Z pohľadu Rose :
,,Hej ty! Okamžite ju pusti!!" počula som niekoho prehovoriť, Michael uvoľnil stisk, rýchlo som sa mu vytrhla a utekala som ku Kingovi, nestihla som sa ani čudovať všetko sa zomlelo tak rýchlo, objímala som ho.
King bol celý napätý, plný zlosti, ale pritom ma nežne hladil po chrbte aby som sa ukludnila.
,,Čo si jej urobil ty sukynsyn!" vrieskal naňho ako zmyslov zbavený. Zrazu sa naňho vrhol a začal ho mlátiť ako boxovacie vrece, ale podarilo sa mi ho od Michaela odtiahnuť aby ho nezabil. Chytil ma za ruku a rýchlo ma ťahal za sebou. Keď sme už boli pri aute, pustil ma a obidve ruky si zaboril do vlasov, a začal sa prechádzať ako hladná šelma po klietke.
Otvoril ústa, že niečo povie, ale potom ich znova zavrel ako keby si to premyslel. Potom začal : ,,Čo si o sebe myslíš? Myslela si si, že by sa vedel do teba zaľúbiť? Rose, je to zviera, myslí len na to ako ťa zdroguje a znásilní, nič iné nechce, je to bezcitný skurvysyn." kričal na mňa. ,,Sadni do auta, ideme domov." nariadil mi a ja v tom šoku som ihneď nastúpila.
V polovici cesty sa už ako tak ukludnil a začal už miernejšie : ,,Prepáč za to, že som na teba tak vrieskal, ale pochop ma ..." nechápem za čo sa mi ten chlap ospravedlňuje.
,,Okej je to v pohode ja sa na teba nehnevám. Ďakujem ti za záchranu a ospravedlňujem sa za to, že som porušila bratove pravidlá." pozrie na mňa nechápavo, ale potom ústami naznačí 'ahaa'. Zasmiala som sa na jeho reakcii, asi prvýkrát za tento neskutočný deň plný hrôzy a stresu.
,,Vždy zabúdam, že si jeho sestra. Si oveľa krajšia ako on." vďaka tejto poznámke som vybuchla do nezastaviteľného smiechu. Takéto prirovnanie som ešte nikdy nepočula a to už som počula všeličo.
,,Toto som ešte nikdy nepočula, že by mi niekto povedal a to už som počula vážne všetko, ale prevažne to zlé." pozriem naňho a on na mňa smutne pozerá, našťastie stojíme na červenej, pozeráme si do očí veľmi dlho, ale vyruší nás trúbenie klaksónov, pretože už bola zelená a my sme stále stáli na mieste. Otočil sa ku ceste a znovu vyrazil.
Myslela som, že ma odnesie domov, ale on ma zobral k nim do domu. Nechápavo a odmietavo na neho pozerám. Založila som si ruky a pozrela sa dopredu. Nemienim vystúpiť z auta a mať vypičované aj od Chrisa.
King sa len zasmial a vystúpil z auta, čakala som, že odíde do domu bezo mňa, ale on namiesto toho otvoril moje dvere a čakal dokým vystúpim, ale ja som sa rozhodla, že budem protestovať. Vypol mi pás a vytiahol ma z auta a potom si ma prehodil cez rameno, od nečakanej reakcie som vykríkla.
Celú cestu som ho búchala do chrbta, ale až neskôr mi napadlo...
Chytila som ho za jeho zadok, zo šoku si ma prehodil na ruky a ďalej ma niesol. Neubránila som sa nesmiernemu výbuchu smiechu, ani on to nevydržal a spolu sme sa smiali ako šialení a potom ma položil na sedačku v obývačke, Po asi 20 minútach pozerania španielskej telenovely som sa rozhodla ísť do niekoho izby a zdriemnuť si.
************
Po asi 2 hodinách spania som sa prebudila a posadila som sa na posteľ. Očami som prebiehala po izbe a absolútne som ju nepoznala až neskoršie mi došlo že som u Chirsa doma. Vytiahla som si mobil z vrecka a napísala som Jess. Keďže ešte stále prebiehala posledná hodina, bolo mi jasné, že tak skoro nenapíše.
R: Ahoj, mohla by si pre mňa dôjsť do Chrisovho domu?
Neprešlo ani 5 minút a displej sa mi rozsvietil.
J: Čo tam robíš a prečo nie si v škole?
Výborne chodí s mojim bratom a už sa musí hrať na moju matku. Skvelé....Pokrútila som hlavou a začala som jej odpisovať.