Hoofdstuk 4

1.6K 43 9
                                    

Louis pov.

Ik ben zo blij. Ik zie eindelijk mijn tweelingzusje  weer . Jo lou you look happy why? Vraagt liam. Because my friends my lost twinsister is commimg next week! You don't have one do you. Guys i have here a picture of her. Woooow she is pretty zegt hazz. Ofcourse she is she is my twin. We lachen. Guys i' m going to sleep. Yeah me to. Ik loop naar mijn kamer en kleed mezelf om. Ik ga liggen en denk nog even na over alice en val in slaap.

*tijdsprong*

Alice pov.

Vandaag is de dag dat ik naar londen ga. Ik maak zachtjes sandra wakker. San opstaan we gaan naar Londen. Meteen springt ze op. Omgg ik droom niet we gaan echt naar londen. Kom we gaan ontbijten zeg ik lachend. We lopen naar beneden. Ik smeer een broodje met nutella en prop hem naar binnen. Daarna storm ik de trap op. Ik douche eerst. Ik pak de kleren die ik gister al klaargelegd had en loop naar de badkamer. Na een kwartiertje zet ik de douche uit en kleed ik me aan. Een zwarte skinny met een zwart-wit gestreept blousje. Ik loop terug mijn kamer in en wil mijn sneakers pakken maar dan bedenk ik me dat die in de koffer zitten. Ik kijk in mijn kast en zie alleen maar mijn zwarte pumps. Ik pak de pumps en trek ze aan. Terwijl sandra zich gaat aankleden pak ik mijn handbagage in. Paspoort check, tickets check  mooi ik heb alles. Ik zet de tv aan op xite en dans een beetje door de kamer heen. Als sandra beneden staat kijk ik op de klok. Kom we gaan. We zetten de koffers in de kofferbak en rijden naar Schiphol.we checken in en mogen meteen instappen. Als het vliegtuig is opgestegen pak ik mijn iphone en mijn oortjes en zet muziek op en val in slaap. Na een tijdje wordt ik wakker geschud door sandra. We gaan landen zegt ze. Na een tijdje zijn we geland en lopen we naar de bagagehal. Als we onze koffers hebben lopen we de gate door. We lopen de grote hal binnen.  Ik zie louis en de andere boys. Ik zwaai naar ze. ALICEEEEE roept Louis en rent op me af en trek me in een knuffel. I missed you so much. Ik snap niet wat hij bedoelt maar knik toch en zeg I missed you to. Come we go to the boys. Ik knik en loop Louis achterna. Hi i'm alice and this is my best friend sandra. Hi gorgous i think you know who we are. Yea sandra is a big fan. Ik krijg een klap van sandra. Kutkind sist ze naar me. What did she say? She said that i am the best friend ever. Should we go my feet are dead. Yeah i understand why do you wear that shoes then. Because all my other shoes where in my suitcase. Ze grinneken. Samen lopen we naar de auto. De jongens gaan zitten. Serious guys. Come here sissie. Dat laat ik me geen twee keer zeggen en plof bij louis op schoot. Ik zie dat sandra bij niall op schoot zit. Dat wordt ooit een stel denk ik bij mezelf. Na een paar minuten komen we aan bij het huis van de jongens. We stappen de auto uit en nial en harry pakken onze koffers. We lopen naar binnen. Guys where do we sleep. Sandra could sleep in the questroom and you could sleep with me. Okay. I will show you. Ik loop achter louis aan naar boven. This is your room sandra. And here do we sleep and my girlfriend. We lopen de slaapkamer in. Ik zie een extra bed staan. Ik ga erop zitten. Ik kijk de kamer rond. Ik zie wat foto's hangen. Ik loop ernaartoe. Ik zie een foto van een klein jongetje en een klein meisje. Louis slaat zijn armen om me heen. That is me en hij wijst het klein jongetje. And the little girl is you we where 3 years old. Samen liepen we weer naar beneden. Daar werd ik meteen in een knuffel getrokken door een meisje. Hello i'm perrie zayn's girlfriend. Hi i'm alice. I am so glad youre here know i have another shoppingmate. Do you like shopping. Like? I love it! Oh i love you already. Ik grinnik. De deurbell gaat. That would be sophia. Er komt een prachtig meisje binnen. Oh hello i'm sophia liam's girlfriend who are you? Hi i'm alice nice to meet you i'm louis twinsister. Louis komt achter me staan. Now i see youre looking the same as him. So what would we do? I was thinking about seeing a movie? Perfect. Ik loop de kamer in en ga op de bank zitten naast harry. Liam zet de film aan. Horror ofcourse. Ik duik achter hazz weg. Are you scared babe. Ik knik. Harry legt zijn arm om me heen en ik ga dichter tegen hem aanzitten. Als de film is afgelopen ben ik heel moe. Guys i'm going to sleep. Ik loop naar boven en trek mijn pjama aan. Na een tijdje komt louis de kamer binnen ik lig op het extra bed. Louis kleed zich om en springt in bed. Come here en hij klopt op het bed ik sta op en ga naast louis liggen. I'm so glad i have you back. Ik knik en val dan in een diepe slaap...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(A/N yeah nieuw hoofdstuk laat me weten wat je er van vind

Lots of love

Quinty)

My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu