34. Časť

177 15 0
                                    

Z pohladu Jess:
,,Miláčik?" zamrvila som sa a niekto ma pohladil po vlasoch. Zamrmlala som a viac som si pritiahla deku, ktoru mi Dylan včera večer dal.

,,Jess?" niekto zasyčal akoby od bolesti a pocítila som ako sa niekto na posteli prehol. Vtedy mi to došlo. Rýchlo som otvorila oči a vyskočila som na nohy.

Pri pohlade naň ho mi bilo srdce o 106 a slzy sa mi hrnuli do oči. Rukou som si prikryla ústa aby som zadržala vzlyky ale nešlo to. Všetka bolest, smutok, hnev a uzkost sa akoby vyparili a nahradilo ich štastie.

,,Pod sem.." zamrmlal po tichu aby si viac neubližil. Pokrutila aom hlavou, prave sa zobudil, čo ak ho stratim ked sa ho dotknem?

,,Prosim," zašepkal, jeho oči vpalovali diery do tých mojich. ,,Potrebujem ťa."

Nezvladla som to a silno som ho objala, aj napriek tomu, že syčal bolestou tak ma nepustil, držal ma tak pevne, akoby sa bal, ze ma strati.

,,Chris," zavzlykala som a polozila som si hlavu na jeho rameno a dalej som plakala.

,,Pšt, všetko bude v poriadku, už som tu, už ta nikdy neopustim." zašepkal a hladkal mi vlasy na ktore mi daval male bozky.

,,Milujem ťa," vyhrklo zo mna. Nechcela som mu t9 hned povedat, predsa len sa musi zotavit. Ale to bolo jedine slovo na ktore som počas tych hodin utrpenia myslela.

Pozrela som sa na neho a chcela som sa ospravedlnit no utíšil ma bozkom. Jeho pery chutili ako po prvy krat. Boli jemne, sladke a prijemne na dotyk. Hned ked som ich ochutnala som citila znamy pocit v brušku. Pocit, že na tolko niekoho milujete, že vás ide z toho odjebnut.

Jeho pery sa začali pohybovat a moje spolupracovat. Chytila som ho za lica a pritiahla viac k sebe. Zrazu som pocula ako nieco zacina a pipat a ked som sa pozrela do prava od Chrisa videla som ako mu stupa tlak.

Ihned som sa od neho odtiahla a snazila som sa upokojit. ,,Prepáč mi to," zasepkala som. ,,Musis sa upokojit, hlavne zhlboka dychaj." tie pravidla skor patrili mne ako jemu. Sadla som si na stolicku a snazila sa upokojit.

,,Hej no tak, nič sa mi nestalo." zašepkal a pohladil mi ruku. Zase som sa rozplakala. Som tak emoticna ked ide o neho. Cely cas tu len sedim a modlim sa kedy sa zobudi a ked je hore, ani neviem co mam robit alebo povedat.

Pozrela som sa na neho a preplietla nam prsty. ,, Ahoj." zašepkala s9m a zamsiala som sa. ,,Prepáč mi to, neviem co sa to so mnou deje. Mam po it akoby to bol stale sen, ale som strasne stastna ze neni. Ale aj napriek tomu neviem co mam hovorit." zašepkala som a pozerala som sa do zeme.

,,Nemusiš nič hovorit, len tu bud pri mne." zašepkal a stisol mi ruku. Naznacil mi aby som si polozila hlavu do jeho lona a tak som aj spravila. Masiroval mi hlavu a preplietal si prsty pomedzi korienky mojich vlasov.

,,Aj ja ťa milujem." zašepkal mi do ucha a jemne ma tam pobozkal. Usmiala som sa a posledna slza mi vypadla z oka. Viac som si zaborila hlavu a vdych9vala som jeh9 vôňu.

Z pohladu Chrisa:

Ako čas letel, Jess ležala pri mne a spala. Držal som si ju pri sebe a hladkal aom jej chrbat, ako pomaly vyfukovala.

Bola tak krásna, jej lica boli teple ale za to blede a oči trochu napuchnute kvoli neustalemu plakaniu.

