Alice pov.
Ik wordt wakker op de schouder van pezz. Hey zeg ik schor. Gaat het weer een beetje? Ik knik voorzichtig. Ik pak mijn telefoon en kijk weer op twitter.
Nathalieloves1D: Why are you hating on Alice she is beautiful and very nice! Halice is the most perfect couple ever #haliceisperfectEr vormt zich een glimlach rond mijn lippen. Ik kijk verder.
Alicehater: Halice must die! Haylor is better than Halice.Sashadekoning: Alice is an ugly bitch. I know her personally and she isn't nice to me. #Halicemustdie!
De glimlach die ik had verdween als sneeuw voor de zon. Je moet die haat niet geloven. Ik knik wel maar ik het raakt me wel. De laatste was van Sascha vroeger waren we goede vrienden maar toen ineens ging ze me negeren en zelfs pesten. Ik heb geen idee wat ik fout gedaan heb. Pezz trekt me weer in haar armen. Ik snik. Er wordt op de deur geklopt en even later voel ik nog een paar armen om me heen. Ik ruik zayn's parfum dus dat zal zayn we zijn. Ik kijk op en zie inderdaad zayn zitten. Ik kruip in zijn armen en laat de tranen weer lopen. Babe wat is er? Ik geef hem mijn telefoon. Maar daar moet je helemaal niet naar luisteren je bent perfect alice echt geloof me. Ik knik maar blijf tegen hem aanleunen. Zal ik hazz halen? Vraagt perrie me. Ik knik en snel rent ze naar beneden. Ik hoor voetstappen de trap op rennen en ik zie hazz de kamer in stormen. Lies wat is er zegt hij. Hij kruipt naast me in slaat zijn armen om me heen. Ik zeg niks en sluit mijn ogen. Ze krijgt veel haat zegt zayn voor me. Maar babe daar moet je niet naar luisteren je bent perfect ze zijn alleen jaloers. Ik knik tegen zijn borst aan. Mijn buik begint weer meer pijn te doen. Ik kruip in elkaar van de pijn. Lies ik wil je nog wat vragen. Wat dan hazz? Over 2 dagen is er een gala waar we heen moeten wil je mee als mijn date? Maar ik heb helemaal geen jurk zeg ik. Dan gaan we die nu halen zegt pezz. Hup kleed je aan. Ik grinnik en pak een licht skinny uit de kast. Ik pak een grijze trui en pak mijn rode handtas. Ik doe mijn Nike schoenen aan en loop dan met perrie naar beneden. We stappen in haar auto en rijden naar de stad. Zullen we eerst een jurk zoeken en dan naar de kapper vraagt pezz. Ik knik als goedkeuring en haak mijn arm in de hare. We lopen een winkel binnen waar de meest mooie jurken hangen. Lang of kort vraagt pezz aan me. Lang zeg ik. Ik wil dit keer een lange jurk. Al snel komt perrie naar me toe met een donker blauwe jurk. Ze duwt me het pashokje in en ik trek de jurk aan. Wauw. De jurk is prachtig maar het past niet bij me. Ik loop hoofdschuddend de paskamer uit. Ook perrie schud haar hoofd. Dan komt de verkoopster naar ons toe. Waar zijn jullie naar opzoek? Een jurk voor een gala antwoord ik beleefd. Ze kijkt me aan en zegt dan ik heb de perfecte jurk voor jou. Ze loopt weg en komt terug met een jurk in haar handen. Deze jurk hoort nog niet in het assortiment maar het zal je prachtig staan denk ik zegt ze. Ze geeft me de jurk en ik loop het pashokje weer in. Ik kijk naar de jurk. Hij is licht roze en heeft paarse accenten. Hij is prachtig. Ik trek de jurk aan en loop met een glimlach naar buiten. Pezz klapt in haar handen. Zal hazz het mooi vinden? Vraag ik wat onzeker. Ik neem aan dat dat je date is en hij zal je prachtig vinden zegt de verkoopster tegen me en perrie knikt als een gek. Speciaal voor jou kost de jurk £100. Dankuwel zeg ik beleefd. Ik kleed me om en betaal de jurk. Perrie sleurt me mee naar de kapper. Ik ga in de kappersstoel zitten en vertel de kapper precies wat ik wil.
*Tijdsprong*Ik kijk tevreden naar het eindresultaat. Het is prachtig. Ik heb nu mijn bruine haar terug met wat blonde highlights. Ik bedank de kapper en samen met perrie loop ik weer naar haar auto. We rijden naar huis. Als ik thuis kom kijken de jongens meteen naar mijn haar. Wauw nu lijk je echt op Louis zegt liam. Ik grinnik. Mooi? De jongens knikken hevig. Laten we film kijken stelt perrie voor. De jongens zetten de film aan maar al snel val ik in slaap tegen hazz schouder.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hey unicorns,
Weer een nieuw hoofdstuk! Ik zat eens te denken dit is al hoofdstuk 33 dus wordt het tijd voor een Q&A ! Laat je vragen achter en dan upload ik het zo snel mogelijk!XXXXXXX,
Quinty
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
Randomeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...