Jesse's pov.
Snel til ik Alice op en loop naar boven. Als we op haar kamer komen kijkt iedereen verschrikt naar Alice. Wat is er gebeurt vraagt jade. Haar vriendinnen hebben tegen haar gezegd dat ze geen vriendinnen meer zijn omdat ze terug naar Engeland gaat. Ik leg haar op bed neer. Zayn haal even een glaasje water? Hij knikt en loopt weg. Alice! Ik tik zachtjes op haar wang. Hoe weet je wat je moet doen? Vraagt harry. Dit is vaker gebeurt zeg ik en dat klopt. Al een paar keer dat komt omdat ze al haar gevoelens opkropt. Waarom? Dan werd alles haar even te veel ze kropt alles op en ze verteld niemand er dan wat over. Ze knikken. Als zayn terug komt met een glaasje water maak ik mijn handen nat. Ik sla zachtjes tegen haar wang aan en leg mijn hand op haar voorhoofd. Al snel opent ze haar ogen weer. Zodra haar ogen open zijn begint ze met huilen. Ik trek haar in een knuffel. Ze voelt als één zusje voor me.
Harry's pov.
Als ik Alice en Jesse zo zie moet ik meteen aan Gemma denken. Ik en Gemma zijn ook heel close maar wij zijn broer en zus. Jesse en lies zijn niet eens familie. Het is wel lief hoe hij haar beschermt en je kan zien dat hij veel van lies houdt. Ik weet dat lies het verschrikkelijk vind om weer terug te gaan maar ze heeft daar haar leven. De boys kunnen niet zonder haar en ik ook niet ook el dani en Bo en Jessica kunnen niet zonder lies. Ik ga naast haar op bed zitten. Ze kruipt dicht tegen me aan. Hazz ik wil naar het hotel zegt ze met een zacht stemmetje. Dan doen we dat toch. Ze wil opstaan maar ze zakt door haar benen. Ik loop naar haar toe en til haar op. Ik ga met mijn rug naar haar toe staan. Klim op mijn rug lies. Al snel zit ze op mijn rug en verlaten we het huis. We lopen naar het hotel en gaan naar onze kamer. Ik leg lies op bed neer die meteen als een blok in slaap valt. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en loop de woonkamer binnen. En slaapt ze? Vraagt jade. Ik knik. Ik plof op de bank en kijk naar de film die zayn op heeft gezet.
Alice's pov.
Hazz loopt de kamer uit. Ik ga rechtop zitten en leg mijn hoofd in mijn handen. Alles gaat verkeerd. Ik ben niet goed genoeg. (A
alles wat tussen deze ~ streepjes staat zegt een stem in haar hoofd) ~ja inderdaad je bent niet goed genoeg en weet je waarom alles verkeerd gaat omdat jij zo waardeloos bent~ de stem in mijn hoofd heeft gelijk. Ik pak uit mijn koffer mijn toilettas en loop naar de badkamer. Ik pak mijn scheermes en zet wat sneetjes op mijn arm. Ik weet dat ik dit niet moet doen en ik er alleen maar mensen mee pijn doe maar ik kan niet anders. ~goedzo brave meid je bent niks waard niemand geeft om je dat weet je toch~ ja dat weet ik. Ik loop terug naar mijn bed en val in slaap....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hey mensen,
Plotselinge wending he?
Maar goed ik heb dus een nieuw idee bedacht voor dit boek en daarmee begin ik nu! Mensen dit is al hoofdstuk 28 nog 2 en dan heb ik al 30 hoofdstukken geschreven! Daarom vind ik het tijd worden voor een Q&A!! Dus je mag me alles vragen maar je mag ook vragen stellen aan de personage's in dit boek. Dus laat je vragen achter in de Comments en dan beantwoord ik ze zo snel mogelijk!
Xxxx
Quinty
JE LEEST
My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔
Randomeen verhaal vol liefde, romantiek, leugens,spanning en verdriet. alice is 19 jaar oud en woont in nederland. ze heeft geen broers en zussen dat denkt ze. wat als ze achter een groot geheim komt en gaat het wel zo goed met alice je leest het in My Tw...