12.07.2005
Parkgea'm
Sana uzun süredir yazmama rağmen bir cevap alamadım, belki de uzun zamandır boşuna yazıyorum. Belki mektuplarım sana gelmiyor bile.
Ailen artık benden bıkmış olsada ben bıkmadan hergün seni soruyorum.
Hep aynı cevabı alsamda asla bıkmıcam.
Her zaman yakında geleceğini söyleselerde uzun süredir yoksun.
Ve ben seni çok özledim bana sarılışlarını her konuda yanımda olmanı özledim.
Sana bugün neler yaptığımı anlatıcam.
Yine aynı Nehir kenarında seni bekledim. Ama gelmedin belki işin vardır. Merak etme yarın yine bekliyeceğim.
Artık Mark Hyung bile bana bırakmamı söylüyor. Sanırım mektuplarımı sana ulaştırmaktan sıkıldı.
Kötü yazıyorsam üzgünüm hala yazmakta biraz kötüyüm.
Arkadaşlarım senin gibi yatılı okula gidenlerin tatillerde dönmesi gerektiğini söyledi. Ama merak etme onlara inanmadım çünkü beni bırakmıyacağını biliyorum.
Yakında ortaokula başlıyoruz. Bu beni korkutuyor. Yanımda olsan korkmazdım.
Bizden büyükler beni korkutuyor, ya ilk seneki gibi olursa bu sefer yanımda sende yoksun.
Jinyoung annem sanırım eve geldi hala yazdığımı fark ederse bana kızar.
Umarım günün iyi geçer
Seni seviyorum.
Wanggae
HELLO BEN GELDİM DİĞER KURGUMA YAZMAYIP YENİSİNE BAŞLAMAM KWLAPSŞSLW
BU HİKAYE BİRAZ DAHA DUYGUSAL VE SAF DUYGULARLA İLGİLİ
İLK 10 BÖLÜMDEN SONRA DÜZ YAZIYA GEÇİCEM TAMAMEN :)
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
KENDİNİZE İYİ BAKIN
JİNSON'LA KALIN
MOONCHİLD*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Jinson
FanfictionKüçük yaşta bile aşıklar mıydı,yoksa bu duygular yanlış yorumlanmış güçlü bir arkadaşlık mıydı? Mini fic