4.Bölüm

3K 186 33
                                    

Defne Özdemir

"Açelya senin ecdadını sikeyim." Bu küfür benden çıkmamıştı. "Edeceğin küfüre sıçayım." ve bu da benden çıkmadı. "Sen sanki hiç etmiyorsun." bu da bana ait değil. "Gençlik, tartışmaya gerek yok. Ben haklıyım tamam. Bitti. Yeter." İşte bu cümle benimdi.

Ne mi yapıyorduk ? Açelya, Beste'nin tepesine çıkmış içtiği su ile kafa bulduğunu iddia ederken ; altındaki Beste kendini aşmış bir şekilde saydırıyordu. Cidden kız küfür sözlüğü mübarek ! Onun hemen yanındaki Karya günlük bir rutin olan Esra Erol'u izliyor, ben ise yerde yuvarlanıyordum. Neden mi ? Çünkü hafızam yerine gelse de neden korkunç bir intihar girişiminde bulunduğumu bir türlü hatırlayamıyordum. 

"Bana bir sorun neden sarhoşum ?" dedim huysuz bir tavırla. Karya elindeki terliği kafama fırlatarak çitlemekte olduğu çekirdeği suratıma tükürdü. "Sus kız. Bu kıllı adamın talibini çok merak ediyorum." İrice açılmış gözlerim ile suratımı sildim. "Karya'ya ne yaptın ?" Cevap vermeyip çirkef bir şekilde çekirdek yemeye devam etti. "Neden ?" biraz geç de olsa sorulan soru sıkılmış Beste'ye aitti. Gülümseyerek aklımdakini dile getirdim. "Ne neden ?" 

Beste suratını kanepeye gömdüğünde kıkırdadım. Açelya koltuğun arkasından saçı dağılmış bir şekilde çıktı ve nefes nefese konuştu. "Hamsterımızı gören oldu mu ?" Göz devirip yuvarlanma işine devam ettim. "Açelya bizim hemstırımız yok." Kedimi halıya dolarken devam etti. "Tüh be, ben petshopa gidiyorum o zaman." 

Hızla evi terk ettiğinde elimi benden bir metre uzakta bulunan telefona uzattım. "Beste telefonumu versene ?" Homurdandı. "Kalk kendin al. Neden ben veriyorum ?" Omuz silkerek mükemmel bir gerçeği açığa çıkarttım. "Çünkü eşyaları zihin gücümle kendime çekemiyorum." Ellerimi iki yana açarak devam ettim. "Takdiri ilahi." 

Telefon hemen kafama doğru uçuşa geçtiğinde refleks olarak elimi uzatıp telefonu yakaladım. onu bir bebekmişçesine sevdikten sonra psikopat arkadaşıma döndüm. "Seni cani." Beste göz devirdi. "Sadece bir telefon." Bunu der demez yanındaki Karya transtan çıkarak ona döndü. "Kendine gel Bihter ! Biz zenginiz !?" Gülünecek çok bir şey olmamasına rağmen yerde yarılarak kahkaha attım.

Yok canım, ne delirmesi ?

Telefonumu alarak hızla Yağız'ı aradım. Üçüncü çalışta açtı. "Yağız." bir süre durduktan sonra aynı şekilde "Defne ?" dedi. Normalde onu özlediğimi söyleyecek olan kalbimin önüne atlayan midem sonucu ağzımdan şu cümle çıktı ; "Yağız bana döner getirse." Telefondan bir iç çekiş sesi geldi. "Kızım arasana servisi. Şirkette işlerim var benim." Huysuzca mırıldandım. "Bana döner bul !"

"Sen şimdiden böyle isen hamile olduğunda sana bakacak kocana acıdım." Göz devirip devan ettirdim. "Sen kendine acımaya devam et o zaman." Bir süre sessizlikten sonra hızlı bir cevap verdi. "En fazla yarım saate oradayım." Telefon kapandığında hafifçe mideme vurdum. Aferin lan, iyi iş çıkardık !

Bir beş dakika sonra kapı çaldı. Oha lan bu kadar hızlı gelmiş olabilir miydi ki ? Depar atarak kapıya koştum ancak gördüğüm kişi Yağız değil, Açelya idi. Oflayarak içeriye geri döndüğümde Açelya çığlık atarak girdi. "Hemstır yok ama başka bir şey buldum !"

Ortadaki masaya doğru diz çöktü ve nefes nefese montunun cebinden siyah bir kağıt çıkardı. Kağıdı ortaya doğru sererken herkes masanın etrafına toplamıştı. Çatılan kaşlarımla kağıdı kendime çevirip sesli bir şekilde okudum. "Sevgili mafya kızları, bu kağıdı okuduktan yaklaşık üç dakika sonra Yağız evinize girecek ve normal bir şekilde dürüm getirecek, kendisine yapılandan haberdar olmadan. 

Ne mi yaptık ? Çok basit.

Sizin asla bulamayacağınız bir zehiri Yağız'a verdik. Hem de farkında olmadan. Lütfen, iltifata gerek yok. Nasıl harika olduğumu biliyorum. Panzehir ise oynayacağımız oyunda saklı. Fazla vakti yok. İlk önce başı dönecek, sonraki günlerde halsizlik hissedecek ve ayağa kalkamayacak hale gelecek. En sonundaki ise kan kusarak can verecek.

Eee ? Oyun oynamaya hazır mısınız ?"

Yazıyı defalarca okudum. Taki kağıt elimde yırtılana kadar...

Kağıdı buruşturup pencereden fırlattım. Tam o anda kapı çaldı ve içeri Yağız girdi. Gülümseyerek masanın üzerine dürümleri bırakıp montunu çıkardı. "Sabahtan beri başım dönüyor. Sanırım grip olacağım." Bunu dediğinde kızlar ile göz göze geldik. İlk belirti, baş dönmesi.

***

Aradan bir kaç saat geçmiş kızlar sevgilerinin yanına gitmişti. Açelya da Burak ile konuşacaktı. Sanırım barışmayı düşünüyordu. Salak olduğunu söylemiş miydim ? Yağız şirkete geri dönmüştü ben ise çocuk parkında oturuyor, salıncakta sallanıyordum.

Araba sesi yakınlaştı ve boş parka siyahlar içinde üç adam girdi. Bana doğru yaklaşsalar da umursamadım. Sakinlik, insanın en büyük silahıydı.

"Patronun size mesajı var." Göz devirip uzattığı siyah kağıdı aldım. Hızlı hareketler ile açıp içini okudum.

Birinci tura geçelim mi, mafya kızı ?

Kural bir ; kimseye güvenme

Hançer oyununda ki ilk tur. Yapman gereken tek şey hançer şeklindeki kolyeyi bulmak. Görünce anlayacaksın. Kolye, bu davette. 

Altındaki davetiye kartını alıp elimden geldiğince sıktım. Kağıtları yandaki salıncağa koyup ayağa kalktım. Anlaşılan kimse bu adama oyun bozan ile oynamamasını gerektiğini söylememişti. 

Adamlardan birine hızla ilerledim ve beklemediği anda kafasını çevirip alışık olduğum şeyi yaptım. Onu öldürdüm. Kalan iki adam arkadaşlarına bakıp duruşlarından gram cesaret eksiltmeden dikiltmeye devam etti. Ben ise psikopatça gülümsedim. Evet, yanlış kişiye yanlış zamanda çatmışlardı.

"Söyleyin o patronunuza, onu yer altından tek bir hamle ile silerim. Oyun oynayacağı son kişi benim." Adamlardan biri güldü. "Patronu küçümsüyorsun minik kız." Ona doğru bir adım daha attım ve parmağımla göğsünden ittirdim. "Sende oyun bozanı küçümsüyorsun keltoş." Adam gözle görülür bir şekilde korktu ve bir kaç adım geriledi. 

"Arkadaşınla aynı yerde yatmak istemiyorsan kaybolmak için üç saniyen var." Adam yutkundu ve son bir cümle söyleyip arabaya ilerledi. "Hançere hoş geldin. Umarım sağ çıkan ilk kişi olmayı başarırsın." 

Bu da neydi ?

Ben nasıl bir oyunun içindeydim.

Ve en önemlisi, oyunun adı neden hançerdi ?  

*** 

Gençlik bu kitabım acemice yazılmış sadece mizah amaçlı bir kitaptı. Ancak tecrübe kazandıkça daha güzel yazdığım kitaplar var. Onlara göz atmak için yapmanız gereken tek şey şu profili takip etmek ;

0XxNemesisxX0

Mafya Kızları 2 - Büyük OlayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin