Harry's pov.
Alice is super. ze is lief en aardig en volgens mij ook knettergek net zoals louis. ik zit aan tafel samen met alice en sandra. sandra en alice praten nederlands dus ik versta er niks van. where are you talking about? oh nothing shouldwe teach you some dutch words? oh yeah thats nice. what would you wanna know? how do you say she is pretty? ze is knap zegt alice. se is knap? yeah like that. okay uhm how do you say i love you? Ik hou van jou. ik houw van jouw? jaaaa goedzo. ik lach om haar enthiousiasme. would you eat something? yes pleas i'm hungry. what would you want? oh i will look at the fridge. ze loopt naar de koelkast en begint te lachen. why are you lauching? why so many carrots? your lovely twinbrother love carrots and you? oh i'm not i hate them but don't tell lou he kills me then i think. ik lach. ze haat ze als lou dit te weten komt gaat hij gillen. san should we go shopping today? yeaah. okay i call perrie and eleanor and sophia. ze loopt weg om te bellen. als ze terug komt lacht ze naar sandra als teken dat ze komen. ze wil naar boven lopen maar ik stop haar. i want to ask you something you and louis are twins why do you have blond hair then? because i think blond looks better on me. i want to see you with brown hair. okay about a couple weeks its brown again. daarna loopt ze naar boven. ik denk dat ze nog meer op lou lijkt als haar haar weer bruin is.
Alice pov.
Ik loop naar boven en kijk in mijn kast. ik pak een lichte skinny en een zwart shirt ook pak ik nog een rood vest. ik kleed me om en loop met mijn make-up en borstel naar de badkamer. ik doe mijn foundation en een dun lijntje eyeliner dan mascara en wat lipgloss en mijn make-up is klaar. ik borstel mijn haar. ik loop naar mijn kamer en haal mijn pumps en handtas eruit. ik stop mijn telefoon, portemonee en nog wat andere kleine spulletjes erin. dan loop ik naar beneden. here is my creditcard you can buy so much as you want en ik krijg louis zijn pinpas in mijn handen gedrukt. oh no i can pay by myself. Pleas take it. okay then. Ik stop zijn pinpas in mijn portemonee en ga op de bank zitten.de bel gaat en ik maak open. hey girls come in. de meiden begroeten hun vriendjes en dan gaan we. we gaan met ze'n allen in eleanor's auto. zo nu kunnen we weer nederlands praten zegt perrie. jullie praten nederlands? ja we hebben allemaal nederlandse familie dus ja. cool zeggen ik en sandra tegelijk. we lachen.
*tijdsprong*
we lopen door de winkelstraat met overvolle tassen. wat drinken? iedereen knikt en we lopen een gezellig cafeetje in. zo wat willen jullie eigenlijk gaan doen studeren of werken? ik weet nog niet ik wil iets met dansen of zingen doen maar dat gaat denk ik niet lukken zeg ik. ja ik wil ook zoiets zegt sandra. laat eens horen hoe jullie zingen daar staan een podium. we knikken en lopen naar het podium. ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zoek tussen mijn muziek. uiteindelijk kies ik voor het nummer impossble van fifth harmony. ik zet het liedje aan en we beginnen te zingen. als we klaar zijn klapt iedereen in het cafee. we buigen een keer en gaan dan terug naar de meiden. wauw jullie zijn goed zegt perrie. ik vind dat alice veel beter zingt dan ik ik ga denk ik voor het dansen zegt sandra. ach ja eerst maar eens in contact komen met een platenmaatschappij dan zien we wel weer verder. de meiden knikken. en hoe is het in de liefde met jullie? vraagt sophia. single allebei. vinden jullie iemand leuk? ik stoot sandra aan. ik heb wel een oogje op niall zegt sandra. en jij? hmmm harry is knap maar het is niet dat ik stapelverliefd ben ofzo. ze knikken en we besluiten om maar naar huis te gaan. we kijken nog een film met de jongens en gaan dan naar boven. we kletsen gezellig en besluiten dan onze pjama aan te doen en te gaan slapen in mijn kamer. als we allemaal liggen doe ik het licht uit en val ik in slaap.
.
.
.
.
.
.
.
(A/N Sorry ik had gezegd dat gister er een nieuw hoofdstuk zou komen maar ik was dood moe en ik had nog super veel te doen dus daarom nu een extra lang hoofdstukje vergeet niet te voten en een comment achter te laten.
lots of love
Quinty)
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
Randomeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...