hoofdstuk 24

394 22 1
                                    

Alice's pov

Ik voel een kussen op mijn hoofd landen en meteen ben ik klaar wakker. Verdomme wie deed dat? Niall steekt voorzichtig zijn hand op. Ik pak een kussen en gooi die met volle vaart op hem af. Raak. Precies op zijn hoofd. Ik weet toevallig dat er op hazz zijn kamer nog een matras op bed ligt dus ik pak mijn kussen en deken en ik loop naar boven. Als ik boven ben plof neer op het bed en val ik als een blok in slaap.
*Tijdsprong*
Liefje wordt je waker? Ik open mijn ogen en zie hazz daar staan. Ik sta zonder wat te zeggen op en loop naar beneden. Ik ga aan de keukentafel zitten. Ik pak zonder wat te zeggen een appel en eet die op. Bo jes gaan jullie zo mee? Ze knikken. We staan op en lopen naar boven. Ik geef ze een joggingbroek en een shirt en we kleden ons om. Ik loop naar beneden en gil hazz kan je ons naar huis brengen! Meteen komt hij aangelopen en stappen we in zijn zwarte range rover.  We rijden naar mijn huis en ik geef hem een kus voordat we uitstappen. We lopen naar binnen en ik plof op de bank. Bo en jes weten meteen hoelaat het is. Bo rent naaf mijn kamer en komt terug met dekens en kussens. Jes die uit de keuken komt komt terug met een bak met ijs en 3 lepels. We kiezen een film uit en gaan kijken. Oh en nee ik ben niet ongesteld ik heb gewoon een dag waarin ik niks wil doen en uitslapen en als je me dan vroeg wakker maakt dan ben ik de hele dag chagrijnig. Zoals nu dus. Dankje meiden jullie zijn geweldig. Ik geef ze een knuffel. We kijken verder naar de film.
*Tijdsprong*

Mij telefoon gaat.
H: Hey babe, is alles goed want je antwoord je telefoon niet.

Ik kijk verder en zie dat ik 26 gemiste oproepen heb. Oeps. Ik klik hazz aan en klik op bellen
* telefoongesprek*
H: eindelijk zeg waarom nam je niet op?
A: het spijt me maar ik ben wat chagrijnig en we keken een film dus heb ik mijn telefoon niet gehoord.
H: het geeft niet schat zal ik langs komen?
A: ja graag.
H: ik kom er direct aan.

Hij hangt op en ik leg mijn telefoon weg. Ik loop naar mijn kamer en laat me op bed vallen. Al snel val ik in slaap.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Lieve lezers,
Weer een nieuw hoofdstuk!
Ik wil jullie vragen om een kijkje te nemen bij het boek van @NiallIsMyNandosx  ze is een top meid en ze schrijft een leuk boek!
Vote?
Comment?
Follow?
XXXXXXX
Quinty

My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu