3.

5.2K 106 33
                                    

Kafa dağıtmaya karar verip sepeti tamamen alkolle doldurup çıkmıştık marketten. Gerçekten götü kaybedeceğimiz kesin görünüyordu ve öyle de olmuştu. Kafamı zorlukla kaldırdım karşımda oturan abaza arkadaşlarıma döndüm. Başının döndüğü her halinden belli oluyordu Çağrı'nın. Onlar kadar içmesem de istemeden saçmalıyorum. Bizimkilerin karicinde bir kaç kişi daha vardı ama bizden ayrı takılıp zıkkımlanıp gittiler.

"Çağrı."

"Acar."

"Top olmak nasıl bi' duygu?"

"Ananı sikmek gibi."

İkimiz de aynı anda gülmeye başlamıştık. Onu hemcinsi tarafından duvara sıkıştırılmış şekilde yakaladığımdan beri ona karşı bir iğrenme hissi vardı içimde. Her ne kadar düz olduğunu ve o çocuğun zorla sıkıştırdığını söylese de inanmıyorum.

"Acar."

"Çağrı."

"Göt olmak nasıl bi' duygu?"

"Hemcinsin tarafından köşeye sıkıştırılmak gibi."

Masadaki herkes bizimle gülüyordu. Fırat biraz sakin takılıyordu çünkü aşk acısı çekiyordu.

"Mehmet."

"Top da değilim göt de. Rahat bırakın."

Gülüşlerimin arasından zorlukla konuşmaya çalışarak "Çişim geldi diyecektim." Dediğimde iç çekti.

"Avucumu mu açayım Acar?"

Karşımda yarı çıplak duran Barış'a gözüm kaymıştı. Engebeli karnından yansıyan loş ışık hoş duruyordu. Gökhan midesi bulandığı için diye tahmin ediyorum banyoya doğru koşmuştu.

Mehmet "Salak bu çocuk." Dediğinde ona döndüm. Neden dercesine bakış attığımda cümlesini tamamladı. " Tek başına dört şişe nedir? Sanki kola içiyor."

"Oha Gökhan!"

"Seninde pek farkın yok üçüncü şişendesin." Dedim Fırat'a göz devirerek.

Hafif boğuk ve kısık bakan gözlerimi kapatıp dağınık saçlarımı daha da dağıtarak başkmı geriye attım. Fırat kafasını tutamayacak hale gelmişti ve Gökhan kendinden geçmişti. Ne dedikleri anlaşılmıyor bile.

* * * * *

        Gözlerimi açmama sebep olan gün ışığına küfürlerimi savururken banyoya gitmek için odadan çıktığımda koridorun sonundaki kapıdan görüş açıma Barış girmişti. Sofraya bir kaç tabak yerleştiriyordu kahvaltı için.
Banyo rutinim bittiğinde kapı pervazına yaslanıp onları izlemeye başladım.

"Günaydın."

Herkes bana Günaydın dediğinde doğrama thtasında birşşeyler kesmekle uğraşan Memo'ya arkasından yaklaşıp bir dilim sucuk attım ağzıma.

"Yeme şunu çiğ, kurt yapar."

Kıkırdayıp elime su tuttum. O sırada herkes dün gece hakkında konuşuyordu.

"Çok dağıttım dün gece galiba."

Mehmet bir anne edasıyla konuşmaya atıldı. "Dört şişe ne Gökhan? Abartıyorsun."

"Herneyse. Dün geceden kalma fotoğrafı atıyorum itirazı olan varsa da umurumda değil. Teşekkürler."

AcarGny: dün geceden gang fotoğrafımız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AcarGny: dün geceden gang fotoğrafımız .d .d

140.3k beğeni   11.0k yorum

Z: Barış'a bak PDLDPAKĞFJWŞF

Deepmemo: neden kameraya Hercai dizisindeki Miran gibi bakıyorum?
Barisxd: @Deepmemo harbiden neden amk ĞDKDLAODKW
AcarGny: @Deepmemo baban da mı Miran'dı bee
Ş: @Deepmemo: İŞİCEM PSLDLSKKWJDLSKLSKS
Daha Fazla↓

Q: arkadaşlığınıza özeniyorum keşke sizin gibi arkadaşlarım olsa

S: cidden tam bir sugar daddy grubu.   |♥️Beğenildi|

Cgr.man: gökhan PEKSLSKLSKSKSKSL
Gok.han_01: @cgr.man kes sesini -_- sadece kafamın kertiş gibi görünmesi kamera lensinin suçu.
Firat.a: @Gok.han_01 anskm ldkdkskskskwlelw
AcarGny: @Gok.han_01 moralim bozuk oldukça açıp gülücem ğdkwkdkskeşsş
Daha Fazla↓

L: bu grup çok fantazik aq pskekelw

         Telefonları bırarakıp kahvaltımızı ettikten sonra herkes dağılmıştı. Tek Çağrı bende kalmıştı çünkü annesi arayıp bir kaç gün evde olmayacağını anahtar bırakmayı unuttuğunu söylemişti. Bende kalmasının bir sakıncası yoktu ama o çocuktan iğreniyordum hemcinsiyle nefes nefese bir köşede alt kısımları yapışmış halde gördüm. Penislerinin birbiri ile selamlaştığına eminim. Bu iğrenç ve olağan dışı geliyor bilmiyorum. Desteklemiyorum. Yolsuzluktan başka birşey değil. Elbette mükemmel bir Müslüman değilim ama bu gerçekten kötü. Her ne kadar zorla olduğunu söylese de inandırıcı gelmiyor. Bana da sarkar diye korkmuyor değilim.

Watermelon Sugar High / bxbxb ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin