Leyla YÜKSEL
Karan KARAMAN
Küçük olduğu için kocası tarafından terk edilen Leyla'nın hikayesi...
***
Genç kız titreyen ve terleyen ellerini üstünde ki gelinliğin eteğine sürdü. Lakin sürdükçe daha beter oluyordu sanki. Kalbi göğüs kafesinden çıkıp fırlayacakmış gibi atıyor ve ağzı dili kuruyordu.
Yirmi altısında olan adama nasıl kadınlık yapacaktı bu on yedilik hali ile?!
Tüm yalvarmaları, yakarmaları hiçbir işe yaramamıştı yazık ki. Evlenmesi için yaşı büyütülmüş ve şimdi de evli idi genç kız. Hem de kasabanın köklü ve zengin ailesi olan Karaman'lıların en büyük oğlu Karan Karaman'la evlenmişti.
Kapı açılınca bu sefer kalbi ağzında atıyordu sanki. Bu gece her şey değişecek ve Leyla artık eskisi gibi olmayacaktı. Derhal ayağa kalktı ve yanında duran adamın ayakkabılarına dikti gözlerini. Katiyen başka yere bakamazdı, korkuyordu çünkü.
"Kaldır başını hele hatun." diyen güçlü sesi işitince titremesi arttı genç kızın.
Lakin Leyla kaldırmadı başını ve ağlamaya başladı.
Karan şaşırdı bu eyleme. Bu hatun niçin ağlıyordu ki?
"Ne oldu niçin ağlıyorsun?"
Hıçkırıklara boğulan Leyla cevap veremedi kocası olacak adama.
Karan ise giderek sinirlenmeye başlıyordu. Nesi vardı bu kızın böyle?!
"Cevap versene hatun, neyin var ne oldu?"
Leyla karşısında duran adamın yavaştan sinirlendiğini tahmin ediyor ve korkusu giderek artıyordu.
"Ben... Be..." dedi hıçkırıklarının arasından. "Ben... İstemiyorum..." dedi ve bir cesaret kafasını kaldırıp adama baktı. Adamın yüzü o kadar sert ve bir o kadar kusursuzdu ki, Leyla istemsiz yutkundu. Böylesini ilk defa görüyordu yalan değildi."İstemiyor musun? Neyi istemiyorsun?" diye sordu Karan. Ürkek hatunu korkutmuşlardı belli ki. İstemiyorsa dokunmazdı elbette bu gece. Lakin hep dokunmayacağı anlamına gelmiyordu tabii ki.
"Ben zorla evlendirildim. Ya... Yaşımı büyütüp nikahı öyle kıydılar. Ben... Ben on yedi yaşındayım. Yalvarırım dokunma bana."
İşittikleri beynine balyoz darbesi misali etki eden Karan, kızı orada öylece bırakıp çekip gitti. Sorması gereken büyük bir hesap vardı...
(Leyla YÜKSEL)
(Karan KARAMAN)
İşte yeni kitabımızzz.
Tanıtımı nasıl buldunuz?
Uzun zamandır aklımda olan bir kurgu ve bir cesaret şimdi yayımlamak istedim.
Henüz başlamayacağım ancak belki ufak alıntılar yayımlayabilirim.'Kitap eski dönemde geçiyor ve yetişkin içerik bulunuyor. Bunu bilerek okuyun lütfen.'
Başladığınız tarihi buraya not ediniz lütfen. 😌
Sevgiler, Mavili Yazar... 🌾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK GELİN
General Fiction'KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!' Genç kız titreyen ve terleyen ellerini üstündeki gelinliğin eteğine sürdü. Lakin sürdükçe daha beter oluyordu sanki. Kalbi göğsünden çıkıp fırlayacakmış gibi atıyor ve ağzı dili kuruyordu. Yirmi altısında olan adam...