Defne Özdemir
"Kız yok." Deniz yılmış bir ifade ile kendini yanımdaki koltuğa bıraktı. Çok aksi bir yerde çevirmeye takılmış, yola aynı motorla üç kişi devam edemeyeceğimizden polis arabasıyla en yakın lokantaya gelmiştik. Açelya sancıları nedeniyle sızlanıyordu ve Karya'yı hala bulamamıştık.
Sessizce homurdandım. "Birini motordan düşürdük, nasıl hiç farkında olmazsınız?!" Deniz huysuzca göz devirdi. "Sen fark ettin sanki." Ellerimi iki yana açarak sitem ettim. "Kız Açelya'nın arkasında oturuyordu." Açelya bir yandan karnını tutarak, hızla başını iki yana salladı. "Hamileyim ulan ben." Anlamsız gözlerle ona 'ee' dercesine baktığımızda omuz silkti.
"Ananas istiyorum."
Dişlerimin arasından hırslı bir nefes aldım. "Et lokantasında, ananası nereden bulabiliriz. Hani yolun ortasında ıssız bir yere konulmuş olan lanet mekanda sıkıştık ya." Surat ifadesi ağlamaklı bir hal aldı. "Ama ananas."
Ananasını sikeyim.
"Pekala," dedi Deniz derin bir nefes alarak. "Sizin saçma konuşmanız umurumda değil, ehliyetimi ve arkadaşınızı kaybettim. İzninizle defolup gidiyorum." Ayağı kalkacağı sırada kolumu öne uzatıp doğrulmasını engelledim. "Dur şurada."
Omzunu silkeleyerek kolunu kavrayan elimden kurtuldu ve tekrardan koltuğa yerleşti. "Madem buradayız, planı anlat." Derin bir nefes alıp göz ucuyla Açelya'yı kontrol ettikten sonra söze girdim. "Yarın büyük bir parti düzenlenecek. Yer altında saygın ve söz sahibi olan herkes bu partiye bir davetiye aldı. Biz de dahil."Onaylayan mırıltılar çıkınca devam ettim. "Parti gece yarısı başlıyor. Her yıl düzenlenen bu partiye dönence adı verilir. Sebebi kurtlar sofrasına benzemesidir. Parti sırasında, sonrasında ve öncesinde bir çok hain plan ile suikastler gerçekleştirilir. Bir nevi mafyaların temizlenmesi için bir fırsattır bu parti."
Açelya masadaki kürdanlarla oynarken sordu. "Kim düzenliyor bu partiyi?" Hafif bir sırıtışla yanıtladım. "Ayaz." Deniz ile aynı anda gözlerini irice açmış bana bakarlarken omuz silkmiştim. "Baban olacak bu adi herifin işini partide bitireceğiz. Çok fazla düşmanı olduğunun farkında, en üst düzey güvenlikle birlikte katılacaktır partiye. Ancak ondan daha avantajlı konumdayız, çünkü partinin yapılacağı alanı en ince ayrıntısına kadar biliyorum."
Deniz sabırsızca öne eğildi. "Devam et." Çokta kalabalık olmayan lokantayı kolaçan ettikten sonra daha sessiz bir şekilde anlatmaya devam ettim. "Alan şehir dışı ormanlık bir yer. Temel olarak üç kısma ayrılıyor. İç, orta ve dış bölge. Dış bölge yüksek alanlardan oluşuyor ve tepede bulunan bir tetikçinin alanı en ince ayrıntısıyla görmesi mümkündür." Bu noktada bakışlar Açelya'ya döndü.Küp şekeri dudakları arasında emerken parmağını bize doğrultup, "Piuv" diye mırıldanmıştı. Deniz sinirle bana baktı. "Yeni bir tetikçi -" Göz devirerek elini ağzına kapattım. "Karı hamile zaten, tetikçimiz olmayacak." Büyük bir gürültü koptu ve lokantadaki tüm bakışlar aynı anda Açelya'yı buldu. Sessizleşen ortam, ellerini masaya sertçe vuran kıza yoğunlaşmıştı.
Açelya'nın bakışlarının karardığına şahit oldum. Korkutucu bir ses tonuyla, "Kimse ama kimse" dedikten sonra ekledi. "Benim yerime tetikçilik yapamaz." Başını kararlı bir şekilde havaya kaldırdığında gurur duydum. Karnı büyümüş olan hamile bir kıza, kadına demek daha doğru olurdu sanırım, göre cesaretinden ödün vermiş görünmüyordu.
"Her neyse devam et." Denize dönerek derin bir nefes aldım. "Patron denilen it bölgeyi araştıracaktır. Ancak açılabileceği kısım iç ve orta olur. Dış bölgenin Ayaz'ın adamları tarafından korunduğunu ve parti sahibinin bölgesi olduğunu biliyor. Ancak tarafsız görünen parti sahibinin dönenceye katılmasını kesinlikle beklemeyecektir. Karya ve Açelya bizim için en güvenli olan dış bölgede kalacak. Karya adamların iletişimini kestikten sonra yaklaşık bir buçuk dakikamız var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızları 2 - Büyük Olay
Teen Fiction"Ve o olay olduğu zaman, bir mafya dirilecek ve tüm oyunu baştan yazacaktı. Ve benim tek temennim oyunun bir an önce kazanılmasıydı. Çünkü oyun bozan, çok yakındaydı..."