~61.rész~

509 24 12
                                    

Lent a hely nagyon szépen ki lett díszítve. Voltak lufik, szalagok, volt egy asztal kirakba ott lehetett inni, vagy esetleg enni. Egyébként időseket sehol se láttam, mindenki fiatal volt maximum a legidősebb 26-27 éves lehetett. Volt diszkó fény, ami nagyon szépen csillant vissza a jakuzzi vizén. Tényleg nagyon hangulatos volt az egész hely. Mindenesetre pozitív csalódás volt az egész. A zenék is nagyon jók voltak, jobbak nem is lehettek volna, és a koktélok is tökéletesen lettek kikeverve. Igen alkoholos...

0:02

A poharam, amiben a koktélom volt azt a kezembe fogtam és közben lazán táncoltam a zenére, véletlenül se öntsem ki. Egyébként ez a buli nem tart sokáig, elvileg már csak egy óra. De ennyi kis idő alatt sokan berúgtak és ezt kivételesen nem az osztálytársaimra mondom. Ő bennük is van, de nem annyi mint a panzió egy-két lakójának. Főleg az egyik olyan 20-21 éves fiú csapat, akiket egyébként láttam amikor beiratkoztunk a panzióba. Már párszor kikerültem őket, mert látszott hogy a lábukon se tudnak megállni, de akárhányszor elmentem mellettük, azok folyton megnéztek. Nagyon utálom az ilyet... Sokadjára már nagyon felcseszett és oda mentem az öt sráchoz szólni.

- Nem lehetne, hogy nem néztek meg állandóan? - mérgesen fordúltam a részeg csávokhoz a kérdésemmel.

- Tán nem élvezed? - perverz mosolyra húzta a száját, az egyik srác, gondolom ő itt a "fő menő"...

- Egyáltalán nem. - karba tettem kezeimet.

- Az a te bajod. - erre oda adta az egyik haverjának a sörét, majd egyre jobban közeledett. A két kezét a derekamra helyezte, vagy volt mikor a fenekemre. Megakart csókolni, de én ahogy csak tudtam rángatóztam, meg fordítottam el a fejem, hogy ez véletlenül se történjen meg. Szerencsémre Noel észre vette az eseményeket és egyből oda is jött, még úgy is hogy benne is volt több alkohol, mégis józan ésszel gondolkodott.

- Szállj le róla. - lökte el tőlem a srácot, de ő erőszakosan újra rám akart tapadni. - Azt mondtam, hogy szállj le róla. - ezuttal akkorát lökött rajta, hogy szinte a srác is kijózanodott.

- Mindjárt beverem azt a nagyképű pofádat. - sebesen ment Noel felé, hogy megverje de Noel egy ütéssel simán lerendezte.

Látta rajtam, hogy valamilyen szinten megijedtem, mert ez a balfasz bármit tehetett volna velem. Noel hirtelen szorosan magához ölelt, én pedig perszee hogy nem ellenkeztem mert jól esett. Persze ezen sok mindenkinek megakadt s tekintete. Az osztályt inkább az ölelés lepte meg, mint a történtek, a panzió többi lakosát pedig az események.
A srác haverjai észhez tértek és elrángatták onnan a srácot. Mindjárt felszabadult a levegő... Ezután nekem már semmi kedvem nem volt lent lenni, amúgyis mindjárt vége az egész bulinak.

Noel kedves volt és felkísért, majd miután mondtam neki, hogy nyugodtan elmehet el is ment. Nem sokkal ezután a lányok utánam jöttek, meg Tomi is bejött megkérdezni mi történt, meg hogy jól vagyok-e. Jól esett, hogy ennyire érdekelte őket hogy hogy vagyok, de ma este sokkal jobban esett Noel tette. Igaz, ezt bármelyik fiú megtehette volna, de pont ez a lényeg benne, hogy nem bármelyik fiú volt, hanem Noel.
Olyan kettős érzéssel feküdtem le aludni, talán emiatt forgolódtam egész éjjel.

Június 21.

Szombat - 7:45

Ma azért időben felkeltem és nem kellett Tomi érdekes ébresztőjére kellnem, mármint ma reggel nem püfölt párnával. Ugye tegnap 8:10 körül mentünk reggelizni, ahogyan most is meg holnap is, ezért keltem háromnegyedkor. Gyors felöltöztem, a hajamat kócos konnyba kötöttem, majd lementem az osztállyal reggelizni. A mai nap nagyon izgalmas lesz, mert elmegyünk egy Balatoni élményfürdőbe. Szóval reggeli után belepakoltam a kisebb táskámba, ami amúgy egy kicsivel kisebb, mint a sulis hátizsákom. Beletettem a törölközőm, a papucsom és persze a bikinimet. Tíz körül elindultunk, majd tíz perc alatt busszal oda is értünk. A szekrények vegyesen voltak, nem volt külön lány és fiu ötlöző, hanem a szekrényes helyiségbe voltak kisebb egyszemélyes, ajtós ötlözők és ott öltöztünk át. Miután mindenki kész lett, kimentünk az élményfürdő részhez. Volt kint három csúzda, ami egy medencéhez vezetett. A kinti részen még volt egy mélyebb medence ahova ugrálni lehetett, meg volt hullám medence stb. Bent is voltak medencék, meg három csúzda, meg volg jakuzzi is. A lányokkal úgy gondoltuk, hogy először bemegyünk medencébe egy sima medencébe, hogy hozzá szokjunk a hidegebb víhez, mivel itt nem mindegyik víz meleg, főleg nem a csúzdák medencéjé. Volt olyan osztálytársunk, mint például a fiúk, hogy egyből belevetették magukat a "mélyvízbe", azaz már csúsztak a hatalmas csúzdákon, vagy ugráltak a három méteres mély vízbe. Egy kis idő elteltével Noelékat pillantotuk meg, akik felénk közeledtek.

Bajos lány és rosszfiú/ folytatás/ BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now