Z pohľadu Jess :
,,Dlho sme sa nevideli." povedal tajomným a hrubým hlasom, nevedela som ho rozpoznať. Pevne ma držal okolo pása a stále držal ruku na mojich ústach. Pomaly uvoľnil stisk a mohla som sa otočiť. Jeho ruka mi bránila aby som vyslovila čo i len slovko. Pomaly som sa začala otáčať so zvedavosťou, ale aj strachom v očiach.
Predo mnou stál usmievavý Chris, dal mi dole ruku z úst a ja som ho prebodla pohľadom a začala som ho biť. ,,Si normálny?! Vieš ako som sa bála? Skoro som dostala infarkt a ty tu len stojíš ako prijebaný s úsmevom na tvári. Začínam uvažovať o rozchode, keď mi robíš takéto infarkty, ale keď sme pri tom. Myslím, že ani ten neprežijem." Chris mi chytil ruky s ktorými som ho mlátila a pritlačil ma ku stene.
,,Prepáč miláčik, nevedel som odolať a vlastne je to aj trochu tvoja chyba." zamrmlal, jeho tvár bola od mojej len pár centimetrov. ,,Č-čo? Takže moja chyba? Teraz to zvalíš na mňa?"
,,No vieš, ty si bola tá, ktorá to začala" ukázal pohľadom dole na moju sukňu. ,,A to ako provokatívne si sa ku mne správala. hmm" zakusol si do spodnej pery ,,Miláčik takéto veci sa nerobia, vieš dobre, že som nebezpečný a hlavne s tým čo nosím v nohaviciach." šokovane som sa naňho pozrela.
,,Fuj, si nechutný a nemôžem za to, tvoja sestra ma do toho navliekla." šťuchla som ho do hrude. ,,Dobre spravila. A teraz buď ticho." než som stihla niečo povedať jeho pery sa prilepili na moje.
Kusol ma do pery a žiadostivo si ju potiahol ku sebe. Strčil mi jazyk do úst a začal ma ochutnávať. Oči som zatvorila a vychutnávala som si to, jeho jazyk robil v mojich ústach čaro, behal z jednej strany na druhú a pretláčal sa o víťazstvo s mojim.
Jeho ruky sa inštinktívne presunuli na môj zadok ako ho pevne stlačil a ja som mu vzdychla do úst. Moje ruky som obtočila okolo jeho krku a viac som si ho k sebe pritisla. Prešla som mu cez korienky a silno som ich potiahla na čo mi zavrčal na perách.
,,Tak veľmi ťa chcem" kusol ma do ušného lalôčika a potiahol mi ho. Slastne som zavzdychala a kusla som si do pery. ,,Tak si ma zober." neváhal ani sekundu a znova sa pustil do mojich pier. ,,Nebudem sa vedieť zastaviť." šepkal pomedzi bozky. ,,Čo ak nechcem aby si prestal?"
Zdvihla som obočie a jeho pery sa zakrútili do úškrnu. ,,Každý deň ma prekvapujete viac a viac pani Parkerová." zašepkal mi pri krku a pri jeho dychu sa moje telo zachvelo. Už len to ako som pocítila jeho pery na mojej pokožke spôsobilo to, že môj žalúdok robil saltá.
Jeho pery sa prisali na môj krk ako pomaly, ale silno ho začal sať a trošku hrýzť. Vzdychala som na celý kumbál. Moje ruky sa presunuli na lem jeho trička. Pomaly som ho posúvala hore, zatiaľ čo jeho pery robili zázrak na mojom krku. Odtiahol sa a vyzliekol si tričko, ktoré následne hodil na zem.
Ostal tam stáť a prezeral si ma jeho žiadostivými očami. Preskúmal každú jednu časť môjho tela. Mala som pocit akoby mi spálil celé oblečenie a bola som pred ním nahá. Aj keď za chvíľu určite budem.
Jeho oči robili diery do tých mojich ako si začal kúsať spodnú peru a tým ma ešte viac vzrušoval. Pozrela som sa trošku nižšie, kde sa môjmu pohľadu naskytol krásny výhľad na jeho tehličky.
Rukou som mu začala prechádzať a škrabkať jeho brucho. Prechádzala som každou tehličkou a keď som sa chcela zohnúť a pobozkať ju, zastavil ma. ,,Dneska sa hrám ja miláčik." pritlačil ma o stenu a rukami mi behal po celom mojom tele. Zhodil zo mňa bundu a jeho ruky spadli na moje stehná.
Zohol sa a začal mi rozopínať podvezky. Zaklonila som hlavu ako som pocítila jeho dych v mojom rozkroku ako mi dával malé bozky cez nohavičky. Jednu moju nohu si prehodil cez rameno a začal mi bozkávať zvnútra stehno. Moje prsty sa automaticky zamotali do jeho vlasov ako silno som ich ťahala a vzdychala. Zrazu mi stiahol nohavičky.