12.

788 21 1
                                    

Belimdeki havluyu sıkılaştırdıktan sonra omuzuma astığım küçük baş havlusuyla saçlarımı kurulamaya başladım. Milyonuncu kez melodisini ıslıkla seslendirdiğim şarkımı yarıda kesip yan odaya göz gezdirmek için bir adım geri atıp belimi geriye doğru eğdim.

Odama girdiğimde karşımda duran kişi yüzünden kaşlarım çatılmıştı.

"Ne oldu?"

Yerinde gerindi ve ağzını aralayıp pantolonunu düzeltti. Barış onun yerine yanıtlamıştı sorumu.

"Yunus birşey konuşmak istiyormuş."

Havluyu normalmiş gibi açtığımda karşımdaki iki çocuk da gözlerini yere dikmişti.

"Üzerimi giyineyim geliyorum. Su açık, sen duşa gir istersen."

Hızla ilerlerken omuzuma çarptığında başımı arkaya çevirip gidişini izledim. Ya bu keşif onu benden itmişti ya da yersiz tribe girmiştim.

Çekmeceye uzanıp iç çamaşırımı aldım. Üzerime geçirip havluyla ıslak kalan vücudumu kuruladıktan sonra arkamı dönüp beni bekleyen çocuğun üzerinde göz gezdirdim bir süre.

"Ne oldu?"

Sorumu tekrarlayıp dolaba yöneldim. Dolabın kapağını açtığımda duyduğum şeyle dona kalmıştım. Geri çekilip kapağın görüş açımdan çıkmasını sağladım ve ardından oğlanın hafif yapılı bedenini tekrar süzdüm.

"Çağrı nerede?"

Henüz düzelmiş olan kaşlarım şimdi tekrar çatılmıştı.

"Ne bileyim amına koyayım."

Gerginlikle hareket edip duruşunu dikleştirdi.

"En son seninleydi, bunu biliyorum."

Ayağa kalktım ve omuzumda duran havluyu yatağa bıraktım. Ne derler ona, sinir hücrelerinin beyninize sıçradığı o ana?

"Ne geveliyorsun lan sen?"

Üzerine doğru yürüdükçe sakinliğini koruyor, sınırları sonuna kadar zorluyordu.

"O gece yattığınızı biliyorum, otlandığınızı, haplandığınızı ve hatta alkol aldığınızı."

Üzerine bir adım daha atacağım esnada durdum. Gözlerine bütün öfkemi telepati ile aktarabilecekmişim gibi bakmaya devam ediyordum.

"Nereden biliyorsun bütün bunları, yatmadık."

Bu kez göz temasını kurup telepatik yollarla hislerini aktaran oydu.

"O gün Çağrı, Mehmet yanımdayken Mehmet'i aradı. Annesine gideceğini söyledi, tekrar aradık ama açmadı."

Dirseklerimin üzerine dayanarak yatağa yayılırken devam etmesini beklemeden kaşlarımı kaldırdım.

"Annesi gelmiş demek ki."

Kaşlarını çattı ve hiddetle üzerime doğru adımladı. Az önceki sakinliğinden eser kalmamıştı.

"Annesi yok onun Acar!"

Taşşak ifadem anında bozuldu. Umarım ergen gibi alt metin vermeye çalışmıyordur.

"Ara o zaman telefonunu."

"Açmıyor dedik ya."

Sıkıntılı bir nefes vererek gözlerimi karşımdaki ela gözlere odakladım.

"Ben birşey yapmadım."

Ellerine gözlerim kaydığında yumruklarını sıkmıştı.

"Yaptın demedim? Zorbalığının farkındasın, suçluluk duygunu bastırmak için ben birşey yapmadım diyorsun."

Elimdeki havluyla oynarken bakışlarımı kaldırdım yüzüne.

"Seni dövmek istemiyorum. Aramız limonileşmeden siktir git buradan."

"Keş."

Yunus kapıyı hızla açıp odadan çıktığında Barış'ın gözleri şaşkınlıkla ayrılmıştı.

Tahminimin aksine sessizce Yunus'un gidişini izledi ve konuşmamaya devam etti. Anlamıyorum, madem istemeyecektin neden benimle 13 yaş grubundaki oğlan çocukları gibi karşılıklı masturbasyon yaptın ki?

Can sıkıntımı ertelemek için telefonumu elime aldım ve bildirimlerimi kontrol etmeye başladım.

Betox (DM)

Seni özledim :(

Bu aralar benimle hiç ilgilenmiyorsun

Bakarız.

Garip tavırların sinirimi bozuyor

O halde belki sikerim diye bana yalaklanıp durma betül

Değiştin

Telefonumu kenara fırlattığımda odağım tekrar Barış'a dönmüştü. Belindeki kumaş parçası aya benzeyen kusursuz teninden kayıp düştüğünde tüm beynim tekrar allak bullak oldu.

"Sorun ne?"

Sayılı kez kötü bir ifadeye bürünen yüzü öfkeli görünüyordu.

"Bunun bir tekrarı olmasın Acar."

Afalladım... Bu kez fena bir karıncalanma sardı bedenimi. Nedeni bilinmez ama kendimi şuan yapayalnız hissetmekten alıkoyamıyordum.

"Peki."

Ağzımdan zorlukla çıkan kelimeyi sakince sonlandırdım.

Tekrar telefonumu elime aldım ve bu kez daha demin gözüme çarpmaması mucize olan bildirime tıkladım.

Se.rkn_97

Yeni mal geldi

Denemen lazım kafanı on numara dumanlıyormuş öyle duydum

Kafasını kontrol et beğenmezsen geri vereceğim herife malını

Denerim bir ara

Şu aralar elim sıkışık

Daha borcumu ödeyemedim şu adama kafam bedenimle bütünken daha güzel görünüyor

İki parça olasım yok

Halleder etmez sendeyim

Elini çabuk tut

Tamam dedim

Götümde mandal yok benim değil mi

kurulu oyuncak değilim ki

mandalı kıvırdıkça hareket edeyim

Ben bilmem
(Görüldü) 13:32














Ay bence oy ve yorum yapın <31

Watermelon Sugar High / bxbxb ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin