Z pohľadu Jess :
Konečne je sobota. Pozrela som sa na hodinky. Je 9:38 a po celom dome sa rozliehal vôňa čerstvo urobených vaflí. Začali mi tiecť sliny. Obliekla som si tepláky a voľné tričko a išla som sa dole najesť.
,,Ahoj mami, tati. Úžasne to tu vonia.", pochválila som mamu, ktorá sa zasmiala a poďakovala za pochvalu.
,,Čo máš dnes v pláne?", spýtal sa otec.
,,Dohodla som sa s babami, že pôjdeme nakupovať."
,,A kedy idete?", spýtala sa pre zmenu mama.
,,Chceme ísť o druhej, nevadí vám to?", spýtala som sa aby som sa uistila, že s tým nemajú problém.
,,Nie, a kedy sa vrátite?", spýtala sa opäť mama. Je to na ňu typické, vždy chce vedieť Kedy, Kde, Ako, Prečo budem. Je dosť starostlivá a bojí sa o mňa, lebo som jej jediná dcéra.
,,Asi okolo piatej ešte nevieme ako nám bude vychádzať čas.", povedala som a začala som jesť tie úžasné vafle.
Najedla som sa, poďakovala som mame za vynikajúce raňajky a odišla som do izby. Po ceste hore som rozmýšľala čo si oblečiem, ale nič ma nenapadalo.
Keď som prišla do izby, postavila som sa pred skriňu a hľadala som niečo pekné a vhodné. Našla som koženú sukňu a mentolovú blúzku. Hneď som to vybrala von a zobrala som k tomu ešte bielu podprsenku a čierne nohavičky.
Zobrala som si mobil a začala som si písať s Rose, keď mi zrazu prišla SMS-ka.
Neznámy: Sorry, ja som zabudol, že dnes nieje škola. Ale doučko aj tak môže byť. ;) -Chris
Ja: Zdalo sa mi to nejaké divné, že chceš ísť v sobotu do školy, ale nechala som to tak .. Idem dnes s tvojou sestrou do mesta takže doučko asi nie. -Jess
Odkiaľ má moje číslo? Rada by som to vedela. Ale aspoň mi bude dať vedieť, že sa doučko ruší. Takže je dobré, že ho má.
Chris: Musíš byť vždy tak hnusne úprimná? .. tak dobre necháme to na pondelok aj tak už mám nejaké plány.
Napísal to tým štýlom ako keby som mala záujem o jeho plány. No čo už on je raz taký a nikto ho nezmení.
Zišla som dole dala som si svoje čierne topánky na opätku a mohla som ísť.
Z pohľadu Chrisa :
Keď som sa ráno zobudil myslel som si, že dostanem infarkt keď som sa pozrel na hodinky bolo 10:49. Keď som vybehol z izby na chodbe som sa zrazil so sestričkou. ,,Čo tu robíš?!", vybehol som na ňu, ,,nemáš byť v škole?" Pozrela sa na mňa veľmi divne.
,,Chris, je sobota.", povedala s úškrnom na perách.
,,Do piče!", zakričal som, ,,daj mi Jessicine číslo rýchlo.", povedal som naliehavo.
,,Na čo?", spýtala sa prekvapene.
,,Nerieš a rýchlo mi ho daj.", prikývla a išla si pre mobil do izby. Keď sa vracala už som zvieral v rukách svoj mobil. Nadiktovala mi ho a odkráčal som do svojej izby.
Ja: Sorry, ja som zabudol, že dnes nieje škola. Ale doučko aj tak môže byť. ;) -Chris
Po chvíli mi opísala.
Jess: Zdalo sa mi to nejaké divné, že chceš ísť v sobotu do školy, ale nechala som to tak .. Idem dnes s tvojou sestrou do mesta takže doučko asi nie. -Jess
Prečo je na mňa taká hnusná?, pýtal som sa sám seba. Je pravda, že ani ja k nej niesom moc milý, ale snažím sa a to už je fakt niečo keď sa ja snažím.
Odpísal som jej až po dôkladne premyslenej odpovedi.
Ja: Musíš byť vždy tak hnusne úprimná? .. tak dobre necháme to na pondelok aj tak už mám nejaké plány.
