Z pohľadu Chrisa :
Neveril som vlastným ušiam. Dúfam, že to čo povedala je len blbý vtip, ale odkiaľ by vedela o koho ide? Do riti moja sestra si s ním nesmie začať. Musím jej to povedať.
Vybral som sa do jej izby, vkročil som bez klopania (však na čo).
,,Hej Rose. Zakazujem ti rozprávať sa, zblížiť sa, hocičo s Michaelom Simpsonom. Nie je pre teba ten vhodný." len na mňa vypleštila oči a pozerala na mňa s otvorenými ústami. Keď sa spamätala povedala.
,,Budem sa rozprávať s kým chcem a ty mi v tom nezabrániš akokoľvek budeš chcieť sa ti to nepodarí." vyhŕkla.
,,Ja ti v tom nebránim, ale ja ti to zakazujem." povedal som. Rose chcela niečo povedať, ale nedovolil som jej to a ďalej som pokračoval vo svojej reči ,,nie je to dobrý chalan patrí medzi tých najväčších sukničkárov a ojebávačov na svete nenechaj si s ním pomotať hlavu prosím." toto bolo po prvýkrát čo som ju o niečo prosil. Len na mňa pozerala bez slov. A potom sa trochu spamätala.
,,No a? .. nemôžeš ho súdiť ani ho nepoznáš, nevieš aký je, nevieš aké má srdce! Chceš len to najhoršie pre mňa, nikdy nechceš aby som bola aj ja taká šťastná ako si ty s Jess." videl som jej slzy v očiach a dúfal som aby sa nerozplakala, lebo by som ju nevedel utíšiť.
,,Ja ti chcem len to najlepšie musíš to pochopiť, si moja sestra a rodina vždy drží pokope.. a ako vieš, že som zase s Jess?!" spýtal som sa začudovane. ,,To nechajme teraz tak. Musíš ma pochopiť, ľúbim ťa a chcem ťa len ochrániť pred tým zvieraťom." jedna slzička sa jej skotúľala po líci. Podišiel som ku nej a zotrel som jej ju a silno som ju objal.
,,Prosím ťa Rose sľúb mi to, viem o čom rozprávam, len tak by som to nehovoril." hlas som znížil a hovoril som už o niečo kľudnejšie ako predtým.
Prikývla, ale to mi nestačilo. ,,povedz, že sľubujem už sa s ním nikdy nebudem rozprávať." hlasno preglgla.
,,S-s-sľubujem, že sa s n-n-ním už ne-ne-nebudem rozprávať." - ,,Ďakujem." objal som ju ešte silnejšie a spokojne som vykročil ku dverám, ale potom som si spomenul.
,,Jess nič nehovor o tom čo sa tu stalo." Len prikývla a potom sa ozvala.
,,Chris? Pýtal si sa ma ako viem, že ste znova s Jess, v podstate ja som to nevedela len si ma uistil v mojej myšlienke, som rada, že ste spolu a prajem vám to."
,,Ďakujem" usmial som sa ,,len prosím ťa nehovor to nikomu ani tej Nicole, či čo to je za tvora." Rose sa zasmiala a zamkla si ústa neviditeľným kľúčom a potom ho zahodila. Znova som sa na ňu usmial a išiel som do izby.
Sadol som si na posteľ a zavolal som Jess, keďže mi ona samozrejme zabudla zavolať.
,,Haló?"
,,Ahoj láska, chcel som sa len opýtať či už si doma."
,,Áno, áno som. Prepáč, ale zabudla som ti zavolať, úplne mi to vyfučalo z hlavy."
,,Stalo sa niečo?"
,,Ani nie, ale po ceste domov sa pri mne zastavilo auto a pýtali si smer do nejakého skladu, ale nevedela som im ju povedať keďže tu nepoznám žiaden sklad."
,, Nič ti neurobili? Ako vyzeral ten čo sa s tebou rozprával?" povedal som náhlivo.
,,Neviem presne bola tma a tie pouličné lampy veľa nepomáhajú, ale mal také tmavé vlasy, oči plné nenávisti alebo ako by som to mohla nazvať aj obočie mal tak zlovestné." tento nepresný popis mi úplne stačil aby som vedel kto to je.