MEDYA KAGKHDVISGKSVS
Kalktığımda saate baktım. Saat 6'ydı?! Heyecandan erken kalkmıştım resmen. Hızla kalktım ve banyoya girip işimi hallettim. Elimi yüzümü yıkayıp kısa bir duş aldım. Hemen üniformamı giydim.
Kravat takmayı nedensizce seviyordum. Kravatı biraz gevşettim ve havluyla saçlarımın nemini aldım. Heyecanla pencereden baktım. Büyük ihtimalle uyuyordu. Hemen aşağı indim ve Bakugou nun evinin kapısını çaldım. Kapıyı Mitsuki açmıştı.
M" Günaydın! Sabah sabah bu ne enerji? "
" İçimden geldi! "
Güldük ve Mitsuki beni içeri aldı. Hızla Bakugou nun odasına girdim. Onu uyandırmam lazımdı. Gittim ve yatağa atladım. Biraz saçlarıyla oynadım. O kadar tatlıydı ki şuan. Isırasım vardı onu! Yanaklarını sıktım ve yavaşça sarstım onu.
" Heey! Uyan bakalım uykulu ve öfkeli!"
Yavaşça güldü. Bunu fırsat bilip yanağından öptüm. Yüzünde ki gülümsemesi büyürken diğer yanağını da öptüm. Beni kollarıyla sıkıca sardı ve yanına yatmamı salladı.
" Ya Bakugou kalk okul var!"
Bakugou gözlerini bir anda şokla açınca okulu unuttuğunu anladım. Güldüm ve yataktan kalktım. O dolaba yönelirken ben eşyalarını karıştırıyordum. Gelen hışırtılardan üstünü değiştirdiğini anladığımda arkamı döndüm. Her zamanki gibi kravatını bağlayamamıştı. Güldüm ve yanına gittim. Kravatını sıkı olmayacak şekilde bağladım ve omzuna vurdum.
" Bir öğrenemedin şunu!"
B" Ne yapayım be güzelim olmuyor! "
Onaylamazca başımı salladım ve güldüm. O tuvalete girdiğinde yatağa yatıp onu bekledim. Çıktığında beraber aşağı indik. Mitsuki krep yapmıştı. Gözlerimin parladığını hissettim o an! Bakugou bana bakıp kahkaha attı.
Koşarak masaya gittim ve hızlıca yemeye başladım. Bir ara az kalsın boğuluyordum. Bakugou telaşla sırtıma vurdu. Kendime geldiğimde gülmeye başladım. Bu seferde gülmekten boğuluyordum! Bakugou hem eğlenerek hem de telaşla beni izliyordu. Mitsuki ise bizi takmıyordu bile. Alışmıştı artık.
Yemeğimizi yiyip kalktığımızda saat 8 civarıydı. Hemen eve gidip çantamı aldım ve kapıda beni bekleyen Bakugou nun koluna girdim. Beraber koşar adım okula gittik. U.A. nın koca kapısının önünde durduğumuzda yutkundum. Yeni bir hayata başlıyor gibi hissediyordum. Bu kahraman olmak için ilk adımımdı.
Bakugou ya döndüm ve gülümsedim. O da bana gülümsedi ve okula girdik. Sınıfımız 1-A ydı. Sınıfta Midoriya, Uraraka ve Todorokiyi görmemle gereksiz bir rahatlama hissettim. Bakugou ile arka arkaya oturduk. O arkaya oturdu ve saçlarımla oynamaya başladı. Bu bana huzur ve güven hissi veriyordu.
Önüme pembe bir kız geldiğinde gülümsedim. Değişik biriydi. Boynuzları, siyah büyük gözleri ve en önemlisi pembe bir teni ve pembe saçları vardı. Tanrım! Neredeyse her şeyi pembeydi.
M" Merhaba ben Mina! "
" Bende Maddie! "
M" Tanıştığıma memnun oldum! Bu da Kirishima. "
Eliyle kızıl saçlı bir çocuğu gösterdi. Çocuk bana gülümseyerek bakıyordu. Bende ona gülümsedim. Elimi uzattım.
" Bende Maddie. "
Elimi tuttu ve yavaşça salladı. Elimi çektiğimde Bakugou nun ellerini saçlarımda hissedemiyordum. Arkamı döndüğümde sinirle bana bakıyordu. Hayır hayır! Sinir değil kıskançlıkla. Gülümsedim ve yanaklarını hafifçe sıktım. Siniri ve kıskançlığı yavaş yavaş geçerken yanağına öpücük kondurdum. Böylece artık karşımda hafif tebessüm eden bir Bakugo vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader - Bizim -
FanfictionBakugou bu kurguda bize karşı soft bi karakter. My hero academia dan Bakugou ile hayal et kitabıdır! *********************************** Seni seviyorum, dedim. Bağırdım. Seni çok seviyorum dedim. O ise her seferinde daha büyük gülümsedi. Her seferi...