04.07.2011
Parkgae'm
Parkgae, uzun zamandır böyle yazmıyordum değil mı?
Roo-jin'le hala kimseye söylemedik. Sadece Jaebeom ve Mark hyung biliyor. Ama bu sefer sorun bu değil. Aslında söyliyebiliriz dedi fakat bu sefer ben istemedim. Onunla mutlu olamadığumı fark ettim. Artık içimdeki o heyecan duygusu yok.
Seni özledim hemde çok fazla. Bana sarılsan bütün herşeyi unuturum gibi geliyor fakat bu artık imkansız.
Liseyi bitirmeme iki sene kaldı bu beni strese sokuyor.
Bugün yeniden nehire gittim. Ne kadar zaman olmuş gitmeyeli. Gerçekten nefes alabildiğimi hissettim. Uzun zaman sonra.
Artık gelebileceğine dair bir umut kalmadı içimde. Biliyorum istersem gelebilirim ama
Üzgünüm gitmek gerek Roo-jin gelmiş. Sanırım onunla konuşmalıyım.
Umarım günün iyi geçer.
Hala seni seviyorum.
Wanggae
Genç çocuk yazmayı bitirdiğinde kalemi bıraktı. Daha uzun yazmak isterdi fakat arkadaşını sıkmak bunaltmak istemiyordu. Hiç bir şeye dokunmadan salona adımladı.
İki gündür Roo-jin antremanlarından dolayı okula gelemiyordu.
Roo-jin onu gördüğünde büyükçe gülümsedi.
"Jackson ben dışarı çıkıyorum tamam mı?"
Jackson kafa salladı annesini gittiğinde Roo-jin'in karşısında ki koltuğa oturdu.
"İyi misin? bırak solgun görünüyorsun."
Roo-jin kafasını olumsuz anlamda sağa sola salladı.
"Sadece biraz yorgunum. Antrenman yaptım bugün."
Jackson Roo-jin ayağa kalmasıyla gülümsedi. İnce güzel bacaklarına kısa mavi şort giymişti. Üstündeki bol beyaz tişörtle oldukça güzel duruyordu. Geniş omuzlu hafif kaslıydı. Dolgun dudaklı çekik gözleri şekilli kaşları gülünce çıkan gamzeleri Jackson'a bazen bu çocuk gerçekten dünyadan mı diye hayret ettiriyordu. Gri saçlarını ikiye ayırmıştı. Pembe çoraplarıyla da oldukça tatlı görünüyordu.
Jackson'ın dizini kafasını koydu. Uzun bacakları sığmadığından dolayı dışarda kalıyordu. Jackson'ın yüzünü inceliyordu.
"Yarın okula geleceğim."
"Ama yarın çarşamba antremanın yok mu?"
"Hayır."
Sevgilinin saçını okşamaya başladı. Böyle durmayı ikisi de seviyordu.
"Bebeğim."
Sevgilisi bebeğim dediği anda kaşlarını çattı bunu daha önce konuşmuşlardı.
"Bunu daha önce konuşmuştuk."
Roo-jin yeniden gülümsedi.
"Üzgünüm bir daha demem. O zaman, sevgilim."
"Efendim."
Jackson merakla saçlarını okşadığını bedene bakıyordu.
"Artık birilerine söylesek mı? Daha ne kadar gizli saklı buluşacağız 7 ay oldu hatta 8."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Jinson
FanfictionKüçük yaşta bile aşıklar mıydı,yoksa bu duygular yanlış yorumlanmış güçlü bir arkadaşlık mıydı? Mini fic