• • • • •
הבוקר שאחרי ה-לילה:
"אני לא מבין משהו.." אלכס עוקב באמצעות עטו אחר הכתוב בדפי הפוליו שלו. מבט מבולבל נשלח לעברי בזמן שהוא מחפש אחר דפים שאבדו. כשהם לא נמצאים בשום מקום הוא מרים את מבטו לעברי בחשש.
"הלילה שבו עידו ראה את עומר שובר-"
"הוא לא עשה את זה בכוונה.." אני מיד מגנה על עומר מאיזשהי סיבה לא ברורה. אולי זה היה בגלל שידעתי שהוא מת ולא יוכל להגן על עצמו לבדו, אולי זה היה בגלל שפחדתי לצאת פתטית, אחת כזאת שמרביצים לה ושותקת או שפשוט זה באמת מה שחשבתי באותו הזמן. זה לא היה בכוונה. זאת הייתה טעות. עומר לא היה מלאך אבל זה גם לא אומר שהוא היה השטן בכבודו ובעצמו. לפחות לא בנקודת הזמן הזאת.
"אוקיי.. אבל כל הסיטואציה עם עומר ועידו לא מובנת לי... אני מרגיש כאילו דילגת על חלק מסוים.." אלכס לא נראה מרוצה מתשובתי אך הפעם הוא פחות לוחץ על הנקודה הרגישה הזאת, כנראה שהיא ספציפית הייתה פחות חשובה לו.
"אני אשלים לך אותו"
• • • • •
קצת יותר משמונה חודשים אחורה:
יום ראשון- שעות הצהריים-לילה: עזרה
ברגע שהמורה מודיע על סופו של השיעור אני אוספת את דבריי אל תוך התיק שלי במהירות, מניחה אותו על גבי ומתחפפת מהכיתה במהירות מבלי להרים את הכיסא כי היום החלטתי שאין לי מספיק סבלנות לכך, גם ככה מישהו יצטרך לשבת עליו מחר, חסכתי לו שלב בבוקר. כדאי לו להודות לי.
"תחכי לי ליד הלוקר שלך, נלך ביחד" ליה מבקשת כשהמחברות והספרים שהיא צברה מכל היום בין ידייה. היא הייתה מהתלמידים שפותחים את הלוקר רק בתחילת ובסוף היום, לא יעיל במיוחד אם אתם שואלים אותי.
אני מהנהנת בקלילות ונשענת על בלוק רנדומלי של לוקרים כחולים. ידי נשלחת אל כיסי באוטומטיות ואני שולפת את הטלפון מכיסי כדי להמשיך בהחזרה הבלתי נגמרת של הרייפלאים.
בשלב מסוים אני מתחילה להשתעמם ודוחפת את הטלפון שלי בחזרה לכיסי האחורי בזמן שידי השנייה מתופפת על אחד הלוקרים שמאחוריי. זה השלב היומי שבו עידו ודר מתקרבים אליי ומתחילים לספר לי על בעיות החיים שלהם. אך הפעם, להפתעתי הרבה, רק עידו מופיע.
"מה יש?" אני שואלת בהתעניינות כי הפעם באמת משעמם לי והעובדה שדר לא מקרקרת מסביב לעידו מספיקה כדי לעניין אותי.
עידו מחכה בחוסר סבלנות שקבוצות התלמידים שיוצאים מהכיתות לכיוון היציאה מהבניין יעברו אותנו, בזמן הזה הוא נשען על הלוקר שלצידי ומפנה את מבטו לפרופיל שלי בחצי חיוך תמים.
YOU ARE READING
הסיפור שמתחיל מסופו, תרתי משמע
Mystery / Thriller°°°° ז'אנר- מותחן, רומנטיקה צעירה מוצלחת וחייל בודד שמתגורר בביתה מוצאים את עצמם מואשמים ברצח מטלטל של צעיר מוכר אחר. כבר בהתחלה החוקרים מבחינים כי לא מדובר בשני רוצחים אכזרים אלא רק בשלושה צעירים שאיבדו את עצמם במציאות של משיכה (או התאהבות?) אסורה...