Alice pov.
Ik word wakker in de vertrouwde armen van Hazz. Ik kijk op de klok en zie dat het 9.00 is. Ik haal de arm van Hazz van me af en stap uit bed. Ik loop naar beneden en loop de keuken in. Goodmorning people. Ik krijg wat gemompel terug. Wow what an enthusiasm. Ze grinniken. Dan komt Sandra naar beneden. Hey San zullen we vandaag shoppen en kijken voor je weet wel? Oh ja is goed. Ik loop naar boven en kijk in mijn kast het is best koud vandaag dus geen shortje. Uiteindelijk pak ik een zwarte legging en Een rood hemdje. Ik trek de kleren aan en pak mijn rode vans. Ik loop naar beneden en pak de autosleutels van lou en loop samen met san de deur uit. Zo eerst naar de makelaar of eerst shoppen. Eerst makelaar. Ik knik en start de auto. Ik rij naar de dichtstbijzijnde makelaar en parkeer de auto. We lopen naar binnen. Hello ladies can I help you. Yes pleas we are looking for an apartment. One or two. Two in the same building. All right I've got one we can look right now. Yes pleas. We rijden naar het appartement en gaan naar binnen. It's on the same floor. We knikken en lopen het eerste appartement in. Wauw dit is mooi zeg zegt Sandra. Ja inderdaad. We lopen de keuken in en we kijken in de slaapkamers. Ik neem het ja en ik de andere. We lopen naar de makelaar. We take it both or only this one. Both. Okay will you sign here. We tekenen en de man gaat weg. Goed nu shoppen. Yeah baby. We lachen. We lopen de stad in en gaan eerst naar de starbucks. We bestellen en gaan aan een tafeltje zitten. Goed als we straks het eerst aan de jongens vertellen en dan pas gaan kijken voor het inrichten. Ja dat kunnen we beter doen. Als we onze Starbucks ophebben lopen we verder de stad in.
*tijdsprong*
Guys we need to tell you something. What's wrong sis. We bought an apartment. And do you want to help us? Of course we want roept Louis gelijk en de rest knikt instemmend. Ik loop naar boven en pak mijn iPad en ga op bed zitten. Hey love What are you doing? I'm searching for my apartment. Hij knikt en gaat naast me zitten. You know me and the boys were thinking we are taking lessons in Dutch so we can talk in Dutch if you want. Oh my gosh that's great. Ik kijk weer naar mijn ipad. Ineens zie ik een mooie grijze hoekbank. Ik sla de afbeelding op en zoek verder. Ineens zie ik een mooi bed. Ik laat hem aan Hazz zien. Hmm I like it. Yeah me to. Deze sla ik ook op. Na een uurtje heb ik ook nog een kast en tv en een tv meubel. Ook heb ik nog een salontafel en boekenkast......
.
.
.
.
.
,
.
.
.
.
.
.
(A/N hey mensen morgen begint school weer dus kan ik minder updaten maar ik zal proberen om het zo vaak mogelijk te updaten. Goed maar hier een nieuw hoofdstuk laat weten wat je ervan vind. Vote?
Comment?
Follow?
Lots of love Quinty)
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
Randomeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...