11.06.2010
Parkgae'm
Biliyorum sana yazmıyacaktım ama bunu sana söylemem gerek. Ne yapacağımı bilemiyorum. Duygularım fazla geliyor. Utanıyorum ama sana söyleyebilirim. Geçen hafta sınıfa bir çocuk geldi.
Gereğinden fazla güzel. Bu hisler doğru değil biliyorum ama ona hislerim beni mutlu ediyor. Onu görünce kalbim bir başka atıyor. İstemsizce gülümsüyorum. Karnım kasılıyor. Konuşmayı unutuyorum resmen.
Geçen gün sınıftaki biri dedi ki kendi cinsinden hoşlanan insanlar hastalıklıymış
Ben hasta mıyım?
Eğer öyleysem beni sever mısın bilmiyorum fakat sanırım bu kötü bir hastalık değil kötü hissetmiyorum.
Şuan sana her zamankinden daha da ihtiyaç duyuyorum. Keşke yanımda olabilsen. Keşke sana sarılabilsem ve desen ki herşey geçicek ben yanındayım. Mark hyung ve Jaebeom'a söylemekten korkuyorum ya benle konuşmazlarda veya nefret ederlerse.
Ne yaparım ben o zaman?
Lütfen bunu okuyorsan bana bir çıkış yolu göster lütfen.
Umarım günün iyi geçer çünkü benimki kötü geçiyor.
Seni seviyorum.
Wanggae
Genç çocuk heyecanla kağıdı katlayıp zarfa koydu fazla mutluydu. O güzel çocuk ona kendini iyi hissettiriyordu. Arkadaşı ona cevap verse şuan kendini dünyanın en mutlu insanı ilan ederdi.
O denli mutluydu. İnsanların tepkisinden korkuyordu fakat mutlu olacağına fazlasıyla emindi.
Kendini yatağına bıraktı. Hem fazlaca korkuyordu hemde mutluydu. Bir kaç gündür arkadaşını hiç aramadığı kadar aramıştı. Şuan kapıdan içeri girse nerdeydin? Neden cevap vermedin? Sorularını asla sormaz koşarak kucağına atlardı.
Daha çok küçükken ayrılsalar da her anılarını detaylıca hatırlıyordu. Hissetikleri masum ve saf sevgiyi çok net hatırlıyordu. Hala içinde taşıyordu bu hisseleri. Bakışlarında ki duyguları. Gözlerini kapattı. Tanrı'ya dua etti ama bu sefer her gece ettiği dua dan etmedi.
Normalde "Tanrım lütfen geri gelsin." Diyen çocuğunun içinden çok farklı şeyler geçti bu sefer.
"Tanrım lütfen beni sevsin."
Tanrı gaddar değildi bir istediğini vermezse diğer istediğini verirdi.
GELDİM SINAVLARIM BİTTİ HER GÜN BÖLÜM ATACAĞIM 😎
NASILSINIZ?
1.5 PUANLA TAKDİRİ KAÇIRDIM HÜÜ
JACKSON'IN OLAYLARI BENİ AŞIRI ÜZDÜ 😔
HEMDE YARIN ŞARKISI ÇIKACAKKEN
NEYSE İYİ OLUN
BÖLÜMÜ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR
YAKINDA UZUN BÖLÜMLERE GEÇECEĞİM
BETÜL HANIM HATAM KESİN VARDIR SİNİR KRİZİ GEÇİRDİĞİN İÇİN ÖZÜR DİLERİM ❤️
KENDİNİZE İYİ BAKIN
JİNSON'LA KALIN ❤️
MOONCHİLD*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Jinson
FanfictionKüçük yaşta bile aşıklar mıydı,yoksa bu duygular yanlış yorumlanmış güçlü bir arkadaşlık mıydı? Mini fic