtli.

Pomohol som Sam naložiť a posadali sme si a pustili sa do jedla . Ako vždy od Sám to chutilo skvele. Ako sme jedli všimol som si že popri rozprávaní Sám pozerala po nich. Moc sa mi to nepáčilo.

SAM'S POV

Po chvíli dosť trápneho ticha sa Jaden spýtal. ,,A ty si Paytonova rodina alebo také niečo?" Do úst som si vložila posledné sústo a svoj pohľad presunula na Paytona ,ktorý ho už dlhšiu dobu upiera na mňa. ,,Nie ,nejsme rodina....som len..."nevedela som to popísať.

,,Jeho dievča?" S úškrnom dodal Chase. Paytonovi zaskočilo a Jaden mu hneď potľapkal po chrbáte. Ja som na svojich lícach pocítila instantnú červeň. ,,Nie! Nie..." Pozrela som na Chasa. ,,Otec odišiel na 2 mesiace do Afriky ...mama je mŕtva a tak som zostala na chvíľu u Moormeierovcov. Hneď ako som to dopovedala ozval sa Jaden.

,,To s tvojou mamou je mi ľúto ale...keďže spolu mieste"uškrnul sa na Paytona,,aspoň sa môžem snažiť." Chase a Jaden sa zasmiali a ja som si všimla že Payton prevrátil očami. Na lícach som zacítila ako sa červenám a tak som rýchlo pobrala taniere a odniesla ich.

Payton pod stolom kopol Jadena do nohy a uchechtli sa . O chvíľu ako inak sedeli pred televízorom . Keď som pozrela na hodiny ukazovali pol druhej. Prišla som k nim a začali sme pozerať film.

***

,,Bolo to hrozné! Nemal právo byť na ňu taký!" Rozhorčovala som sa zatiaľ čo sa na mne chalani smiali. ,, Kľud maličká" zasmial sa Chase a zostalo ticho. *Maličká?! Čo to má znamenať?* ,,Nejsom maličká....a neprestanem ..." Payton vstal a odišiel do kuchyne. Chytil ma za stehno. ,,Je to len film ."usmial sa a ja som zčervenala . ,,Heeej!" Jaden vstal a presadol si medzi nás . Zasmiala som sa.

***

S chalanmi sme sa pustili do debaty. Boli dosť sympatický a dozvedela som sa o nich dosť veci. Vzala som si telefón do rúk a rýchlo vystrelila na nohy. ,,17:30?! NESTÍHAM." vyletela som hore schodami a začala sa pripravovať. Chalani na seba hodili prekvapené pohľady.

Keď som zišla dolu . Na mojom zápästí pristála Paytonová ruka ktorá mi zabránila v ďalších krokoch. Otočil ma na seba a spýtal sa. ,,kam ideš ?" Otvorila som ústa že niečo poviem no prerušil ma zvonček. Obula som sa a otvorila. V dverách stál Jacob. Mal na sebe košeľu a džínsy. Usmiala som sa a objala ho. Mala som na sebe krátke červené šaty a čierne lodičky.

PAYTON'S POV

Keď som sa lepšie pozrel koho to Sám objíma pocítil som ako mi v žilách začala vrieť krv. Chase a Jaden vykúkli z obývačky. Za Sam sa zavreli dvere. S nervami som sa zabuchol vo svojej izbe. Jaden a Chasom vybehli ku mne .

Začali mi klopať až nakoniec Jaden otvoril dvere. Celá izba bola rozhádzaná. Stáli medzi dverami a hľadeli neveriacky na mňa. Sedel som a trhal od nervov stránky z knihy. Neskutočne ma vytočilo že išla s Jacobom von. Nakoniec si Chase s Jadenom sadli ku mne a vzali mi knihu z rúk.

,,Čo to pre boha stváraš ?!" Spýtal sa Jaden popri tom ako zbieral vytrhané stránky. Lakťami som sa oprel o kolená a prsty zahrabal do vlasov. ,,Žeby záchvat nervov?" Podotkol som no hneď na to Chase reagoval. ,,To preto že si videl Sám s iným chalanom ?" Uškrnul sa a ramenom buchol do toho môjho.

Dúfam že sa vám táto časť páčila bola taká akčnejšia ❤️ uchováva Payton k Sam nejaké city alebo je len flústrovany že mu nejaké dievča nepadá k nohám? Kľudne píšte komentáre aké máte na jednotlivé postavy názor a názor na túto "knihu". Potešil by vote. ❤️Papa🦋

nič to neznamenaloWhere stories live. Discover now