פרק 2- מפונקת

37 7 14
                                    

• • • • •

תשעה חודשים אחורה:
יום שבת- שעות הצהריים: יציאה לים

"אתם רוצות שנלך כולנו לים?" ליה שואלת אותנו בספונטניות אחרי שלילך ומעניין מתלוננות שמשעמם להן בבית בתוך שיחת הועידה שקרתה בלי שום הכנה מוקדמת. קמתי בבוקר, הטלפון שלי צילצל, עניתי ברוב תמימותי ומהצד השני הגיעו הקולות הצורמניים של השתיים.

חרא.

את לילך ומעיין אני לא בדיוק מחבבת אבל הן היו חברות טובות של ליה אז הייתי חייבת לדעת להסתדר איתן. הן היו דבוקות אחת לתחת של השנייה בצורה מעיקה. לכל מקום שאחת מהן הלכה השנייה נדחפה. כולם ידעו שכשמזמינים את לילך זאת הזמנה אוטומטית גם למעיין, ולהפך.

מבחינת חיצוניות ופנימיות הן היו בדיוק אותו הדבר בקטע ממש מפחיד. שניהן בורכו בשיער חלק ושופע בצבע חום כהה ועיניים גדולות וחומות, שפתיים עבות ומשורטטות וגוף מעוצב. מבחינת הפנימיות שניהן היו שטוחות להפליא, ריכלו כל היום וחיו על הדרמות שהתרחשו בשכבה בוקר, צהריים וערב. באמת שלא היה בהן משהו מיוחד.

אני לא הייתי בן אדם בעל יותר מדי חברים, עומר לא אהב שיש לי יותר מדי חברים ואני באמת לא הייתי צריכה יותר מדי מהם. ליה הספיקה לי. היו לה יותר מדי חברים ככה שבכל פעם שהיינו צריכות מישהו נוסף הייתי לומדת להסתדר איתו ונפרדת ממנו מיד אחר כך.

"אולי תביאי את האח החתיך שלך עלמה?" לילך שואל כשצחקוק מובך מתלווה לשאלתה.

"הוא נשוי מתוקה.. קוראים לאישתו יסמין נראה לי.." ליה ממהרת להגן עליו בזמן שאני עסוקה בלהביט בקיר בהתעיינות רבה. הייתי חסרת ריכוז, לא רציתי ללכת לים. "כן, קוראים לה יסמין.." אני מאשרת את דבריה של ליה בשעמום כשאני בוחנת את התקרה שלי בשכיבה על הגב הכואב שלי.

"אז תביאי את החייל החדש!" ליה צועקת בהתלהבות לאחר כמה שניות, היא נדלקה עליו.

"כן, נביא אנחנו כמה שמינסטים ואת תביאי את החיילים האלו שלך" מעיין מתלהבת גם היא ומוחאת כפיים ברקע. אני מרחיקה את הטלפון מאוזני כדי לא להתחרש ונאנחת בייאוש.

"טוב, רק תרדו ממני קרציות" אני מסכימה בלית ברירה וקוצצת את ציפורניי בלחץ. "ביי" אני מנתקת בלי הכנה מוקדמת. שמעתי מספיק.

אני מתרוממת ממיטתי באיטיות, יש לי מחסור בברזל משמע אני רואה שחור וסובלת מסחרחורות נוראיות בכל פעם שאני קמה במהירות.

אני יוצאת מחוץ לחדרי ומתקדמת לכיוון המדרגות כדי לרדת לקומה של החיילים ולקרוא ללידוק ומאור. גיל כבר יצא ומאי.. טוב מאי דלוקה על אחי והיא בדיוק בשיחה מרגשת איתו. אין לי לב להפריע לה ולהסביר לה שאין לה סיכוי איתו כי יש לו פאקינג אישה.

הסיפור שמתחיל מסופו, תרתי משמעWhere stories live. Discover now