Jej pery boli jemne a krasne rúžove, jej pokožka hebka. Zdalo sa to ako večnosť, čo som s ňou nebol.

Chýbala mi strašne, každý kusok jej tela. Kazda cast jej nadprirodzenej krasy.

Bola tu, bola pri mne. Držal som ju v naruči a dakoval som bohovi, že ešte neprišiel môj koniec a mohol som s nou stravit viac času.

Pomaly som sa zohol, čo som ihned olutoval ked aom pocitil znamu bolest v hrudniku. Snažil som sa ju ignorovat a pobozkal som Jess na čelo a perami som putoval na jej očne viečka, ktore som pobozkal tieź.

,,hmm...dobre ráno." zašepkala a pretrela si oči a tvar. ,,Dobre ráno." zasepkal som a usmial som sa na nu.

,,Prepáč, nechcel som ta zobudit." zamrmlal som a pritiahol som s8 ju k sebe aj napriek bolesti, ktora mi prechadzala cez cele telo.

,,si v pohode??" vystrašene sa na mna pozrela a prehliadala mi telo. Zasmial som sa a chytil som jej bradu medzi prsty.

,,Som v pohode, len ma to este boli ,kedze som po operacii." pritiahol som si ju k sebe a prechadzal som perami po tych jej.

Jej dych sa zrazu zadrhol a pozerala mi do oči. Jej spodna pera sa začala triast a dych sa jej zrýchlil.

Oblizal som si pery a pomaly som ich pritisol na tie jej. Cela sa zatriasla ale nakoniec sa poddala. Pomaly zapečatila jej pery tymi mojimi a nechal som sa unašat.

Rukou som jej vkzol do vlasov a viac som si ju k sebeb pritiah9l. Bozkavala som ju, sal jej doko ale pery, dravo bpzkaval. Tužil som po nej ako droge.

Jazyk9m som jej prešiel po spodnej pere a čakal som kym mi povoli vstup, ked m8 ho nepovolila druhou rukou som sklzol na jej zadok a stis9l jej ho.

Jess slastne zavzdychala a otvorila usta, d9 ktoych som mohol strčit sv9j jazyk a mohol som ju zacat ochutnavať.

Jess nakoniec neodolala a jej jazyk sa bil s tym mojim o prevahu. Premohlo ma vzrusenie ju pretiahnut prave tu a teraz. Neovladol som sa a chcel som ju zobrat d9 svojej naruče. Ked sa tu zase objavila neskutočne bolest, z ktorej som uz aj vykrikol a spadol s9m na postel.

,,Panebože prepáč, ja-a..." zacala sa ospravedlnovat a z oci jej zacali tiect slzy. Rychlo som zobral jej tvar do ruk a utieral jej slzy. Bola to moja chyba, az mox som po nej túžil, mal by som krotit svoje chuťky.

,,Pšt, to nič, je to moja chyba. Som dost nadržany." zasmial som sa a počul som ako sa zamsiala aj Jess.

,,Kedy ti niesi?" pozrela sa na mna a smiala sa. Zakusol som si do pery a jemne som ju pobozkal na spičku nosa. Bola to dlha d9ba čo som ju nevidel uamievat sa. Cele telo mi zalialo teplo, pri pohlade na jej rozžiarenu tvar.

Jess zrazu zoskocila z postele a zobrala si mikinu ktoru mala na stolicke a obliekla si ju. Mikina jej bola dost velka tak jej padla Par centimetrov nad kolenami.

,,Vyspi sa, ja pojdem pohladat ostatnych a zistit nieco nove." jemne ma pobozkala na čelo a vybrala sa preč.

,,Jess!" obratila som sa a pozrelasa na Chrisa. ,,Davaj si na seba pozor." zamrmlal a lahol si. Len som sa uiala a prikyvla som. Otvorila som dvere a isla som hladat ostatných.

Prijemne čitanie a ospravedlnujem sa za chyby. 😊

Bosses of ThronesWhere stories live. Discover now