medya yı yine işsiz ben yaptı
" Sen... Son zamanlarda garip davranıyorsun. Bir şey mi yaptık? "
Bir süre sessiz kaldı ve olabilecek en duygusuz tonda konuştu.
T" Ben senden hoşlanıyorum... "
Ne Todoroki beni mi seviyordu? Hem beni en fazla 1 haftadır tanıyordu... VE HOŞLANMAK NE DEMEK!? İlk okulda mıyız? Neyse önemli olan bu değil. Aslında şuan her şey daha mantıklı. Benden HOŞLANDIĞI için Bakugou ve beni yakın gördüğünde üzülüyordu. Büyük ihtimalle Bakugouya da kötü davranmasının sebebi kıskançlıktı.
Eğer ona kötü davranarak benim onu seveceğimi sanıyorsa gerçekten salak! Pardon da çocukluk aşkımı... Bir dakika ne? Çocukluk AŞKIMI mı? Kafam karıştı. Çocukluk arkadaşımı daha yeni tanıdığım ve benden hoşlandığını söyleyen biri için bırakmam! İyice kafayı yedim resmen 10 dakikadır kendi kendime konuşuyorum. E tabii 10 dakikadır salak salak Todoroki nin yüzüne de bakıyorum.
"Ee şey ben ne diyeceğimi bilmiyorum... "
Konuyu değiştirmem lazım yoksa salaklığım tutacak ve düşünmeden konuşup onu üzeceğim!
" Şey aslında ben seni sınıfa çağırmak için gelmiştim. Zil çaldı da... "
Telaşla kalktım ve koşar adım sınıfa yürüdüm. Todoroki nin arkamdan yavaş ve sakin adımlarla geldiğini duyabiliyordum. Ama şuan da önemli olan tek bir şey vardı. Bunu Bakugou ya söyleyecek miydim? Söylemezsem bir ara öğrenecekti ve bana çok kırılacaktı. Şimdi söylersem kırılan ben değil Todoroki nin kemikleri olacaktı. Bunu Todoroki ye yapamazdım. 2 seçeneğim vardı. Ya Todoroki kırılacaktı ya da daha sonra Bakugou ve ben kırılacaktım.
Tam salak saçma bir karar verecekken bir şeye çarptım. Karşımda Bakugou yu görünce panikle salak salak hareketler yapmaya başladım. Önce ellerimi arkama götürüp saklamaya çalıştım. Ne saklamaya çalışıyordum ki!? Sonra ise telaşla arkama baktım ve ellerimi arkamdan çekip yüzüme yönelttim. Yüzümü ellerimle saklamaya çalışırken 2 ne yaptığıma anlam vermeye çalışan şahıs bana bakıyordu. Şahsen o anda ben de ne yaptığımı bilmiyordum! Bakugou dan ilk kez bir şey saklayacaktım ki daha 1. dakikadan bok ettim.
Bakugou kaşları çatık bir şekilde bana bakarken en sonunda dayanamadı ve elleriyle ellerimi sarıp ona bakmamı sağladı. Bir kaç dakika dikkatle yüzümü izledi. Sanki bir şeyler sakladığımı hissetmişti. Tanrım hissetmişti ne demek kabak gibi ortada! Ama biraz önceki hareketlerimi salaklığıma bağlamak ister gibiydi... Şimdi anlamıştım. Ondan bir şeyler sakladığım düşüncesiydi onu korkutan...
En sonunda çatık kaşlarıyla Bakugou konuştu.
B" Ne oluyor Maddie? "
Aha şimdi sıçtım. Bana çoğunlukla kızgın olduğunda, telaşlandığında ve bir şeylerden şüphelendiğinde Maddie der. Diğer zamanlarda sadece onun söylemesine izin verdiğim kısaltmamı kullanır. Madds...
"E-Efendim..?"
Kekeledim mi cidden?!
T" Seni bu kadar heyecanlandırdığımı bilmiyordum. "
Göz kırpıp uzaklaştığında gözlerini açabildiği kadar açan 2 kişi bırakmıştı arkasında...
B" Ne diyor lan bu yarım piç?! "
"..."
Gözlerimi zemine çevirdim. Daha bir şey saklayamadan yakalanmıştım. Cidden salaktım. Şuan yapmam gereken tek şey Bakugou ya doğruları anlatmaktı. Hem Todoroki bunu hak etmişti! Ne bokuma gergin ortamı iyice geriyor ki?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader - Bizim -
FanfictionBakugou bu kurguda bize karşı soft bi karakter. My hero academia dan Bakugou ile hayal et kitabıdır! *********************************** Seni seviyorum, dedim. Bağırdım. Seni çok seviyorum dedim. O ise her seferinde daha büyük gülümsedi. Her seferi...