Június 17.
Kedd - 14:00
Azóta több dolog is kiderült az osztálykirándulással kapcsolatban. Két nap múlva indulunk, nyolckor lesz a gyülekező a vasútállomáson. Ha jól emlékszem akkor négy napot leszünk.
Én nagyon várom már és rettenetesen izgulok is. Annyit sajnálok, hogy nem úgy lett, ahogy azt én elképzeltem hónapokkal ezelőtt. Én kis naiv azt hittem, hogy majd Noellal Rebekával és Tomival így négyen tök jól megleszünk, hiszen a Noel a párom (volt), Rebeka a legjobb barátnőm (volt), Tomi pedig a legjobb barátom, a báttyám. Persze a keserű élet ezt keresztbe húzta, mondván, hogy ne legyen már ilyen rohadt jó életem. Tomi maradt meg nekem egyedül. Jó persze ott vannak a lányok, mint Tina és Hanna, meg ott van Barni akikkel még szintén jóba vagyok, de ez a baráti kör már nem ugyan az mint volt. Lényegtelen, ez nem fogja elcseszni a leges leges de leges legutolsó osztálykirándulásomat. Ha kell mindenkit kizárok, de én akkor is jól fogom magam érezni.Én még ma bepakolom a bőröndömbe a cuccaimat, ugyanis ma otthon alszok, meg holnap is. Reggel pedig otthonról indulok.
Azt mondta egyébként az osztályfőnök, hogy végül az a hely lesz ahol megszállunk, amit ajánlottam. Amikor ezt mondta elgondolkodtam rajta, hogy lehet mégsem kellett volna azt a helyet ajánlani, de mindegy is. Már teljesen mindegy.
De térjünk vissza a bőröndömhöz. Először a tisztálkodási szerekkel kezdtem, mint tusfürdő, sampon, balzsam mivel az az én hajamra muszáj..., aztán fogkefe, fogkrém, fésű, betettem a kék törölközömet, amin az én nevem állt. Azt még apától kaptam azt hiszem 16. születésnapomra. A biztonság kedvéért tettem be hajvasalót meg sminket, mert úgyis tudom hogy lesznek bulizó esték, legalább egy tuti. Rengeteg hajgumit, mert én képes vagyok elhagyni az összeset egy nap alatt. Aztán jöhettek a ruhák. Mivel itt Tomiéknál nincs sok ruhám ezért egy részét itt, másik részét majd otthon pakolom be. Tettem be három farmer rövidnacit, egy sport rövidnacit, amiben még röpin edzettem egyébként. Tettem be fehérneműket, meg két hastrikót. A legfontosabb pedig a bikini, mert kelleni fog. Otthon még valószínűleg rakok be egy vagy két farmert, ha hidegebb lenne, meg egy melegítőt, meg alvós ruhát, na meg persze még pár felsőt. Egyébként ez így soknak tűnik de esküszöm ez mind befér ebbe a kisebb bőröndömbe.
...
18:26
Már itthon vagyok a szüleimnél és Lilikénél. Hevesen játszottam a húgommal mikor csipogott a telefonom. Elnézést kértem Lilitől és megnéztem az üzenetet.
Hanna: Sziaa. Az osztályfőnök mondta, hogy kabinos vonattal fogunk menni és egy kabinba hatan elférünk. 😊 Eddig mi úgy vagyunk, hogy Tomi, Tina, én Barni...nem szeretnél hozzánk csatlakozni?
Amanda: De persze, szívesen😁 viszont akkor nem kell egy hatodik személy? Vagy így öten leszünk akkor?
Hanna: Hát ha akar valaki még hozzánk jönni akkor ő majd ott szól... Nem igazán tudom, hogy kik hogyan lesznek.
Amanda: Rendben, akkor majd csütörtökön talii😘
Hanna: Rendben, szia😘
Amanda: Szia 😁
...
Mosolyogva tettem le a telefonom. Nagyon izgatott vagyok és persze jól esett, hogy Hannáék rám gondoltak. Azért kíváncsi vagyok, hogy csak öten fogunk mi egy kabinba lenni, vagy ki a hatodik személy aki közénk ül.
YOU ARE READING
Bajos lány és rosszfiú/ folytatás/ BEFEJEZETT
RomanceEgy lány akinek gondjai vannak a múltja miatt és egy fiú, aki minden lányt meghódít de legbelüll csak egy valaki kell neki. Az a lány, aki igaz tele van hibákkal de ő számára tökéletes. Viszont a lány úgy gondolja, hogy az ő és a fiú útja barátságon...