32. Časť

152 11 1
                                    

Z pohladu Jess:

Toto sa mi len sníva. Bežala som ako o život, studený vietor mi šlahal do ksichtu. krv mi zaliala líca. A srdce mi bilo ako o život. Rose....volala som s nou pred 10 minutami, jedine čo mi povadala bolo Chris. A potom si domisly. Vedela som kde je laker street ale presne aky dom, to nie.

Zrazu som započula strelbu a zastavila som sa, rozhliadla som sa a videla som sklad z ktoreho ten zvuk vyšiel. Pomaly som sa rozbehla a nakukla ked som videla na zemi Rose ktora plakala a mala ruky od krvi. Cele telo sa mi zježilo. A slzy vyšli na povrh.

,,Rose." zašepkala som a jej uplakaný pohlad zdvihla ku mne. ,,Sanitku, rýchlo!" zakričala a mne sa podlomili kolená.

Z pohladu Rose:

Len tak som ležala na posteli a myslela na Kinga. Bol taký mily a ako ma zachranil. Po liciach mi stale stekali slzy po dneskajšej hadke s bratom. Bolelo to, ale bola to moja chyba, kebyže niesom taka hlupa.KEbyže ho počúvam nič taketo by sa nestalo.

Kebyže....

Ale stalo sa a ja to nezmenim. Bolo 2 hodiny ráno a Chrisa nikde. Začala som sa obávať o to kde je, áno boli sme pohádany no stale je môj brat. Zobrala som si mobil až potom som si všimla že mám 6 zmeškaných hovorov od Chrisa. "Kurva". zahrešila som a ihned som mu zavolala.

,,Chris?!" počula som strelbu a kričanie na druhej strane. ,,Prepáč, že som nezd-"... ,,Teraz jeb na to, zavolaj si taxik a prid na laker street!"

,,Ale prečo?" zašepkala som, kričal, bolo tam plno hluku a kriku. ,,Kurva nepýtaj sa a vypadni, potrebujem ta tu!" zložil. Na nič som nečakala, obliekla som sa, zavolala som taxik, ktory na mna pred domom čakal. Rýchlo som nastúpila a išla na Laker street.

Pocity sa vo mne vzbudzovali, nevedela som čo mám čakať, ruky sa mi triasli, potili a ja som len sedela a čakala. Bála som sa, ked som začula strelbu, taxik zastavil a dalej už nešiel. Vystúpila som a ani som sa neodmietala zaplatiť, Taxík hned išiel do riti.

Preskočila som plot a vbehla som dnu. Na zemi ležal king cely odkrvi a Chris sa nad ním skláňal a stláčal mu hrd.

Do riti.....

,,Chris!! Č-čo sa to deje?" slzy mi stekali po licach a srdce mi bilo o 106. Stála som tam paralizovaná.

Chris sa pozrel na mna s lútosťou v očiach. ,,Rose, pod sem a pritlač mu to."

Nič, an8 so mnou nepohlo. ,,Rose!" zeraz zvýšil hlas. Zobudila som sa a rozutekala som sa k nemu. Klakla som si a pritlačila ruky na ranu po gulke.

,,Musim to ist dokončit, ostan tu, zachranka by mala dojst každú chvílu.

,,Chris, j-ja zo nezvládnem." slzy mi stekqli po tvari v snahe ostat aspon v realite a nie odpadnúť.

,,Zvládneš to, on ťa potrebuje." a týmizo slovami odišiel. V snahe nič nepokaziť, som tam lrn klačala a robila to čo mi povedal.

"Zvládneš to" povzbudzovala som sa, aj ked t9 skoro nepomohlo. Ale prečo srba, ked 9n je ten ktorého treba povzbudit.

,,ahoj." a hned ma to prešlo. Človrk ktoreho asi milujem mi prave umiera pod rukami a jedine čo mu viem povedat je "ahoj". Tlieskam si.

No King zareagoval, otočil sa na mňa a usmial sa. ,,Ahoj, rad ta zase vidim."

,,Nápodobne," ruky sa mi triasly, nevedela som čo povedat.
,,Neplač," utíšil ma. ,,Neni to pekny pohlad". Zasmiala som sa. ,,To ti verim." zamrmlala som

,,Myslím to tak, že nechcem aby si kvoli tomuto plakala. Vieš nechcem ťa vidiet trpiet.

,,Prestan," naviac som nemala. ,,Prežijem to, nič mi neni." zaškeril sa a prehol od bolesti.
,,hej "nič mi neni"." nasilu som sa zasmiala a utrela si slzy.

,,za chvilu tu je sanitka, odnese ma a bude vsetko v pohode." zamrmlal.

,,ale ja nrchcem aby ta odo mna odniesli." a boko to vonku, ihned dom si zakryla usta rukou. No on sa usmial, chytil mi ruku a pobozkal mi ju.

,,to ani ja, ale inak ma asi nezachrania." povedal s humorom, ale nevyznelo to tak.

,,kde kurva je ta sanitka!" zakričala som na plne hrdlo 30 minut presli a ona nikde. Zrazu som zacula dalsiu strelbu.

Pomaličky som zdvihala zrak. Chris....chris ležal na zemi.

,,Chris!!" revala som, king my stlacal ruky alr slabo. Cela jeho sila pominula. Chcela som bežat za nim, no nemohla som opustit chrisa. Potom ma napadlo jedno meno.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hned ako som dovolala s Jess, som sa modlila nech sa pohne. Chris sa zatial zvijal na zemi od bolesti a to iste aj king.

,,pomoc!!" no nič nepomohlo. Ostatny bojovali a ja som bola stratena.

BUM.

Dalši vystrel. Zrazu som uvidela Jess ako stoji medzi dverami so slzamy v očiach.

Jej telo padlo na kolena,zizala na nas ako na duchov.

,,Jess!" kricala som no nič, žiadny pohyb. ,,No tak! Kurva!"

,,Jess! Potrebujem ta!!" slzy mi tiekly, jej tiež no žiadny pohyb.

,,On ta potrebuje!" žmurkla. ,,Jess,prosim sama to nezvladnem. Potrebuje ta!" a vtedy sa jej uplakane,opuchnute oči pozreli do tych mojich a moje telo stuhlo.

,,Mam pocit, že je neskoro." zamrmlala a odpadla. Pozerala som na nu potom na Chrisa potom na Kinga. Slzy mi tiekly, nevedela som čo robit.

,,Niee!" kricala som. ,,Kurva Jess, stavaj. On nie je mrtvy!" pozrela som sa nan ho.

,,On nemôže byť...." zašepkala som a podlahla som panike.



Bosses of ThronesWhere stories live. Discover now