28.01.2008
Parkgae'm
Bugün annenler yanına gelmiş. Arabadan inerken gördüm fazla mutlulardı. Bu demek oluyor ki iyisin. Bu beni mutlu ediyor. Senin iyi olduğunu bilmek bana yeter. Jaebeom artık mektup yazmamamı söyledi. Okumadığını da söyledi. Normalde bunu diyenlere sert çıkar kızardım. Ama sanırım haklı okumuyorsun yanılmışım.
Sana yazmayı çok seviyorum. Endişelenme bir daha yazmıyacağım seni hala nehirde bekliyorum. Belki gelirsin. Eskiden daha çok beklerdim ama artık daha az bekliyorum. Çünkü artık sadece umut etmek yetmiyor.
Bana sadece bir cümlelik hayır hayır bir kelimelik birşey yazsan o bana yeter ama yapmıyorsun. Sanırım seni rahatsız ettim.
Sadece seni fazla özledim Jinyoung. Sen benim herşeyimdin. 4 yaşımından beri arkadaşız. Benim için herkesden daha değerlisin. Seni düşündüğüm zaman kalbimdeki ağrıya ve kafamdaki düşüncelere engel olamıyorum.
Beni istemiyor mu? Giderken verdiği sözler ne olacak? Sonra düşünüyorum belki de benden sıkıldığın için gittin.
Söz veriyorum dönersen seni sıkmıyacağım. Söz veriyorum. Artık beni korumanda gerekmez ben seni korurum. Birine sorsak zaman çok hızlı geçti der ama benim için öyle değil.
Sensin geçen her günüm benim için eksik bir yapboz gibi. Sanki tamamlanamıyor muşum gibi. Üzgünüm seni yine sıktım. Gitmeliyim annem bekliyor beni süper bir eğlence parkına götürücek.
Umarım günün iyi geçer.
Seni seviyorum.
Wanggae*
Genç çocuk gözyaşlarından ıslanmış kağıdı ikiye katladı. Sulu gözleri görmesine hafifçe engelliyordu. Kağıdı bir kere daha katlayıp önündeki zarfa koydu. Kapatmaya bile uğraşmadan oturduğu sandalyeden kalkıp kendini yumuşak yatağına bıraktı. Gözyaşları hala yavaş yavaş akıyordu ama bu onu umursamıyordu.
Onun istediği şey arkadaşıydı. Uzun zamandır olan bu özlem artık onun canını yakıyordu. Onu aramaması veya mektuplarına cevap vermemesi daha da üzüyordu. Her seferinde aramak yerine mektup yazar Hyungına verir yollamasını söylerdi.
Hyungı bunu anlamazdı her seferinde "Arasan olmaz mı?" gibi cümleler kurardı. Ama çocuk ısrarla yazardı o satırları. Onun için değerliydi o satırlar, kelimeler.
Bu hikayeye günde beş bölüm falan atmak istiyorum.
Yazım hatam oluyormuş her cümlem de başım ağrıyor bakmadım wkwjwlwmwşw
Umarım seviyorsunuzdur.
Jackson'ın yalan söylemesi 🥺😔
Mark yine efsane hehehhehe
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Kendinize iyi bakın
Jinson'la kalın
Moonchild*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Jinson
FanfictionKüçük yaşta bile aşıklar mıydı,yoksa bu duygular yanlış yorumlanmış güçlü bir arkadaşlık mıydı? Mini fic