13.12.2010
Jinyoung'a
Bu sefer seni dertlerimle boğmak için gelmedim. Çok mutluyum. Sana bahsettiğim çocuk adı Roo-jin. Bugün beni öptü. Benden hoşlanıyormuş.
Mark hyung ve Jaebeom gibi beni normal karşıladı. Sonuçta oda erkeklerden hoşlanıyor. Annemler ne tepki verir bilmiyorum ama onunla çok mutluyum.
Bugün hayatımın en mutlu ikinci günüydü. Beni öptüktek sonra gözlerimin içine bakarak seni seviyorum dedi.
O kadar muhteşemdi ki. Kimseye söyliyemeceğimiz gerektiği hakkında uzunca konuştu. Sanırım korkuyor ona hak veriyorum bende korkuyorum.
Annemler umarım beni anlar. Sen olsan anlardın. Neden bana cevap vermiyorsun?
Ne kadar mutlu olsamda seni özlememi durduramıyorum. Umarım yakında gelirsin.
Seni bekliyeceğim.
Umarım günün iyi geçer.
Seni seviyorum.
Jackson
Genç çocuk mutlu ve özenli bir şekilde mektubunu katladı. Artık haftada bir değil neredeyse iki ayda bir yazıyordu arkadaşına. Mutluydu, arkadaşının cevap vermemesi canını sıkıyordu. Artık Mark Hyung'ınada vermiyordu. Bizzat kendisi teslim ediyordu.
Nehire gitmeyi de bırakmıştı boşuna beklemek yerine arkadaşlarıyla eğleniyordu. O mutluydu arkadaşının da mutlu olmasını umuyordu. Ummaktan başka seçeneği de yoktu. İstese arkadaşının yanına gidebilirdi. Ama o bunu tercih etmiyordu.
BÖLÜMDE ÇOK ÖNEMLİ BİR AYRINTI VARDI FARK ETTİNİZ Mİ BİLMEM AMA KÜÇÜK VE ÇOK ANLAM İFADE EDİYORDU.
BİR DAHAKİ BÖLÜM UZUNN 🥳🥳🥳
AMA YARIN ATAMAM BELKİ ÜÇ DÖRT GÜN SONRA DİĞER HİKAYEYE YARIN DEĞİL SONRAKİ GÜN ATARIM İKİ HİKAYEDE DE SİNİR KRİZİ GEÇİRMEYE HAZIR OLUN:)
JACKSON'IN BİRDEN HAL DEĞİŞTİRMESİ GARİP GELMİŞ OLABİLİR AMA CİDDEN BİRDEN DEĞİL ARADAN AYLAR YILLAR GEÇTİ ONA KIRGIN VE FAZLACA SİNİRLİ
UMARIM KÖTÜ OLMUYORDUR
KENDİNİZE İYİ BAKIN
JİNSON'LA KALIN
MOONCHİLD*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Jinson
FanfictionKüçük yaşta bile aşıklar mıydı,yoksa bu duygular yanlış yorumlanmış güçlü bir arkadaşlık mıydı? Mini fic