3.XVIIMMVII

71 10 29
                                    

15.02.2007

Parkgae'm

Bugün orta okulun ilk günüydü o kadar korkmuştum ki. Karnım ağrıdı. Ama hiç korktuğum gibi olmadı herkes benimle konuştu. Kimse benden kaçmadı veya kaba davranmadı. Şimdiden bir sürü arkadaş edindim. Jaebeom diye biriyle tanıştım biraz garip biri. Çok sevimli sıkılıcak yanakları var ama bunu yapamam.

Ona tatlı dediğimde bana kızdı tatlı değilmiş. Bilmese de olur o hala tatlı. Sürekli aynı çikolatan yiyip duruyor. Benim için güzel bir gündü. 

Sen yanımda olsan daha süper bir gün olabilirdi. Ama önemli değil.

Bugün yine nehire gidicem belki gelirsin ve bu mektubu Mark hyunga vermek zorunda kalmam. Çünkü gerçekten benden bıktı. Sadece her hafta bir tane veriyorum neden böyle yapıyor.

Belki de kıskanıyor dur. Geçen gün senin muhteşemlığınden bahsettim ama o bana kendinin daha muhteşem olduğunu söyledi.

Ne kadar sen ondan daha muhteşem olsan da onu onaylamak zorunda kaldım. Yoksa uzun bir süre dilinden kurtulamazdım. Sana bunu sonra uzun uzun anlatmak isterdim ama çok geç olmadan nehire gitmeliyim. Yoksa annem neredeydin diye sorar ona gizli yerimizden bahsetmek istemiyorum.

Umarım günün iyi geçer

Seni seviyorum.

Wanggae

Umarım seviyorsunuzdur çünkü bu kurguyu çok seviyorum şimdiden 10 bölüm yazdım.

Jackson fazla tatlı 🥺

Kendinize iyi bakın

Jinson'la kalın

Moonchild*

Saudade/JinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin