• • • • •ה-לילה:
יותר מדי ללילה אחד.
הלילה הזה בנוי על רצף של טעויות שאני הייתי אחראית לרובן. טעות אחר טעות. בקצב מסחרר. החיים שלי בשנתיים האחרונות היו טעות אחת גדולה ועם כמה אופטימית שניסיתי להיות ידעתי שמהמצב הזה אף אחד מאיתנו לא יצא נקי. לא אחרי הלילה לפחות. משחק הטעויות שבאיזשהו מקום הפך להתמכרות שלנו הגיע לקיצו.
יותר מדי ללילה אחד.
שעון הקיר מתקתק בתוך המוח שלי. אני עוצמת את עיניי כדי להתאפס על עצמי. קולות האנשים מסביבי מכניסים אותי ללחץ מטורף שגורם לי לחשוב שאני מאבדת את נשימתי. כולם מתוחים אבל הם שוכחים שאני יותר מתוחה מכולם. לי בשונה מהם באמת הייתה סיבה. אני מנסה להתרכז במה שקורה בתוך הראש שלי. יותר מדי רגשות, יותר מדי מחשבות. יותר מדי סודות שעומדים להיחשף.
יותר מדי ללילה אחד.
למה פשוט לא יכולתי לשתוק כמו תמיד? למה הייתי חייבת לערב את און? ומה הלאה? כל כך הרבה שאלות שלא ידעתי בכלל איך לגשת אליהן. אני פוקחת את עיניי בשנית, סורקת את תחנת המשטרה שמלאה בשוטרים שנכנסים ויוצאים מחדרים שונים ונתמכת בקביים שלי כדי להגיע אל המזכירה שהזמינה אותי להיכנס לחדר החקירות. "אני מוכנה" אני קובעת בנחישות שמיד מתחלפת בחשש. רק שכאב הראש הזה יחלוף. רק להגיע למיטה וללכת לישון. רק לשכוח מהכול. אבדו כל כוחותיי...
יותר מדי לילה אחד.
הסירנות, הצעקות והטירוף בעיניים של כולם. הסכין נשלפת, טיפות הדם מתפזרות לכל עבר, הצעקה שלי לאון. דמות בצללים שעדה להכל. הבזק אור שגורם לי להסתובב בבהלה אל המקור. הכול חוזר לאחור, מן סרט מחרפן שפועל בראש שלי ללא הפסקה. הייתי צריכה לעצור את זה. הייתי צריכה לחזות הכול מראש. הייתי צריכה לפעול נכון. אבל עכשיו כבר מאוחר מדי.
יותר מדי ללילה אחד.
זה לילה אחד שהיה צריך להסתיים בצורה שונה. זה לילה אחד שנגמר בצורה הנוראית ביותר שבה הוא יכול להיגמר. כולם נפגעו, כולם נפצעו, כולם אשמים. גורל אכזרי מדי לכמה נערים צעירים.
יותר מדי ללילה אחד.
"עלמה גולן?" החוקר שואל. הוא ממלא מספר דפים ומביט בי בסקרנות, העט השחור נמרח על דף הפוליו שמולו והוא מיד מתקשר למישהו. מכשיר ההקלטה מתחיל לפעול והוא מכוון את המצלמה בדיוק לפניי. חוקר נוסף נכנס לחדר, לוחש משהו באוזנו, מושיט לו מספר דפים נוספים ויוצא במהירות שבה נכנס.
"מים קרים?" הוא בוחן את פניי העייפות. השעה הייתה כבר בסביבות 22:00 בלילה, חיכיתי בתחנה במשך יותר משעה מהרגע שבו הוחלט לעצור אותי בשטח. לאחר שהם הציגו אותי מול איזה קצין, הם הזמינו אותי לחדר החקירות, סיפרו לי על מה אני נחקרת, סיפרו לי על זכויותיי, שאלו אם אני רוצה להזמין עורך דין והחתימו אותי על טופס שבו אני מצהירה כי אני מבינה ומודעת לכל מה שנאמר לי.
YOU ARE READING
הסיפור שמתחיל מסופו, תרתי משמע
Mystery / Thriller°°°° ז'אנר- מותחן, רומנטיקה צעירה מוצלחת וחייל בודד שמתגורר בביתה מוצאים את עצמם מואשמים ברצח מטלטל של צעיר מוכר אחר. כבר בהתחלה החוקרים מבחינים כי לא מדובר בשני רוצחים אכזרים אלא רק בשלושה צעירים שאיבדו את עצמם במציאות של משיכה (או התאהבות?) אסורה...