Čakal som, že mi napíše Aké plány? alebo Tak na čo si vôbec písal?. Ale nič mi nedošlo. Môžem jebať, tak som sa rozhodol, že zavolám Freddovi.
,,Čus bro. Ako ide život?", povedal som keď zdvihol.
,,Čus sestrička moja", zasmial sa do telefónu, ,, ide to čo ty?"
,,Nemáme nejaký kšeft na tento víkend?", spýtal som sa, aby som vedel zariadiť zbytok dňa.
,,Až zajtra a zarobíme pekný balík.", povedal nadšene.
Aby som objasnil situáciu. Asi pred rokom aj viac som začal predávať, pašovať drogy a zbrane. Je to dosť nebezpečné keď ste nováčik, ale keď máte dobrého učiteľa, po ktorom zdedíte kšefty, tak je to fajn. Pol roka som sa učil len v kruhu svojich ľudí, teraz asi rok predávam a dá sa povedať, že pomaly dobieham aj najlepšieho v kraji.
Som známy tým že moje zásielky sú rýchle, správne navážené, spočítané a presné. Nikdy som nemeškal a nikdy sa mi nestalo, že by sa zásielka nedoručila. Mám radšej keď dávam tovar z ruky do ruky. Pre istotu mám pri sebe vždy zbraň. Ricky Ross (môj učiteľ) už zomrel a jednu vec čo mi povedal nezabudnem.
,,Chlapče, ak ťa niekto naštve netreba ho zabiť guľkou do hlavy, ale umožni mu dlhú a bolestivú smrť."
Vždy keď si na to spomeniem tak sa musím zasmiať.
Keďže mám obchod až zajtra, tak by som mohol skočiť niekam do mesta a zbaliť a vyjebať nejakú kurvu, ktorá mi dá aj na záchode.
Rozhodol som sa, že pôjdem až okolo druhej a vytiahnem so sebou aj Johna. Odkedy videl moju sestru je z nej mimo, ale neviem teraz či z jej krási alebo škaredosti. Ale nie, ona je celá po mne, čiže pekná, sexy, atď. Toho je veľa.
Idem mu zavolať aby som ho nemusel čakať pol hodinu ako minule.
,,Čau John. Chlape nechceš ísť so mnou baliť baby do mesta?"
,,Jasné, kedy?"
,,O 14:30 a ideme mojim autom."
Moje autíčko je Audi R8 V10, rok výroby 2014. Je to to najkrajšie a najdokonalejšie auto aké som videl. Je čierne a pekelne vytúnnované, typické na mňa. Milujem rýchlu jazdu. Sem-tam si dám aj nejaký pouličný závod, ale nie veľmi často a len cez víkendy.
Už bolo pomaly 14:15 tak som sa vybral k šatníku a vybral som si čierne kožené gate, ktoré som si stiahol pod zadok a biele tielko. Outfit som si ešte doplnil zlatými retiazkami a zlatými suprami. Peňaženku s mobilom som si strčil ako vždy do vačku. Zobral som si ešte riflovú bundu s čiernymi teplákovými rukávmi a mohol som vyraziť.
Zišiel som schody a zobral som si kľúče od auta z košíka pri dverách a mohol som ísť pre Johna.
Na moje prekvapenie má John už čakal vonku pred domom. Je to dosť neobvyklé, keďže väčšinou trúbim ešte pol hodinu.
,,Kam pôjdeme?", spýtal sa John.
,,Do nákupného centra tam je veľa pekných báb.", povedal som s úškrnom na perách.
Rozprávali sme sa ešte o obchodoch a tak, takže sme prišli rýchlo.
V nákupnom centre sme blúdili pol hodinu a našli sme asi 5 pekných báb, ktoré by boli dobré aj tak len na fajčenie.
Zrazu som zazrel jednu babu, bola mi otočená chrbtom a na niekoho čakala pred obchodom. Mala čiernu koženú sukňu a mentolovú blúzku s čiernymi topánkami na opätku, vyzerala dokonale. Zrazu sa za niečím otočila a ja som videl kto to je.
Ďakujeme ;) píšte kommenty :)