פרק 1- הפגישה הראשונה

63 5 15
                                    

• • • • •

ה-לילה:

"נתחיל בזה שאתה חייב למחוק כל מה שאתה חושב שאתה יודע או לא יודע על האנשים המעורבים.. אני בונה לך עכשיו רקע לסיפור הראשון, את כל השאר אתה תבין בהמשך עם ההתפתחות של הסיפור כולו, אם יהיה לך שאלות אחר כך אני אפרט לך יותר..." אני מנחה אותו בביטחון ותופסת בחתיכת דף שעליה אני מחליטה לשרבט תאריכים חשובים ודברים משמעותיים שקורים.

אני כותבת על דף הפוליו הלבן את הכותרת הראשונה לסיפור הראשון. "לפני תשעה חודשים. שעות אחר הצהריים: החייל הבודד מגיע- הפגישה הראשונה שלי עם און." החוקר קורא את הכתוב כדי שהמצלמה שמקליטה אותנו תשמע את זה ומוסיף את זה לדף שלו. הוא מקליד מספר דברים במחשב, בודק שהמצלמה דלוקה ומסמן לי להמשיך את דבריי בסקרנות.

"אמא שלי לא הייתה בדיוק אמא, היא הייתה נוכחת בחיי אבל ברוב שנות ילדותי היא התעסקה בדיכאון שהגיע אחרי הלידה שלי. אני לא חושבת שראיתי אותה כל כך הרבה בילדות שלי, עד לפני שש שנים בערך היא הייתה כלואה בחדר שלה עם בקבוק אלכוהול יקר ביד ואיכשהו היא גרמה לחברים העשירים שלה לחשוב שהכל מושלם בחיים שלנו. גם אבא שלי כמעט ולא בבית, הוא עסוק בעסקים שלו ומתרכז בכל דבר שלא קשור למשפחה שלו, בראש שלו יש רק דבר אחד- העושר האינסופי שהוא מייחל להגיע אליו. בשלב מסוים, אמא שלי התחילה להחלים מהאלכוהליזם והדיכאון שהיא חוותה תוך כדי שהיא מסתירה את זה כדי להמשיך במציאות של המשפחה המושלמת שהחברים העשירים שלה היו חייבים לראות כלפי חוץ אבל מבפנים היא הייתה מרוסקת ואיבחנו אצלה מאניה דיפרסיה שכרגע היא מאוזנת. כשאימי שאימי סיפרה לאבי על כך שהיא מרגישה ריקנות כלשהי בשלב שבו אחי הגדול כבר התגייס לצבא הוא הציע לה ליזום פרויקט שיחזיר בה את החיים. כשאחי הגדול חזר מהצבא בפעם הראשונה הוא היה מזועזע וסיפר לאמא שלי על כל החיילים הבודדים שהוא פגש. אמא שלי מיד החלה להזמין חיילים בודדים להתגורר איתנו, ומאז עברו כבר כמעט שש שנים. אחי כבר הספיק להשתחרר מהצבא, הוא בן 24, בתחילת שנה שעברה הוא התחיל בלימודי מנהל עסקים כדי לרשת את העסק של אבי והתחתן עם יסמין- הבת של החברה העשירה של אימי, אחות של עומר דהן" הרקע שלי יוצא קצת יותר ארוך משרציתי אבל אני חייבת להמשיך.

"זה היה שישי בשעות הצהריים בערך, אני בדיוק הייתי אחרי ריב עם עומר- החבר שלי ככה שהדבר האחרון שעניין אותי היה חייל בודד חדש. כבר הייתי רגילה לכל החיילים שהגיעו בשישי והתחלפו פעם בכמה חודשים. לא הייתה לי איזשהי בעיה איתם אבל באותו היום הייתי אחרי ריב די גדול עם עומר." אני מסיימת בכך ולבקשו של החוקר מתחילה לספר את הסיפור עצמו.

• • • • •

תשעה חודשים אחורה:
שעות אחר הצהריים: החייל הבודד מגיע- הפגישה הראשונה שלי עם און.

הסיפור שמתחיל מסופו, תרתי משמעWhere stories live. Discover now