Túto časť venujeme Valerry123 Ďakujeme za krásny komentik :3
Bola to Jess. Takmer mi vypadli oči, nikdy by som nepovedal, že sa vie takto obliecť, ale vyzerala pekelne sexy. Vysoké topánky jej pekne predĺžili nohy. Keď si všimla ako na ňu zízam, začervenala sa a otočila.
Prišiel som ku nej potichu a ťukol som ju po pleci.
,,Čo tu robíš?", spýtal som sa.
,,Som tu s tvojou sestrou a Nicole ako som písala v správe.", chcela sa otočiť, ale chytil som ju za lakte.
,,Prečo sa ku mne správaš ako kurva?", spýtal som sa už ostrejšie a bol som fakt nahnevaný.
,,Nesprávam sa ku tebe ako kurva! A daj zo mňa preč tie špinavé ruky!", odpovedala mi so všetkou nenávisťou.
,,Nedám do kým mi to nepovieš!", pozrela sa na mňa divne.
,,Nemám ti čo povedať.", povedala a sklonila hlavu. Vedel som, že bude lepšie nepokračovať.
,,Išla by si so mnou na kávu?", pozrela na mňa ako keby som mal päťsto hláv, ale odpovedala mi dosť prekvapivo.
,,Ak sa chceš hádať a nadávať mi tak sa nikam ani nehnem, ale keď nie tak pôjdem."
,,No, zo všetkého niečo.", povedal som s úškrnom.
,,Tak potom nejdem.", povedala ako dieťa.
Chcel som niečo povedať, ale napadla ma jedna vec.
,,John!", zakričal som na neho a on prišiel ku mne. ,,Povedz sestre, že sme hneď späť.", keď som dopovedal, zohol som sa a hodil som si ju na práve rameno.
Začala kričať a búchať ma do chrbta, všetci sa na nás pozerali akoby sme neboli normálny. Vykročil som smerom ku kaviarni.
Keď už sme boli pred ňou, položil som ju na zem.
,,To si prečo urobil?", povedala v šoku.
,,Chcem sa porozprávať."
,,Nemáme o čom."
Chytil som ju pevne za ruku a pozrel som sa jej do očí.
,,Teraz ma počúvaj, nemám rád ak je ku mne niekto hnusný, a vyprosím si to od teba. Som k tebe milý a mohla by si byť aj ty ku mne. Niesom nejaký cudzí človek a ty to vieš, jediné čo kurva chcem je sa porozprávať a ty z toho robíš koniec sveta. Čo keby si sa prestala správať ako kurva a začala sa správať normálne!"
,,Oo takže ja sa správam ako kurva? Keď si vytiahol tu úprimnosť tak začnem aj ja ty sa zas správaš ako kokot."- ,,Kokot?!" Chris sa zasmial a potriasol hlavou.
,,No vieš ja som nebola tá, ktorá tu vliekla niekoho cez celé centrum, len aby sa porozprával.", vyprskla mi to rovno do tváre. Nevedel som kde sa to v nej vzalo. No tiež som nebol 3-krát nadšený.
,,Vieš čo nemám na toto nervy a nebudem si tu kaziť deň s tebou. Choď do piči."- ,,Oh, vážne? Prepáč, ale odtiaľ som prišla." zasmiala sa a odkráčala preč. Po pravde nechcel som aby išla preč, potreboval som niečo zistiť.
,,Počkaj!!" rozbehol som sa za ňou a chytil ju za ruku. potiahol som ju tak, že padla na moju hruď. Odstúpila no stále bola blízko a jej pery boli iba pár centimetrov od tých mojich.
z pohľadu Jess:
Jeho pery boli od mojich len pár centimetrov, boli tak plné a určite dobre Chutili. Jeho ruka sa presunula na môj bok ako má k sebe pritiahol. Než sme si stihli uvedomiť čo sa deje naše pery sa spojili v jedni. Boli tak vlhké a jemné a ako som predpokladala chutnali úžasné.
Ked som zrazu začala niečo cítiť rychlo som sa odtrhla od neho a ustúpila. ,,Prepáč, ja-a-a som nechcela." ani som nepokračovala a rychlo som od neho odišla. Počula som že na mňa kričal no stratila som sa v dave ľudí a tak som mala možnosť ujsť a zabudnúť čo sa stalo.
Bola som v rozpakoch a do každého som Naburala.Toto sa so mnou nikdy nedialo, nie je možné a by toto so mnou spravil jeden chalan. Práve teraz som sa prechádzala po ulici a chcela som byť čo najrýchlejšie doma.
Spomenula som si že som mala ísť s babami von ale všetko sa pokazilo ked prišiel on... Vybrala som si mobil a začala som jej písať sms-ku.
J: ahoj, prepáč mi to že som tak zmizla ale musím ísť domov. Pozdravuj Nicole a zabavte sa.
Hneď ako som dopísala správu som cítila v žalúdku divny pocit. Bolo to z toho že som jej klamala. Nikdy sme si neklamali, boli sme k sebe úprimne už od začiatku ako správne sestry.Pocítila som ako mi mobil zavibroval v ruke. Pozrela som sa na displej a tam žiarila správa od Rose.
R: ahoj, má to spoločné niečo s mojím bratom?
J: oh, nie len rodinné problémy v škole tí ich poviem.
R: okej papa a drž sa.
Hneď ako som skončila menší rozhovor s Rose začala sa mi vybavovať jeho tvár. Rychlo som pokrútila hlavou a bola som vďačná bohu že už som pri dome. Otvorila som dvere a hneď som ich aj zatvorila.
,,Ahojte!" pozdravila som sa a rychlo som vybehla po schodoch do svojej izby.Zatvorila som dvere a začala som sa prezliekať, ked som bola v spodnom pradle vytiahla som si zo šatníku dlhé biele tričko a obliekla som sa. Vošla som do kúpeľné a začala so pmr sa odličovat.
Nemohla som prestať na to myslieť naň ho, na ten bozk... Bola som zmätená, všetko som robila rýchlo až napokon som si ľahla do postele a prikryla sa perinou. Pomaličky som zaspávala s jedinou myšlienkou a to bol on...
TO BE CONTINUED...