פרק 5- מחט בתחת חלק א'

60 5 14
                                    

• • • • •

*נקודת המבט של און*

ה-לילה:

"תדבר כבר... אלוהים אדירים.." החוקר מטיח את ידו על שולחן החקירות בעצבנות. אני לא מכווץ אפילו שריר בפניי מלבד עיניי שנפקחות ונעצמות בקצב הרגיל. אני שומר על פרצוף קר רוח ואפילו מחייך מדי פעם סתם כדי לעצבן אותם. חבורת חסרי המוח ששמו מאחורי כדי לגרום לחקירה להרגיש הרבה יותר מלחיצה לא מטרידה אותי יותר מדי בניגוד למה שהם ציפו. אני אוהב להיות זה שהורס את התוכניות לכולם. אולי בגלל שתמיד הייתי הבן אדם הזה.

"אמרתי לכם כבר ברגע שהבאתם אותי לכאן, אני אדבר רק אם אתם תביאו לכאן את עלמה ותתנו לי לראות מה המצב שלה ולשאול מה אני יכול ולא יכול לספר לכם." אני משיב באדישות ומצמיד את ידיי כדי שהכאב שהאזיקים גורמות להן יתמתן. החוקר נראה עצבני בעוד שהשוטרים מסביבו נראים אובדי עצות.

"אם אני מביא אותה לפה אתם לא מתאימים גרסאות, ברגע שתעשו משהו כזה אני מעיף כל אחד ממכם לתא שלו וזאת תהיה הפעם האחרונה שתראו אחד את השני עד שתרקבו שניכם בכלא." הוא מאיים ברצינות בקול עמוק וסמכותי אחרי שהוא מסכים בעקיפין להצעה שלי. אני מהנהן בקלילות ומחייך בניצחון.

אני תמיד מנצח במשחק שלי.

בזמן שרוב השוטרים שהיו בחדר יוצאים כדי להביא את עלמה, החוקר מביט אל תוך עיניי במבט מלא בסקרנות. הוא עושה לי חשק אמיתי לא לספר לו כלום רק כדי לגרום לו להתפוצץ עליי.

"איך אתה מגדיר את הקשר בינך לבין עלמה?" הוא שואל ועל פניי במהירות עולה חיוך משועשע כשהתשובה המהירה מתנגנת בראשי. "אנחנו לא ביחד אבל בבקשה אל תזדייני עם אף אחד אחר" אני משיב בגסות אבל זה מה שהוא ביקש- את האמת במלואה, מה שעולה לראשי.

הדלת נפתחת, שני שוטרים מלווים את עלמה נשעזרת בקביים ומכניסים אותה אל החדר. הקארה הבלונדיני, העיניים הירוקות והגדולות והשפתיים העבות. רואים שהיא בכתה במשך שעות על גבי שעות אך בכל זאת היא נשארה היצור הכי יפה בעולם.

"הו, הנה היא. היה לך באמת כל כך קשה להביא אותה לכאן אלכס?" אני שואל בהתגרות ומדגיש את שמו בזילזול. הסיטואציה מאוד משעשעת אותי. העולם תמיד משעשע אותי.

"תרגע" עלמה ממלמלת בכעס בזמן שהשוטרים עוזרים לה להתקדם לכיסא ולשבת עליו. היא גונחת בכאב ומיישרת את מבטה אל החוקר ברצינות רבה, היא אפילו לא מתייחסת לעובדה שאני נמצא פה לצידה.

"אני באמת מציע שתקשיב לשותפה שלך ל"אנחנו לא ביחד אבל בבקשה אל תזדייני עם אף אחד אחר". אתה נחקר כרגע בחשד לרצח, אני באמת לא מבין איך אתה כל כך משועשע.." החוקר נראה מיואש מהתנהגותי. הוא שולח לעלמה מבט מרחם ואז ממשיך לבחון את פניי בזמן שאני מדבר.

הסיפור שמתחיל מסופו, תרתי משמעWhere stories live. Discover now