hoofdstuk 32

321 20 0
                                    

Alice pov.

Ik word wakker van een kusje op mijn voorhoofd. Ik open mijn ogen en kijk in de prachtige groene ogen van hazz. Morgen babey zegt hij met zijn schorre ochtendstem. Damn wat sexy is dat zeg. Morgen. Ik voel meteen weer steken in mijn buik. Ik zucht en stap uit bed. Ik trek een joggingbroek aan en een trui en dikke sokken. Ik loop naar beneden en kijk in de kastjes naar chocolade. Als ik zie dat er niks is kreun ik gefrustreerd. Niall heb jij misschien wat chocolade voor mij? Ik kijk hem met puppy oogjes aan. Hij schud zijn hoofd maar Bo zegt geef haar maar chocolade anders kom je er niet levend vanaf. ik grinnik als niall de trap op rent en terug komt met een reep. Dankje nialler zeg ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Ik loop naar de woonkamer en plof op de bank. Ik zet de tv aan en zap wat door de kanalen heen. Ik laat hem uiteindelijk staan op Disney channel en kijk een aflevering jessie. Babe. Hazz komt naast me zitten. Wat was er nou gister? Vraagt hij lief. Niks dat zei ik toch snauw ik naar hem. Ik sta boos op en loop naar boven. Ik plof op bed en ga daar liggen. Na een tijdje komt Bo naar boven. Wil je een kruik? Ik knik en Bo vertrekt weer naar beneden. Ik ga op mijn rug liggen en laat mijn gedachte de vrije loop. Ik denk aan mijn opa en aan hoe mijn moeder en zusjes zouden zijn. Maar vooral aan mijn opa. De tranen lopen weer over mijn wangen. Bo komt de kamer in en ziet me huilen. Ze rent naar me toe en gaat naast me liggen. Hazz is zo down is er wat gebeurt tussen jullie? Ik schud mijn hoofd. Hij snapt niet dat ik ongesteld ben en dus chagrijnig. Ze knikt en trekt me in een knuffel. Ze legt de kruik op mijn buik. De pijn is meteen al een beetje minder. Zal ik maar chocolade gaan halen? Ik knik hevig met mijn hoofd en ze schiet in de lach. Wat chocolade is heilig hoor! Ze knikt en verlaat lachend de kamer. Bo kan me altijd wel wat opvrolijken. Ik pak mijn telefoon en kijk op Twitter tussen mijn mentions.
Lifelove1D: bitch die! Louis don't want you en harry ether you don't deserve anything!

Directionerforevaaah: you are the most ugly girl I've ever seen. Why are you alive bitch!

Harrymarryme: Harry deserves much better then Alice! I think she is fake.

De tranen lopen over mijn wangen. Waarom zouden ze me haten. Ik scrol verder maar zie alleen maar haat berichten. Het is net of heel de wereld tegen me is. Er wordt op de deur geklopt. Nee snik ik. Zayn komt de kamer binnen lopen. Hij kruipt naast me en slaat zijn armen om me heen. Ik snik in zijn trui. Hey babe wat is er? Vraagt hij zachtjes. Niks wil je perrie bellen vraag ik snikkend. Ik voel hem knikken en hij laat me los. Hij loopt de kamer uit om te bellen. Na een paar minuten komt hij weer naast me liggen. Hij slaat zijn armen om me heen. Heb je veel pijn? Vraagt hij bezorgt. Ik knik. Dat heb ik altijd. Hij plant een kusje op mijn voorhoofd. Ik hoor de voordeur opengaan en iemand met hakken de trap op rennen. Ze rent de kamer in en trekt me in een knuffel. Ze zegt geen eens hallo tegen haar vriendje zegt zayn zielig. Ik schiet in de lach en perrie kijkt hem lachend aan. Dat komt omdat Alice belangrijker is dan jij zegt ze serieus. Yes zeg ik en perrie schiet in de lach. Zayn op donderen je bent niet welkom zegt perrie lachend. Zayn lacht en geeft me nog een kus op mijn voorhoofd. Hij verlaat de kamer en perrie kijkt me serieus aan. Wat is er je huilde en niet door de pijn denk ik. Meteen staan de tranen weer in mijn ogen. Ik geef haar mijn telefoon en ze ontgrendelt hem. Twitter staat nog open dus ze leest meteen alle haat. Jezus zegt ze. Daar moet je niet naar luisteren babe je bent perfect. Ik schud mijn hoofd. Echt niet verre van dat! Geloof me schat je bent echt perfect hoe je bent. Ik glimlach naar haar en trek haar in een knuffel. Thee? Ik knik en ze loopt naar beneden. Ze grinnikt als ze weer naar boven komt. Wat lach je? Hazz hij is echt een sukkel. Vertel mij wat mompel ik. Hij snapt niet dat je ongesteld bent terwijl hij dat wel moet weten. Ik lach maar van binnen doet het pijn. Ik weet dat hazz bekent staat als de vrouwenverslinder maar daar wil ik niet aan denken. Bo komt mijn kamer binnenrennen. Ik heb je chocolade. Ik geef haar een knuffel. Dankje babe! Ze knikt en gaat weer naar beneden. Film? Vraagt pezz. Ik knik en perrie zet een film aan. Ze komt naast me zitten en ik kruip naar haar toe. Ik leg mijn hoofd op haar schouder. Langzaam val ik in slaap......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Hey unicorns,
Weer een nieuw hoofdstuk! Ik weet niet of ik volgende week update want ik ga logeren met 2 jongens en 2 vriendinnen dus ik weet niet. Ik ga het wel proberen hoor!
Vergeet niet te stemmen of je reactie achter te laten.
Ik heb gewoon meer dan 3k reads en daar ben ik zo blij mee!
Thank you so much!
Ik hou van jullie

Xxxxx
Quinty

My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu