Alice's pov.
Ik wordt wakker en zie hazz ook slapen. Ik sta zachtjes op en kijk op de klok 1.00. Ik schud hazz zachtjes wakker. Hazz. De bel gaat. Ik loop naar de deur en open hem. Daar staat bo. Alice! Bo? Wat doe jij nou hier? Ik geef haar een knuffel. Nou er is iemand die heeft me geappt en gevraagd om hierheen te komen. Wie? Ze kijkt achter me. Ik draai me om en vlieg Harry om de hals. Oh mijn god ik hou zo ontzettend veel van je. Hij lacht. Weet ik toch. Ik geef hem een kus en draai me weer naar Bo. Ik heb je zo gemist he. Nederland is zo saai zonder jou. Ik grinnik. Dat snap ik wel ik ben ook zo geweldig. Hoe is het met Sandra? Bij de naam Sandra kijken haar ogen heel boos. Bo mag Sandra niet zo. Ik slik. Sandra ze..ze heeft me gedumpt voor Roy en zijn vrienden. Echt waar! Wat een bitch is dat zeg! Ik grinnik. Maar nu ben ik hier dus gaan wij wat lol hebben. Ik lach en sla mijn armen om haar heen. Harry kijkt met een grote glimlach toe. Wat lach je styles. Gewoon het doet me goed je happy te zien. Ik lach. Jes is hier ook he en ze gaat het appartement hierboven kopen zodat we altijd bij elkaar zijn. Hazz zullen we vanavond uit gaan met iedereen? Hij knikt en pakt zijn telefoon. Ik trek Bo mee naar de woonkamer. Wow wat is het mooi hier! Ik lach. De jongens en de meiden hebben me geholpen. Dan bedenk ik me ik vraag de meiden van lm ook wel. Ik pak mijn telefoon en draai het nummer van Jade.
*telefoongesprek*
J:hallo met jade.
A:Heey jade met alice
J:oh Heey
A: ik belde om te vragen of jullie vanavond met mij en de jongens en 2 vriendinnen van mij en el en dani natuurlijk mee uitgaan.
J: Tuurlijk gaan we mee.
A:jullie kunnen hierheen komen dan maken we ons bij mij klaar en dan halen de boys ons wel op.
J: oké dat is goed we komen over een half uurtje
A: mooi tot straks.
*einde telefoongesprek*
Jade? Vraagt Bo. Ja jade van little mix.Hazz komt de kamer in en zegt dat alle jongens meegaan. Mooi de meiden van little mix ook. Ik pak mijn telefoon en app in de groepsapp van mij en de meiden dat ze over een half uurtje bij mij moeten zijn met hun kleren. Hazz de meiden komen zo om zich hier om te kleden kan je alsjeblieft weg gaan. Ik kijk hem met puppy oogjes aan. Oké dan we komen jullie om half 7 halen oke? Dat is helemaal geweldig Dankje liefie. Hij geeft me een kus en hij loopt de deur uit. Al snel gaat de deur open en komt jes naar binnen. Bo!!!! Gilt ze as ze Bo ziet. Ze geeft Bo een knuffel en we lopen samen naar mijn kamer. Ik open mijn kast en haal een jurkje eruit. Het is zwart aan de bovenkant en roze aan de onderkant. Ik pak zwarte pumps en leg het klaar op bed. Dan gaat de bel. Ik ren naar de deur en zie daar heel little mix staan. Meiden! Ik geef ze allemaal een knuffel en een kus op hun wang en laat ze binnen. Bo en Jessica komen ook naar de woonkamer gelopen. Meiden dit zijn mijn vriendinnen vanuit Nederland Bo en Jessica. Ze geven iedereen een knuffel en dan gaat de bel weer. Ik open de deur en zie daar Eleanor en Daniëlle staan. Ook hun geef ik een knuffel en een kus op de wang en Bo en Jessica stellen zich voor. Ik kijk op de klok en zie dat het kwart voor 2 is. Ik zat te denken aan film kijken pizza bestellen en dan eten en dan klaar maken. Iedereen stemt in en we kiezen een film uit. Ik stop de film love actualy erin en ga naast Bo op de bank zitten.
*tijdsprong*De film is afgelopen en de pizza is op dus staan we allemaal op en lopen naar mijn kamer. Ik pak mijn jurkje en trek die aan. (A/n de jurk is de foto van hierboven) ik pak mijn make-up en doe die dan. Ik vraag aan jade of ze mijn haar wil krullen en dat doet ze dan ook. Als we allemaal klaar zijn zien we er allemaal mooi uit.
Jade heeft een heel mooi paars strapless jurkje aan en jesy een rood jurkje met zwarte bandjes. Perrie heeft een mint groen jurkje aan en leigh-anne een donker roze. Bo heeft een zwart jurkje aan met een roze strik rond haar taille en Jessica heeft hetzelfde jurkje aan als ik alleen dan met mint groen. Eleanor heeft een oranje jurkje aan en Daniëlle een blauwe. Dan hoor ik de deur open gaan. Heeey wij zijn het gilt Louis naar boven. Gelukkig zij zijn het maar. We komen gil ik terug. Ik pak snel mijn handtas in en dan lopen we een voor een van de trap af. Eerst loopt Daniëlle en dan eleanor dan komt perrie en dan komen jesy jade en leigh-anne. Dan komt Bo en dan jes als laatste kom ik van de trap af. Als ik beneden ben staan alle monden van de jongens open. Ik grinnik. Boys jullie vangen vliegen. Ze herstellen zich weer maar hazz blijft me maar aanstaren. Bevalt het uitzicht je mr styles. Zeker miss tomlison. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik tomlison heet. Laten we gaan zegt li. We lopen met ze'n allen naar buiten en stappen in de auto's die buiten klaar staan. In de eerste auto zitten liam en Daniëlle en Louis en Eleanor. In de 2e auto zayn perrie en de rest van little mix en in de laatste auto zitten ik hazz Bo jes en niall. We rijden naar een club en lopen naar binnen. We lopen met ze'n allen naar de bar en bestellen allemaal een shotje. 3.2.1 en we gieten het shotje achterover. Ik trek Bo en jes mee de dansvloer op en samen dansen we.
*tijdsprong*
Laten we een sleepover bij ons thuis doen stelt niall voor. Iedereen stemt in en we rijden naar het huis van de jongens. Maar wij hebben geen pyjama fluistert Bo. Je kan van mij lenen. Ze knikt en we komen daar aan. Wauw zeggen jes en Bo tegelijk. Ik grinnik. We lopen naar binnen en ik loop naar boven en pak daar 3 pyjama's. Ik geef ze aan jes en Bo en kleedt mezelf ook om in mijn pyjama. We lopen naar beneden en ploffen op de matrassen die de jongens klaargelegd hebben. Als de jongens beneden zijn kletsen we nog wat maar al snel gaan we slapen......
.
.
.
.
.
.
.
.
Hey mensen,
Het eerste hoofdstuk van het jaar!
Bo in dit hoofdstuk wordt gespeelt door @NiallIsMyNandosx
Ik ga binnenkort veel updaten voor dit boek maar nu nog niet
Ik hou van jullie
Xxx
Quinty
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
Randomeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...