Alice pov.
Ik wordt wakker van iemand die aan mijn schouder duwt. Alice wordt wakker we moeten zo naar het ziekenhuis fluistert de stem van Gemma. Ik open me ogen en zie Gemma al helemaal klaar voor mijn bed staan. Als jij je nou gaat aankleden dan maak ik wel een ontbijtje voor je zegt ze glimlachend. Oh ja Louis belde hij is nogal bezorgd om je misschien moet je hem straks maar even terug bellen. Ik knik en sta op. Je kleren liggen op de stoel zegt ze en loopt de kamer uit. Ik trek de legging en de trui aan die ze heeft klaargelegd en doe mijn haar in een hoge messy bun. Ik doe snel wat make-up op en ik trek mijn zacht roze uggs aan en doe een licht roze vest aan. Ik loop naar beneden en zie dat Gemma een broodje gezond en een kopje thee heeft klaar gezet. Dit staat je zo leuk zegt ze. Selfie zegt ze en haalt haar telefoon tevoorschijn. We poseren een paar keer en dan eet ik mijn eten op. Laten we gaan zegt ze en geeft me mijn telefoon. Het is een half uurtje rijden door de drukte. We stappen in en ik besluit Louis te bellen.
A: Hey Lou
L: Hey zusje hoe is het nou?
A: Beter nu Gemma er is
L: Gelukkig ik was zo bezorgd.
A: Gemma zei het.
L: Lies ik zat eens te denken he?
A: Ja?
L: Hoe gaan jullie dat doen met een baby kamer enzo.
A: Daar zaten ik en Gemma ook al over te denken.
L: Nou hoe wil je dat gaan doen?
A: Ik weet het niet Lou
L: Praat er met Harry over.
A: Zal ik doen.
L: Goed dan ga ik weer we moeten repeteren voor de show van vanavond.
A: Oke Lou bye
L: Bye.
Ik zucht. Wat is er? Ik weet het niet meer Gem. Hoe bedoel je? Of ik dit wel wil ik bedoel we zijn allebei zo jong en wat als Harry me verlaat. Dat doet hij niet geloof me en ja je bent jong maar Harry houdt van je en jij van hem jullie horen bij elkaar. Ik haal mijn schouders op. Kom nou maar zegt ze en samen lopen we het ziekenhuis in.
Alles is goed met de baby. Ik zit op de bank tv te kijken terwijl Gemma aan het koken is.
We hebben een bijzonder nieuwtje over 1D lid Harry Styles. Hij en Taylor Swift zijn samen gespot. Taylor claimt weer een relatie met de zanger te hebben. Maar hoe zit dat met zijn zwangere vriendin Alice Tomlison? Geen van de jongens hebben nog gereageerd.
Ik staar verslagen naar de tv. Gemma gil ik terwijl er tranen beginnen te lopen. Ze komt binnen lopen en ik spoel het stukje terug. Ik laat het aan haar zien terwijl ik blijf huilen. Ze slaat haar hand voor haar mond en gaat naast me zitten. Ze slaat haar armen om me heen terwijl ik heel hard huil. Zie je nu wel snik ik. Ik kan het niet geloven stamelt ze. Ineens vliegt de deur open en daar staan Bo Jessica en Sophia. Ze stormen op ons af en sluiten ons in een groepsknuffel. We zagen het zeggen ze in koor. Dan gaat de telefoon van Sophia af. Liam playbackt ze. Ze neemt op en zet hem op speaker.
L: Hey liefje.
S: Nee niks liefje Liam wat the hell is Harry allemaal aan het uitspoken daar.
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
De Todoeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...