,,A čo také?", spýtala sa ma so zdvihnutým obočím.
,,Skús hádať."
,,Učiť sa?" - ,,Nie." - ,,Tak potom neviem.", prevrátil som očami.
,,Strašne ľahko si to vzdala.", postavil som sa z postele kde som doteraz sedel a podišiel som k Jess.
Chytil som ju za ruky a ťahal som ju k posteli. Keď som cítil ako sa moje nohy dotýkajú rámu postele, sadol som si a Jess si na mňa sadla obkročmo.
Neodolal som a pobozkal som ju jemne na pery. Ale neudržal som sa a prisal som sa jej znova na pery.
Naše pery boli v dokonalej harmónii a naše jazyky sa bili o výhru. Chytil som ju za zadok a stlačil ho. Vzdychla mi na perách a usmial som sa a znova sme sa pustili do bozkávania.
Ľahol som si na posteľ a Jess som stiahol na svoju hruď. Bozkávali sme sa tak vášnivo. Prerušil som naše bozkávanie a chytil som ju za tričko a spýtavo som sa na ňu pozrel. Keď sa na mňa usmiala, začal som jej ho dávať dole a potom som ho niekam hodil. Jess spravila to isté mne a zase sme sa začali bozkávať.
Keď tu zrazu nás vyrušila moja trafená sestra.
,,Chris môžem si...", nedopovedala keď nás uvidela na posteli. Rýchlo som si sadol a zakryl Jess.
,,Čo do piče chceš?!", vyštekol som na ňu.
,,J-J-Ja len či by si mi vedel požičať kalkulačku, lebo ja som si ju zabudla v triede.", pozeral som na ňu ako na blázna.
,,Kvôli takejto pičovine si za mnou došla?!!", neochotne som vstal z postele a hodil jej kalkulačku. ,,A teraz vypadni!", predtým ako odišla do piče, sa neveriacky pozrela na Jess a so smutným pohľadom odišla.
Podišiel som k Jess a hladil som ju po vlasoch.
,,Si v poriadku?", zašepkal som a pohladil som ju po líci.
,,Hej.... Len, nemala nás takto vidieť. Pane bože.", sklonila hlavu.
,,Hej.. Pozri sa na mňa, viem, že ti to je ľúto, ale potom by určite zistila, že sme to spolu robili.", Jess sa na mňa pozrela a usmiala sa.
,,Ja viem len, trápi ma to.", postavil som sa z klačania a zobral som tričko zo zeme a podal som ho Jess. Tá sa na mňa nechápavo pozrela a ja som sa na ňu usmial a sladko som ju pobozkal na pery.
,,Tak, čo sa budeme učiť dneska?"
,,Chris... Myslíš to vážne?"
,,Naprosto, viem, že tvoje kamarátstvo s Rose je pre teba dôležité. Tak ja si počkám, ale nenechaj ma čakať dlho, dobre?", zasmiala sa a vášnivo ma pobozkala na pery.
,,Dobre", zasmiali sme sa a pustili sme sa do učenia.
Celý večer dopadol normálne medzi mnou a Chrisom k ničomu nedošlo, len sme sa učili poprípade sme sa bozkávali. Bola som tam do 18 hod potom som už musela ísť domov. Keď som prišla domov rodičia mi oznámili, že idú zajtra na služobku, čo znamená, že budem celý deň sama doma.
Hneď ako som vošla do izby som sa išla osprchovať, prichystala som sa do školy a prezliekla som sa do pyžama a išla som spať. Rozmýšľala som, čo sa dneska stalo. Sama ani neviem či to chcem, ale nemôžem byť panna navždy. Aj tak, Chris je chalan, s ktorým to chcem, ale furt tu je Rose. A s ňou problémy mať nechcem. Je to moja najlepšia kamarátka, je ako moja sestra. Musím to s ňou prebrať.
Ráno:
Zobudilo ma hlučné budenie budíka, vstala som a pozrela som sa na hodinky. Bol pravý čas vstať. Postavila som sa z postele a vybrala som sa do kúpeľne. Keď som sa pozrela do zrkadla, vyzerala som ako monštrum.