3. Časť

570 34 0
                                    

,,Dobrý deň."

,,Och, ahoj Jess, Rose je hore zavolám ju ... ROSE!!"

,,Nie, vlastne, prišla som za Chrisom."

,,Za Chrisom?", spýtala sa veľmi prekvapene.

,,Áno, máme spolu doučovanie."

Pani Price bola prekvapená, čo sa dozvedela. Chcela niečo povedať, no už prišla Rose a predbehla ju.

,,Ahoj, poď so mnou.", usmiala som sa a vošla som dnu, vyzula som sa a išla som za Rose, na ďalšie poschodie.

,,Tu je Chrisova izba, zaklop a počkaj.", usmiala sa a vybrala sa na odchod do svojej izby.

,,P-Počkaj to ma tu necháš samú?", zašepkala som aby ma počula len ona. Len mi zakývala a počula som jej škodoradostný smiech.

Zrazu sa otvorili dvere, v ktorých bol Chris. Mal na sebe tepláky a zlaté retiazky, mal dokonale vypracované telo a úžasné tetovania, ktoré ho skrášlili.

,,Haló?", odtrhlala som zrak od jeho hrudníka, keď mi rukou začal mávať pred ksichtom.

,,Och .. Ahoj.", povedala som roztržito.

,,Páči sa ti moje telo?", spýtal sa ma a zdvihol obočie.

Pozrela som sa naňho prekvapene a trochu som sa začervenala.

,,Nie, len tvoje tetovania.", to čo som povedala bola trochu lož, páčilo sa mi jeho telo.

,,Tak ideme sa učiť alebo čo?", opýtala som sa, aby som v tom mala jasno.

,,Jasné, poď dnu.", otvoril dvere a ustúpil, vošla som dnu a bola som v údive z jeho izby.

Plazma, počítač Apple, repráky, veľká posteľ. Všetko tu mal luxusné, upratané a veľké.

,,Páči sa ti?"

,,Čo?", spýtala som sa nechápavo.

,,Izba."

,,Och, hej .. je luxusná.", zasmiali sme sa a moju pozornosť zaujala jeho polička.

,,Och, to sú fotky zo škôlky.", povedal milo.

,,Viem bola som tam."

,,Čo?", povedal v úžase. Podišiel ku mne a pozrel sa cez moje rameno na fotky.

,,Vidíš toto dieťa, tu vedľa teba .. to som ja.", Chris sa do toho zadíval a usmial sa.

,,Kurva .. Ako som si to nemohol všimnúť.", zasmial sa a zdvihol hlavu naspäť hore.

Pár minút sme sa ešte pozerali na fotky. Otočila som sa a chcela som sa ísť vybaliť, keď som narazila do jeho hrude. Zalapala som po dychu a pozrela som sa naňho. Obidvaja sme si pozerali do očí na tú chvíľku. Začesala som si prameň vlasov za ucho a pozrela som sa inam.

,,Prepáč."

,,To je v pohode.", Chris odstúpil a nechal ma prejsť.

,,Mohol by si sa obliecť?", spýtala som sa ho. On sa iba zasmial a prikývol.

Otvoril dvere na šatníku a videla som ako bol veľký a plný vecí. Ostala som prekvapene civieť s otvorenými ústami, tak som si radšej začala vyberať veci.

Vložila som si učebnicu matiky a sadla som si na jeho posteľ.

,,Tak ideme na to?", Chris prikývol a sadol si vedľa mňa, predtým si ešte zobral pero a papier.

Po doučku

,,Ďakujem za pomoc."

,,Nemáš za čo, dúfam, že si tomu aspoň trochu pochopil."

,,Aj hej, určite viac ako v škole.", bola som rada, že som ho aspoň niečo naučila.

,,Tak ja už idem."

,,Okej, vidíme sa zajtra.", prekvapene som sa naňho pozrela.

,,Zajtra?", vyzeral pobavene z môjho výrazu.

,,Áno v škole a potom aj doučko ako dnes.", usmial sa.

,,Dobre tak zatiaľ.", povedala som a odišla.

Z Chrisovho pohľadu :

Naučila ma toho dosť, ale nemôžem si pred ňou zničiť reputáciu, tak som trochu klamal.

Nechcel som si to priznať, ale má krásne oči a úžasne vonia. Neviem čo to do mňa vošlo. Ale musím uznať, že má úžasnú postavu a aj v tvári je celkom pekná neviem prečo ju všetcia ignorujú. Ale tak život je už raz taký.

Nechcem veriť tomu, že ona je to malé dievča z fotky. Dosť sa zmenila za tie 3 roky, ktoré bola v Austrálii. Pamätám si ako sme sa hrali v pieskovisku

,,Chris!", zakričala na mňa Jessica. ,,Poď sa s nami hrať!"

,,Už idem!", zakričal som jej späť, ,,Ako sa budeme hrať?"

,,Ako chceš.", povedala Jessica a mňa vtedy niečo napadlo.

Spravil som veľkú dieru do piesku a povedal som Jessice aby si tam dala hlavu.

Hneď ako si ju tam dala, som jej ju zahrabal pieskom. Začal som sa strašne smiať keď si Jessica  vytiahla hlavu, lebo mala piesok všade. Jessica sa nesmiala, bola nahnevaná, ale po chvíli sa začala so mnou smiať.

Bol to krásny deň. A som rád, že som si spomenul, mal som ju rád aj keď som jej robil zle.

Druhý deň ráno

Pohľad Jess :

Vstala som na pípanie budíka, vyplacanej som ho a začala som pomaly vstávať. Prešla som pomaly ku skrini a hľadala som si nejaký outfit.

Vybrala som si svetlé rifle, biele tielko a béžový svetrík. Obliekla som sa a namierila som si to do kúpeľne. Vytiahla som si svoju make-upovú taštičku a spravila som si nie veľmi výrazné líčenie. Vrátila som sa späť do izby pripravila som si potrebné veci na dnes, zobrala som si tašku a namierila som si to dole kde som mala prichystané raňajky aj s desiatov. Najedla som sa, zbalila som si veci a mohla som vyraziť.

Takže ďalšia časť boli by sme veľmi radi ak dáte komentár, či sa páči. Ďakujeme za všetko, dúfam, že sa páčila :-)

Bosses of ThronesWhere stories live. Discover now