Harry's pov.
Ik kom aan bij het huis van alice en ik druk op de bel. De deur zwaait open en Bo staat voor de deur. Hey Harry kom erin ze ligt op haar kamer te slapen. Ik knik en loop voorzichtig Alice haar kamer in. Zoals Bo al zei slaapt ze. Ik besluit haar te laten slapen omdat ze vanochtend al zo chagrijnig was toen niall haar wakker maakte. Ik loop terug de woonkamer in en zie jes en Bo daar lui op de bank liggen. Weten jullie wat er met Alice is? Uhm nou ja eens in de zoveel tijd heeft lies een dag en daarop wil ze niks doen het liefst de hele dag slapen als ze dan vroeg wakker gemaakt wordt is ze chagrijnig. Ik knik. Louis is soms ook zo maar dat is heel weinig. Ik loop weer zachtjes naar Alice toe en maak haar zachtjes wakker. Babe wordt je wakker. Langzaam gaan haar ogen open.
Alice's pov.
Ik open langzaam mijn ogen en zie hazz daar zitten. Hey. Hey. Gaat het nu beter? Ik knik. Eigenlijk helemaal niet maar dat vertel ik hem niet. Zullen we een wandeling maken in het park? Ik knik. Daar heb ik zin in gewoon even naar buiten. Ik pak mijn vans en trek die aan ik doe een beetje mascara op en besluit er verder niks aan te doen. Ik pak met hazz mijn jas en trek die aan. Wij gaan even naar het park tot zo zeg ik tegen Bo en jes. We lopen samen hand in hand het appartementencomplex uit. Na een tijdje komen we aan bij het park. Al snel komen we een bankje tegen en hazz duwt me erop. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Het is fijn. Hij begrijpt me zonder dat ik iets hoef te zeggen. Dan ineens bedenk ik me dat ik mijn moeder en zusjes en stiefvader niet eens ontmoet heb sinds de 2 maanden dat ik hier al ben. Waar denk je aan babe? Aan dat Louis me niet eens mee heeft genomen naar mijn familie. Echt niet wat een domme gast is het ook he. Ik grinnik. Zijn de jongens boos dat ik zo lollig deed vanochtend? Nee ze zijn niet boos ze snappen het alleen niet en niall denkt dat het aan hem ligt. Ik wil naar ze toe. Ik spring op en trek hazz mee. Samen lopen we naar hun huis en stappen we naar binnen. Ik loop naar de woonkamer en zie iedereen een beetje sip naar de tv kijken. Jongens wat is er? Vraag ik zachtjes. We... begint Louis maar hij begint te huilen. We moeten op tour zegt liam dan. Dan stort mijn wereld even in. Voor hoelang? Anderhalf jaar. Krak. Hoorde je dat? Dat was mijn hart. Ik bedenk me geen moment en ren de deur uit. Ik ren weg en ik hoor Harry nog schreeuwen Alice wacht! Ik negeer hem en loop naar huis. Ik ren het appartement in en doe de deur op slot. Als ik binnen ben laat ik me via de deur naar beneden glijden. Bo en jes komen de gang in gelopen. Als ze me de grond zien zitten huilen rennen ze naar me toe en gaan naast me zitten. Lies babe wat is er? De jongens ze gaan op tour anderhalf jaar lang ik kan niet zolang zonder ze. Ik staar naar de muur voor me. Ik ben pas 2 maanden bij de jongens maar ik kan nu al niet zonder ze. Ik ga ze zo erg missen he. Waarneer vertrekken ze? Ik haal mijn schouders op. Dan gaat de bel en klopt er iemand op de deur. Ik fluister naar ze. Ik verstop me als het de jongens zijn ik ben hier niet oke? Ze knikken en ik verstop me in de keuken. Is Alice hier? Ik hoor Louis zijn stem. Nee ze is hier niet hoezo? Ik wil haar spreken heel graag. Zijn stem klinkt smeekend. Ik kom maar te voor schijn en Louis rent meteen op me af. Hij trekt me in één knuffel. Ik ga er alles aan doen om je mee te laten gaan oke? Ik knik en huil op zijn schouder. Weet je lou je hebt me niet eens meegenomen naar mama en de rest van de familie. Oh ja wat dom van me. Ik lach. Jeej je lacht alweer. Ik lach nu nog harder. Ben ik zo grappig? Ik knik en geef hem een knuffel. Bedankt lou je bent de beste. He daar heb je een tweelingbroer voor toch? Ik grinnik en knik. Weet je wat ik ga mama gelijk bellen om te vragen of we dit weekend langs mogen komen. Doe dat maar. Hij pakt zijn telefoon en gaat bellen. Ik pak ook mijn telefoon en bel zayn.
*Telefoongesprek*
Z:hey met zayn
A: uhm Heey met alice.
Z: gaat het weer een beetje?
A: ja gaat wel Louis gaat er alles aan doen om me mee te krijgen.
Z: wij gaan hem helpen
A: echt?
Z: ja Tuurlijk je bent veels te belangrijk voor ons allemaal
A: dat is zo lief bedankt
Z: geen dank maar ik moet ophangen
A: oké bye
Z: Byeeeeeee
*einde telefoongesprek*
We kunnen zaterdag naar mama toe is dat goed? Ik knik. Meteen krijg ik een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Louis merkt het want hij slaat een arm om me heen. Komt wel goed ik ben bij je. Ik knik. Dan gaat de deurbel. Ik maak de deur open en daar staat.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heey mensen
Hier weer een nieuw hoofdstuk
Ik ga wel wat minder updaten want ik heb het nogal druk met school enzo sorryXxxx
Quinty
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
De Todoeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...