Fazla uyumam nedeniyle artık hafifleşmiş uykum kıçı kırık bir bildirim sesiyle bölünmüştü. 'Bildirimler kaçmıyor ya' diye düşünerek banyo rutinimi halletmiştim önce. Küçük kafa havlusuyla yüzümü gözümü kurularken nemli elimi telefonuma attım. Ekranı açıp bildirimlerimi kontrol etmeye başladığımda çokça mesaj birikmiş DM kutuma göz atmaya karar verdim. İlk baştaki mesaj dikkatimi çekmeyi başarabilmişti.
Betox (DM)
Nasılsın?
İyiyim Betül sen?
Bugün için fazlasıyla sabırsızım 🤭
Fazla heveslisin güzelim
Mal ortada hangi kız karşı koyabilir ki mrrr
Bazen şaşırmıyor değilim .d
Neyee?
Nasıl oluyor da diğerleri gibi gözünü korkutmuyor aletim .d
Her seferinde ayrı bir heyecan .d
Zor ve acılı severim 😈
Tamam yeterli hevesini geceye sakla yavrum
Görüşürüz babacığımmm
Ahh görüşürüz kedicik
K
ızlar ilgi alanıma girdiği için şükretmeliyim. Ya da Çağrı gibi düzdürüp gezmediğim için... Konuşması yine aklıma gelmiş ve midem alt üst olmuştu. Bilmiyorum ya ben geri kafalılık ediyorum ya da yolsuzluk eden o. Sanırım ikinci seçenek son kararım. Keşke beyaz tenli olsaydım. Barış gibi güzel parlak bir tene sahip olmak fena olmazdı. Fazlasıyla yumuşak... Elleri rahatlatıyor içimi. Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden kopup ekranı izlemeye başladım. Araya kişi Çağrı'ydı. İçimden gram açmak grlmemişti çünkü o gün olanlardan sonra insan tırsmıyor değil. Yutkunarak telefonu açıp kulağıma yönlendirdim.
"A-alo?"
"Alo n'aber Acar?"
Sesi oldukça ürkütücü bir tondaydı. Garip bir güllük gülistanlık bir ton."İyiyi, senden?"
"Ben de iyiyim. Acar?"
Yüzündeki hafif tebessümün solduğunu görmesem de hissetmiştim."Efendim?"
"Biliyorum kızacaksın ama... Lütfen sende kalayım. Baktım, baktım diğerlerine aileleri var hep. Gerçekten meşguller, işleri v-"
"Tamam amınakoyim. Sakin sanki gelme dedik. Alkol malkol ne bulursan kap bişeyler de gel."
"T-tamam teşekkür ederim."
"Etme."
Tok bir tonda söylediğim kelimemle telefonu kulağımdan indirip kapattım.Her ne kadar ibne de olsa onunla aram kötü olsun istemem zaten attığım yumrukların vicdan azabı kara melek gibi çökmüştü başıma. Aklıma gelen şeyle elimi alnıma vurdum sertçe. Bugün Betül gelecek ve bu şerefsizin telefonda zırlayası tuttu... Sikeyim, ne bok yiyeceğim hakkında bir fikrim yok. Biraz sonra içimden 'ben onun bir hemcinsiyle sex mabbetini dinledim o da biraz benim olması gerektiği gibi karşı cinsimle girdiğim ilişkimde çıkardığım sanatsal sesleri dinlese ölmez ya' diye geçirmeden edememiştim.