hoofdstuk 29

404 21 1
                                    

Harry's pov.

Als de film is afgelopen besluit ik om naar bed te gaan. Ik loop naar de slaapkamer en kleed me om. Ik doe de dekens omhoog en wil in bed kruipen. Ik zie de arm van Alice in de weg liggen dus pak ik haar arm. Als ik naar haar arm kijk schrik ik. Er staan sneetjes op haar arm. Ik leg haar arm terug en loop terug naar de woonkamer.  Hazz wat is er je kijkt zo verschrikt. Alice ze....ze snijdt zichzelf. Ik laat me op de bank vallen. Jade staart voor zich uit. Ineens staat ze op en rent ze naar mijn kamer. Ik loop haar achterna. ALICE BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN WAAROM DOE JE DAT!? Schreeuwt jade. Alice kijkt haar met tranen in haar ogen aan. Ik...ik weet het niet er is een stem in mijn hoofd die zegt dat ik waardeloos ben snikt ze. Jade rent naar haar toe en trekt haar in een knuffel. Maar lieverd je bent geweldig  en helemaal niet waardeloos ik hou van je en zayn ook en hazz ook en wat dacht je van lou en van liam, niall en Bo en Jessica en el dani perrie en de andere meiden. Ze knikt maar ik zie in haar ogen dat ze het niet gelooft. Babe geloof wat jade zegt je bent niet waardeloos je bent heel erg bijzonder en zoals jade al zei ik hou van je en de rest ook. Ze knikt en ik zie dat ze het al wat meer gelooft. Dan komt zayn binnenlopen. Hij gaat naast Alice zitten en neemt haar in een knuffel. Babe doe dit nooit meer je hebt me zo erg laten schrikken je bent perfect waarom denk je anders dat je mijn beste  vriendin bent en die van jade waarom denk je anders dat Harry jou leuk vind waarom denk je anders dat Louis zo blij en gelukkig is dat komt door jou omdat jij bent wie je bent en je ons gelukkig maakt babe je bent perfect no matter what. Ze kijkt ons aan met tranen in haar ogen. Ik zie dat ze ons nu gelooft. Ik loop ook naar het bed en ga er ook bij zitten. Alice trekt ons in een knuffel. Ik hou van jullie. Wij ook van jou zegt jade. Zayn en jade lopen de kamer uit en Alice gaat weer liggen. Ik kruip naast haar en sla een arm om haar heen. Hazz? Ja babe. Sorry ik wilde het niet. Babe het maakt niet uit als je me nu maar beloofd het nooit meer te doen. Ja hazz dat beloof ik. Mooizo. Ze kruipt tegen me aan. Ik hou van je zeg ik. Ik ook van jou. Ik druk een kus op haar lippen en al gauw hoor ik haar ademhaling regelmatig. Ik denk na. Niemand weet dat we hier zijn misschien zijn ze dood ongerust. Ik pak mijn telefoon en bel liam.
L:Harry we waren dood ongerust waar zijn jij en zayn?
H: rustig Li we zijn in nederland bij Alice haar ouders haar opa is overleden en ze wilde erbij zijn ik zayn en jade zijn meegegaan.
L: dus jullie zijn bij Alice hoe heb je haar gevonden?
H: ze appte me gisteren dat ze veilig was en toen heeft ze me verteld dat ze bij jade was.
L: gelukkig dat jullie veilig zijn we waren dood ongerust gaat het góed met Alice?
H: ja het gaat wel met haar we zijn over een paar dagen terug.
L: oké dan zie we jullie weer groetjes daar hé.
H: zal ik doen bye
L: bye

Zo nu ze weten dat we veilig zijn kan ik ook rustig gaan slapen. Ik leg me goed neer en val in slaap.

Jade's pov.

Ik lig op bed na te denken over Alice. Waarom zij? Ik bedoel ze is perfect en dan moet ze zulke kut dingen meemaken. Waar denk je aan? Aan dat lies dit helemaal niet verdiend. Ja dat vind ik ook maar ja life is hard. Ja dat is waar ik wil haar zo graag helpen. Je kan haar alleen helpen door een vriendin voor haar te zijn meer niet. Ik knik. Ik wil zo graag haar helpen maar dat kan niet. Laten we maar gaan slapen. Slaapwel zayn. Slaapwel jade. Ik kruip onder mijn dekens en al snel val ik in slaap.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Hey Sorry voor het korte hoofdstuk maar ik heb net auditie gedaan voor het selectie dansteam en ik ben nogal zenuwachtig over de uitslag. Ik zal binnenkort meer schrijven en als jullie het leuk vinden zal ik ook wel laten weten of ik in het team zit. Mijn zusje is vandaag jarig dus zal ik niet meer schrijven vandaag.

Xxxx
Quinty

My Twinbrother ~Louis Tomlison~✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu