hoofdstuk 19

484 24 0
                                    

Alice pov.

Ik kijk de jongens boos aan. We said that he need to leave you alone! Zegt louis. But boys he is my best friend from holland! Ohh. De jongens kijken treurig naar de grond. It doesn't matter i'll call him. Ik pak mijn telefoon en klik Justin aan.
*telefoongesprek*
J:heyy alice
A: Heey uhm waar ben je?
J: weg dat weet je toch
A: ja maar kom terug pleas
J: hoezo ik mag toch niet met je omgaan van de jongens.
A: jawel ik heb het ze uitgelegd!
J: owhh ik kom eraan!

*einde telefoongesprek*
He is comming. De jongens knikken. Even later gaat de bel. Ik doe open en zie Justin staan. Hey kom erin. Hij stapt naar binnen en ik zeg tegen de jongens dat we naar boven gaan. Als we boven zijn begint jus meteen te praten. Iedereen wil weten waar jullie zijn? Wie? Jessica,Amy,Emily,samantha maar ook de boys. Ik knik. Waarom neem je geen contact met ze op? Ik weet niet er zijn wat dingen gebeurt en ben het vergeten. Wat is er gebeurt dan? Ik bedoel ineens krijg je te horen dat je een tweelingbroer hebt en 5 zusjes en een jonger broertje en dan wordt je verliefd op de beste vriend van je broer en dan krijg je een relatie met hem hij verprutst het door een ander meisje te zoenen dan koop ik een appartement een paar huizen verderop en dan bel jij me ineens. Oké ik snap het. Ik pak mijn telefoon en klik op watsapp. Ik klik Jessica aan en begin te typen.
A: hey jes het spijt me dat ik geen contact heb opgenomen en niet ben langsgekomen maar ik woon nu in Londen samen met sandra ik weet dat ik het je had moeten zeggen maar het ligt nogal ingewikkeld. Zou je misschien met mij en Justin willen Skypen ?

Ik verzend het en zie dat ze online komt.

J:Hey babe, OMG Londen meen je die! Ik mag wel een keer langskomen he? Maar ik ben super blij iets van je te horen ik dacht al dat je me niet meer aardig vond. Tuurlijk wil ik met je Skypen ik start even mijn laptop op oké? Zie je zo xx

Ik glimlach. Gelukkig is ze niet boos. Ik pak mijn iMac en ga op het bed zitten. Even later komt Jessica in beeld. Waar ben jij dan? Vraagt ze meteen. Want dat is toch echt wel een jongenskamer. Ik ben in het huis van mijn tweelingbroer en zijn vrienden. Omgg zijn ze knap? Ja zeker. Laat ze zien! Oke. Ik pak de laptop en loop naar beneden. Guys meet my best friend Jessica! Meteen staan ze naast me. Jessica kijkt met grote ogen naar de jongens. Ben je serieus? Ja dat zie je toch. Wie is je tweelingbroer dan? Ik wijs naar louis. Oh mijn God maar kan ik je weet even alleen spreken. Tuurlijk. Ik loop weer naar boven en ga op bed zitten. Mag ik alsjeblieft een keertje komen? Tuurlijk waarneer? Ik heb geen geld om te komen. Momentje. Ik heb een goed plan. Hazz!!! Schreeuw ik naar beneden. What's wrong? Pleas can I have some money? Why? Because Jessica wants to come to here? Ik kijk hem heel lief aan. Ofcourse babe. Yes thank you I love you en ik geef hem een kus. I love you to. Ik draai me om naar de laptop en zie jes met open mond naar me kijken. Dus kom je volgende week? Dan slapen we in mijn appartement. Ze knikt. We appen nog wel en dan zie ik je volgende week. Ja babe zie je dan. I love you. Love you to........

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Hey mensen Sorry dat ik zolang niet heb geüpdate maar ik heb wat problemen gehad en ik had even geen inspiratie. Ik ga zo

My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu