~54.rész~

525 28 2
                                    

Csütörtök - 7:00

Reggel arra keltem, hogy Tomi egy párnát dobott a fejemnek.

- Hagyjál, aludni szeretnék. - mormogtam az orrom alatt kómásan Totonak (Tominak)

- Nem aludhatsz, suliba kell menni. - hallottam hangján, hogy mosolyog.

- Ah csak érettségizzünk már le és ne kelljen minden reggel ilyen korán kelni és a gimibe rohanni. - morcosan száltam ki az ágyból és mentem oda a szekrényemhez.

- Márcsak két nap a suliból, azt már igazán kibírjuk. Aztán egy jó végig tanulós hétvége, majd hétfőn érettségi. - mondta izgatottan. Fura volt belegondolni, de mégis jó. Talán hiányozni fog a gimi, de már várom, hogy Egyetemre járhassake egy másik városba költözhessek, új embereket ismerjek meg, de persze a régiek egy része megmarad.

- Remélem tényleg jól megírjuk azt az érettségit. A mostani helyzetembe örülök, hogy ha egy hármas lesz. - letettem a ruhákat, amiket kiválasztottam a mai napra. Nem akartam kiöltözni, mostanában ugysem, szóval maradtam egy fekete szakadt famrernál (amit előre látok, hogy nehezen fog feljönni), meg egy fekete hosszú és bő kapucnis pulcsinál.

- Szerintem lesz az négyes, sőt ötös is. - bíztatott. - De rég láttam rajtad ezeket a ruhátak. - mutatott az ágyamon heverő nadrágra és pulcsira.

- Na igen, rég vettem fel ezeket. - akkor hordtam ilyesmi ruhákat, amikor nem érdekelt, hogy hogy nézek ki. Azaz abban a három évben, amikor a saját hibám végett depressziós voltam, na meg pánikbeteg lettem.

- Hagylak öltözni. - erre én csak rábolintottam, majd kiment a szobámból, vagyis a vendég szobából, amit én használok.

A farmerral megbajlódtam, de végül felöltöztem. Lebattyogtam a konyhába és megvártam Tomit aki eszi még a reggelijét. Én nekem egyáltalán nem volt étvágyam, hátha úgyis kihányom a suliba pár ember miatt... Bele se merek gondolni, hogy mi lesz, ha meglátom Rebekát. Mérges leszek, vagy szomorú? Egyáltalán minek kell suliba jönnie, ha persze jön...?

- Na induljunk törpe. - meglepődtem a beceneven, amit mondott, de csak mert régen hívott így. Erre mindig mondtam neki, hogy "Nem tehetek arról, hogy ilyen seggdugasz vagyok". De most ezt nem mondtam.

Tomi jó fej volt és a törött lábamat megkímélve elkérte apja kocsiját és azzal mentünk a suliba. A suli parkolójába érve kiszálltunk a kocsibol. Tomit jóval több lány nézte meg most hogy így kocsival jöttünk.

- Annyi ribanc van ebbe az iskolába, hogy ide hányok. - öklendeztem ironiából.

- Arra gondolsz, hogy a kocsi miatt néznek meg engem? - ahogy elnézem ezt ő is észre vette.

- Pont arra. - ráztam a fejem, miközben haladtunk be az iskola hatalmas épületébe.

Ahogy bementünk a terembe leültem Tomi mellé, azaz az új helyemre. Én ezt eldöntöttem és nem érdekel más, vagy akár a tanárok véleménye.

- Egyébként, ha nem szeretnél velem egész nap lógni, hanem a többiekkel is akkor nyugodtan menj, vagy szólj. - mondtam Totonak, nehogy kötelezőnek tartsa, hogy mellettem kell maradnia, hisz Rebeka is megunt és képes volt ellenem fordulni.

- Dehogy is... Tinán és rajtad kívül senkihez nincs undorom, főleg nem Rebekához. - forgatta a szemét.

- Akkor Tinát nyugodtan hívd ide, vele nekem sincs bajom. - mosolyogtam a fiúra, aki csillogó szemmel hívta ide a lányt. Látszik rajta, hogy mennyire szerelmes belé. Megérdemlik egymást egyébként.

Bajos lány és rosszfiú/ folytatás/ BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang