2.IIIVMMVI

102 10 20
                                    

03.05.2006

Parkgae'm

Seni özledim yanımda olmana ihtiyacım var. Hemde fazlasıyla. Cezalıyım ve bu canımı sıkıyor. Ben yanlış bir şey yapmadım ama onlar yanlış bir şey yapmışım gibi davrandı. Yanımda olsaydın kesin sende kızardın. Çünkü en nefret ettiğin şey kavgadır. Ve ben kavga ettim. ama bana yalancı dedi. Hak etti hemde fazlasıyla.

Ona söyledim Parkgae'm beni bırakmaz sadece dışarı çıkması yasak dedim. Sonra üstüme yürüdü ama merak etme korkmadım. Yalancı dedi. Ben de onu ittim. Biraz fazla ittiğim için düştü. Sonra beni öğretmene söyledi. Annem çok kızdı. Eğer bir daha böyle bir şey yaparsam Mark hyungla görüşmemi yasaklarmış. Böyle şeyleri o bana öğretiyormuş.

Mark hyungla görüşmemi yasaklayamaz o zaman mektuplarım sana gelmez bunun olmasını istemiyorum. Cevap vermesende okuduğunu biliyorum. Hissediyorum, merak etme. Yazmaya devam edicem. Sanırım yakında Mark hyunga ihtiyacım olmıyacak. Yakında mektuplara ihtiyacımız olmıyacak. Notlarım yüksek olursa belki senin okuluna gelebilirim.

Senin için daha sıkı çalışıcam merak etme. Annem umarım izin verir. Vermezse bile
endişelenme nehirin yanında hala bekliyorum belki gelirsin. Artık gitmem gerek görüşürüz.

Umarım günün iyi geçer

Seni seviyorum.

Wanggae

BİRAZ DAHA KONUYA GİRMEK İÇİN SIK SIK BÖLÜM ATMAYA KARAR VERDİM.

ZATEN ÇOĞU BÖLÜMÜM HAZIR UMARIM SEVİYORSUNUZDUR

İKİ TANE KURGU YAZMAK CİDDEN ZORMUŞ AMA BAŞARICAM

KENDİNİZE İYİ BAKIN

JİNSON'LA KALIN

MOONCHİLD*

Saudade/JinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin