16

3.2K 336 414
                                    

İlk kez Ayşemsiz bir bölüm yayımlıyorum (ᗒᗣᗕ) ayşenin annesi wattpad ile ilgili kötü bir haber gördüğü için ayşe ye hesabını kapattırmış...

Kimsenin uykusu yoktu bu yüzden monopoly oynamaya karar verdik. Sero paraları dağıttı ve oynamaya başladık. Jirou bi ara ayağa kalktı ve müzik açtı. Dans ederken oyun oynamaya devam ediyordu. Bu komiğime gittiği için bende yapmaya karar verdim. Mina da kalktı ve beraber dans etmeye başladık. Bakugou benim otelimin olduğu yere geldiği için bana 150 ödedi.

B" Bunun intikamını alacağım... "

Güldüm.

" Aynen kanka alırsın... "

Güldü ve zarı bana verdi. Zarı attığımda Bakugou nun 2 otelinin olduğu yere geldim. Ona 200 öderken içimden ona sövüyordum. Bana baktı ve sırıtıp göz kırptı. Gözlerimi devirdim ve yeniden dans etmek için ayağa kalkmak yerine mindere oturdum.

Küçük bir kahkaha attı ve kolunu omzuma koydu. Bu hareketi beni güldürürken Denki Sero ya 390 ödedi. Denki nin iflası için son 10 parası kalmıştı. Çift attığı için zarı yeniden attığında bu sefer benim satın aldığım bir yere geldi. Sinirle kalktı ve kollarını birbirine bağlayıp zıplamaya başladı.

D" Sikerim böyle oyunu ya! Al işte oynamıyorum! "

Hepimiz, Denki dışında, gülmemeye çalışmaktan kıpkırmızı olmuştuk. En sonunda Denki bize bakıp gülmeye başladığında herkes gülmeye başladı ve kendimizi minderlere attık. Müziğin mayıştıran sesiyle göz kapaklarım birlik olmuş benimle kapanmak için savaş veriyorlardı.

Dayanamayıp gözlerimi yavaşça kapattım. Gelen hışırtılardan birinin yanıma doğru süründüğünü anladım. O kişi yanıma gelip kollarını bana sıkıca sardığında anladım. Gelen Bakugou ydu. Son gücümle bana sıkıca sarılan kollara bende sarıldım. Bilincim yavaşça kapanırken tek duyduğum müziğin mükemmel ritmiydi...

Birinin beni dürtmesiyle yavaşça gözlerimi açtım. Etrafıma baktığımda bana sarılmış bir Bakugou fotoğrafımızı çeken bir Mina ve beni dürten bir Denki gördüm. Tek kolumu Bakugou dan kurtardım ve gözlerimi ovaladım. Yavaşça kendime geldiğimde kalktım. Kalkarken Bakugou başını mindere vurup uyanmasın diye de elimle başını tuttum.

Tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım. Biraz kendime baktıktan sonra ellerimi ıslak bırakıp banyodan çıktım. Hala uyuyan bir Sero ve Bakugou vardı. Sero ya mı pislik yapsam yoksa Bakugou ya mı derken Denki koşarak Sero yu uyandırdı.

Ben de her zamanki sırıtışımla Bakugou ya yaklaştım. Tam ellerim sallayacaktım ki yüzüne bir damla su düşmesiyle gözlerini açmadan hızlıca ellerimi tuttu. Aniden gözlerini benim şaşkın gözlerime dikti ve tek kaşını havaya kaldırdı.

Tam o sırada duymaya alıştığım fotoğraf çekme sesi geldi. Bıkkınlıkla Mina ya döndüğümde kocaman sırıtarak bize bakıyordu. Bakugou bileklerimdeki ellerini sıkılaştırdı ve beni kendine çekti.

B" Of boş ver onu... Çekerse çeksin kötü bir şey yapmıyor sonuçta... Hem beleşten fotoğraf çekiliyoruz! "

Uykulu sesiyle o kadar tatlıydı ki... Gülümsedim ve görebileceğini umarak başımı salladım. Biz tam uyuyacakken Denki bağırmaya başladı.

D" Lan biz sizi bir daha uyuyun diye mi uyandırdık! Kalkın lan! "

Denki nin ilk kez ciddi konuşması ve olayın komikliğiyle herkes gülmeye başladı. Bakugou nun arkamda saklamaya çalıştığı yüzünü hissedebiliyordum. Sonra Mina beni, Kirishima ise Bakugou yu kaldırdı. Bakugou bir şeyler mırıldansa da kimse duyamadı. O tuvalete biz ise mutfağa koştuk.

Bakugou X Reader - Bizim -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin