"Çay?"
"Sağol."
Verdiğim çayı alırken buruk bir tebessüm sunmuştu Çağrı. Hemen sonra tekrar izlediği boş arsaya döndü yüzünü.
"Balkon soğukmuş."
"Öyle."
"Annen nereye gidiyormuş?"
"Bilmem."
"Nasıl? Söylemedi mi?"
"Söylemedi işte, nereden bileyim?"
"Tamam be ne parladın, sanki sövdük."
Terslenmekten nefret ederim. Top hem benim evimde kimsin ki bana atar yapıyorsun. Yerimde gerinip sinsi bir ifade takındım.
"O çocuk seni becerdi mi?"
Tıpkı onun yaptığı gibi arsa ve gökyüzünü izliyordum. Birden bire yumruğuna yasladığı çenesini kaldırıp ağzını araladı ve bana döndü. Afallamıştı.
"Ne diyorsun lan sen?"
"İbnesin."
"Hoşuna mı gitti?"
"Yoo, sadece yüzüne vurmak ve afallayışını izlemek güzel."
"Ben de sana nasıl ibnelik yaptığımı gösterip senin afallamana sebep olabilirim."
"Sonunda kabul ettin... İbne olduğunu."
Histerik bir kahkahanın ardından elmacık kemiğime indirdiği yumruğun sızısı bütün sinirlerimi sarmıştı. Elimi yumruk attığu yere koydum ve acı içinde inledim. Bunun altında kalacağımı düşündüyse asla. Yakasından tuttum ve onu salona fırlattım balkon kapısından.
"YUMUŞAK İBNE!"
Yere düşmesini sağlayıp çenesine sağlam bir yumruk geçirdim. Dudağı patlamıştı ve ağzına dolan kan dişlerine kırmızı renk veriyordu. Yanan yüzüme elimin üstünü bastırdığımda canım yandığı için yüzümü buruşturdum. Yine kahkahasını duyduğumda ya sabır çekmiştim. Dudağını silerken koltuktan destek alıyordu boştaki koluyla ve koltuğa sırtını yaslamıştı.
"Ne o, Acıdı mı? Kıyamam." Sırıtmasına tahammül edemiyordum. "Ben alışkınım ufak tefek yaralara site çocuğu." Diyerek cümlesini tamamladı.
Ona alev fışkıran gözlerimle bakarken masadaki karpuz aromalı sakız şekerden aldım. Göz bebeklerime bakarken tekrar konuşmaya başladı.
"Bana yok mu?"
Dilini dişlerinin üzerinde gezdirirken yine sırıtıyordu. Bir tane çıkarıp sinirle üzerine fırlattım ve şekeri yakaladıktan sonra ifadesini ciddileştirip jelatini açmaya odaklandı. Şekeri ağzına attıktan sonra ayağa kalktığında ne yapmaya çalıştığını anlamak istercesine onu izliyordum. Önüme gelip eğildiğinde gözüme bakarak birden boğazımı sıktığında öfkeyle bileğini tuttum."N'APIY-"
Dudağımda hissettiğim nemle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. İğreniyordum ve boğazımın acımasına sebep olan tırnaklarını çekip götüne sokmak istiyordum. Onu itip kolunu bütün gücümle sıtım ve yüzüne üst üste iki yumruk salladım. Kapıya ilerleyip ceketini askıdan aldı ve evden çıktı. Çıkmasıyla birlikte balkona koşmuştum. Bir süre sonra binadan çıktığını gördüğümde duvarda duran kültablasını alıp ona fırlatmıştım ama ıska etmişti.
"TOP!"
Kıkırdadığını duymasam bile omuzlarının titremesinden anlamıştım. Bana doğru dönüp geri geri yürürken sırıtıyordu. işaret ve orta parmağını öpüp kaldırdı. Orta parmak çekmiştim.
"SİKTİR GİT!"
Tam gidecekken tekrar balkonun parmaklıklarından tutunup döndüm.
"Geç lan içeri sende malzeme çıkmaz sana burdan."
"Aaa! Hadsiz, Terbiyesiz."
Aşağı balkona doğru ona bakarken içimden geçeni söylemiş olmanın verdiği rahatlıkla sırıttım.
* * * * *
"Kapat telefonu."
"Acar çocuğun suratı savaştan çıkmış gibi."
"Bu beni ne kadar ırgalar?"
"Görüşeceğiz."
Ağzıma lavobanın üzerinde duran çileklerden birini atarken telefonu kulağımdan çekip kapattım. Tişörtümü çıkardım ve mermere ellerimi koyup duraksadım. Sonra tekrar telefonumu alıp müzik listemdeki tek şarkıyı açtım.
Aklıma gelen şeyle birlikte suyu açıp ağzıma aldım ve çarkalayıp tükürdüm dudaklarımı elimle silmeyi unutmamıştım. Sonra beni sakinleştiren melodiye kendimi bıraktım. Bu kez Kalçamı mermere yaslayıp iki yana ellerimi koymuştum. Başımı geriye atıp gözlerimi kapattım.Tastes like strawberries
On a summer evenin'And it sounds just like a song
I want your belly
And that summer feelin'
I don't know if I could ever go without
"Watermelon sugar high, watermelon sugar high."
Gecenin karanlığı bütün odaları ele geçirmişken mutfağın büyük penceresinden içeri sızan ay ışığı aydınlatıyordu odayı. Uyku bedenimi uyuşturmuştu. Şarkıyı kapatıp sendelemeye benzer adımlarla odama gittim. Perdem yine sonuna kadar açıktı ve karşı binadakiler pencereden baktığında yarı çıplak bir adam görebilme ihtimaline sahipti.
Oy ve yorum istiyorum 👉👈
Yütfen 😖