Bölüm 4Irmak Adanır'dan
"Sen ciddi misin?" Toprak'ın şaşkın sorusuyla başımı salladım.
"Ciddiyim." Kaşlarını çattı ve yayıldığı koltukta biraz dikleşti. "Çok ayıp etmiş lan."
"Yani yanlarında demesi daha da ayıp olmuş." Alanur'un cümlesiyle başımı salladım. Pamir'in Onur ve arkadaşlarının yanında yaptıklarını anlatmıştım. İkisi de Pamir'e çok sinirlenmişlerdi. Zaten benim aksime ikis de Pamir'den nefret ederdi. Şimd onları daha iyi anlamıştım.
"Acaba bize yemeğe mi çağırsak?" Ala'nın sorusuyla tek kaşımı kaldırdım. "Neden?"
"Yani abla biraz ayıp olmuş. Hem o komik çocuğa arkadaşım demişsin. Yani bence özür amaçlı olabilir." Toprak, Ala'nın dediğini düşünmeye başladı.
"Yani. Aslında mantıklı olabilir."
"Annemlere ne diyeceğiz Toprak?"
"Annemler bu akşam Demirsan'lar ile yemeğe çıkıyorlar. Evde değiller." Dediğiyle tek kaşımı kaldırdım. "Biz gitmiyoruz değil mi?"
"Hayır. İş yemeği olduğu için gelmeseniz de olur dedi babam." Dediklerini biraz düşündüm.
"Ama gelirler mi ki?"
"Yani abla gelmezlerse de kendileri bilirler. Biz yapacağımızı yapalım da." Toprak'ta onu başıyla onayladı.
"O zaman Onur'a söyleyeyim bir grup açsın. Sizi de eklesin. Oradan konuşalım söyleyelim?" İkis de başıyla beni onayladığında instagrama girdim ve Onur'la mesaj sayfamızı açtım.
ırmakadanır: Onur
onurerdem: Efendiiim
ırmakadanır: Senden bir şey rica edebilir miyim??
onurerdem: Tabi kız. Bu ne kibarlııık et gitsin
ırmakadanır: Arkadaşların ile bir grup açıp beni ekler misin?
onurerdem: Nedenn
ırmakadanır: Hepinize birlikte söylemek istediğim bir şey var da
onurerdem: Ay tamam dur kız bekleee
*onurerdem, tayfa ama büyümekte adlı instagram grubunu kurdu.*
*onurerdem, kutayunal kişisini ekledi*
*onurerdem, dogakahraman kişisini ekledi*
*onurerdem, tuncbolat kişisini ekledi*
*onurerdem, ırmakadanır kişisini ekledi*ırmakadanır: Teşekkürler Onur.
onurerdem: Ne demek kanks
dogakahraman: Ne oluyor ya
kutayunal: ne bu saçmalık?
onurerdem: Irmak hepimize bir şey dicekmiş. Dinliyoruz seni
ırmakadanır: evet ama bir saniye.
*ırmakadanır, toprakadanır kişisini ekledi*
*ırmakadanır, alanuradanır kişisini ekledi*onurerdem: Noluyor laaa
onurerdem: Adanır baskını mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyetenin Prensesi
Humorkutayunal: SEN BİR AYSIN kutayunal: BEN KARA BİR GECE kutayunal: GEL DERİM GEL DERİM GEL DERİİMM. ırmakadanır Görüldü... kutayunal: Oha göreceğini düşünmemiştim. kutayunal: kb reis ırmakadanır: hahaha kutayunal: Haaaa bir de cevap vermeli diyorsuuuu...